• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    OMNISLASH:
    CAMELLA:
    Bankomaty AirBank umí 60 bankovek, tj. 120 000 Kč na 1 výběr. Týdenní limit na kartě je 300 000 Kč, ale na pobočce by měl jít pracovníkem jednorázově ještě zvýšit.
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    KOC256: Bývalo to omezené na 40 bankovek nejvyšší hodnoty, v AB jsou nejvíc 2k bankovky, takže 80 na jeden výběr. Na jednu kartu 400k, dá se případně udělat výběrový kódy a na každý vybrat tuším 3*80. Celkově si pamatuju, že jsem asistovala výběrům kolem 600k + a šlo to, s pomocí pracovníka banky
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NAVARA: já bych teda sázel na jiné věci než na hotovost (a koruny tuplem). ale jako obvykle platí zásada, že nejlepší je diverzifikovat rizika :))
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    OMNISLASH: zas pokud zakáže hotovost, máš to obráceně
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OMNISLASH:
    - plne nadrze v autech
    - hotovost
    - a dost streliva

    To jsou jistoty na obdobi krize :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    jako nechci strasit, samozrejme. jen se trochu obavam, ze bude stacit, aby babis jednou chytre placnul, ze banky jsou v pohode, ze se lide nemaji bat a nemaji vybirat.. a bude velky problem :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: a zátky :o
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OMNISLASH:
    Myslim ze jsem nedokazal vytahnout vice nez 100 000 na jeden vyber.

    V takove situaci je vzdycky dobre mit nejakou hotovost :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    OMNISLASH: Rok dozadu jsem jim z bankomatu vytáhl bez problémů pořádný pakl dvoutisícovek - tip říkal že na vklad až 650k, výběr je tuším omezen na těch 270k - jestli mají nadotováno teď nevím...
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    jak jsou na tom vybery v ab v hotovosti v radech set tisic? uz mate zkusenosti, nebo otalite? :)
    VENIKA
    VENIKA --- ---
    Smenarny jsou zavreny, ze? Tzn hotovost smenit jedine v bankach?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    50 bps dolu.
    ČNB přijímá stabilizační opatření v souvislosti s epidemií koronaviru - Česká národní banka
    https://www.cnb.cz/...-zpravy/CNB-prijima-stabilizacni-opatreni-v-souvislosti-s-epidemii-koronaviru/

    Jsem zvedavy, jak dlouho jeste Trinity bude nabizet 2,08 % :-).
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Ty regulace jsou dost obecný a gumový, každá banka je musí nějak implementovat a pak na to dostat razítko od regulátora. A gag order je často požadovanou součástí těchto pravidel, aby nebyl dáván návod jak je obcházet.

    PATRIKCHRZ: Jj, jejich support je neexistující - nešla mi aktivovat apka na novém telefonu (tj. nedostal jsem se do chatu) a jediné co jsem našel byl email na ombudsmana, fórum nedostupné (musí se tam nějakým procházením a časem získat asi tři levely).
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ocividne i "normalni banky na tom budou nekdy pobodne"
    Když vás Equa bank dostane do nesnází. A je jí to jedno. - Blog Martina Humpolce
    https://martinhumpolec.cz/kdyz-vas-equa-bank-dostane-do-nesnazi-a-je-ji-to-jedno/

    ale oproti revolutu, se aspon nekam dovolas, sice je ti to k nicemu, ale jde to
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GHOSTSTALKER:
    A myslis ze ten fintech je v tomto ohledu stejne bezpecny?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    KOC256: Nam takhle zrusila firemni ucty holandska ABN Amro, rovnez z nevysvetlitelnych duvodu/s vagnim odkazem na KYC (a jeste pred zrusenim nam asi na mesic zablokovala ucty). To se proste bohuzel muze stat u kamenne banky i fintechu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    no korporatni ucet bych na necem takovem fakt nezakladal. :-D

    Jinak já měl podobné strory s PayPalem (viz PayPal auditko), kde mi zrušili účet a nikdo mi neřekl proč. A ani mi neřekli, že mi to nemohou říct, jen prostě blbé a nasrávací kecy...
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    PATRIKCHRZ: Jo, to je dobrej fail toho uzivatele, ze tam zalozil korporatni ucty.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Sdíleno z Chronomagu:
    http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/36617-jakou-mate-banku/?p=2479650

    Tak já mám teď čerstvou, a ne moc příjemnou zkušenost s Revolut. otevřel jsem tam korporátní účty, proces byl dost náročný a trval asi dva dny, nicméně prošel jsem vším včetně doplňovacích údajů od complaints. No a cca za 20 dnů mi takhle v pátek večer, když už byly účty nadeponovány příchozími platbami, poslali email, že jako sorry, ale že už mi dál nemůžou poskytovat služby, a že si do dvaceti dnů mám peníze odeslat jinam.
    Takže anabáze : chat....přestal fungovat, protože zůstala otevřená komunikace s touto informací a pokud ji nezavřou, nelze otevřít nový chat s dotazem. Takže dotaz sem...bez odezvy. Email : problém nějaký najít, ale našel se, odeslán. Ihned odpověď od robota,že to zpracují a do 15ti dnů dají vědět. Tak šup na FB...no a tam se člověk nestačí divit, že není sám s problémem... nicméně žádná reakce dodnes od Revolut adminů.Tak poslední pokus ještě Revolut community...no horor přes registraci až po to vyznat se, kam vložit dotaz/ stížnost...a čekat, až vás to vůbec pustí zadat nějaký příspěvek, O sz adminům se vám může jen zdát. Nicméně i to se nakonec zadařilo.
    Týden se nic nedělo, peníze odeslali zpět (nicméně dodnes zpět nejsou u odesílatelů) a ticho po pěšině. Tak znovu kolečka chatu, mailů, atd. Dnes první reakce : odeslali jsme zpět, je to automatický proces, nevíme, kdy to bude mít odesílatel připsáno u sebe. Tak zase dotazy (páč hurá, info přišlo v chatu)...a zase ticho po pěšině. Nicméně email s podobným zněním též dorazil... No a po 15ti dnech skutečně napsal někdo ze stížností, žen mi nemůžou říct proč mi nemůžou dál vést účty, že přísné regulace a bezpečnost a kecy v kleci...prostě šablona, jen mění jména a data stížností .
    Takže výsledek necelého měsíce je : zrušený účet, nepřijaté platby odeslané zpět (14 dnů a zpět není nikde nic) a komunikace 0.
    Ted večer zareagoval z Community další podobně postižený soudruh a ptal se mě, jestli už je to vyřešeno, ta komunikacke atd...tak jsem takovýto podobný příspěvek pověsil pěkně na zeď, ať i ostatní nešťastníci vidí, jak to tu ( myslím v Revolut)chodí.
    PS: A na té komunitě jsem byl zděšen, jak obrovské množství lidí tam řeší (a to už od roku 2014 minimálně) to, že se nemůžou dostat k penězům, že s nimi nikdo nekomunikuje, že mají zrušené účty, nebo jen karty, nedoručené odeslané platby apod. a bez možnosti to nějak řešit.... No, nejsem rád,že to nefunguje jak by mělo, ale je to tak. Trochu škoda, FinTechům fandím, sám jeden provozuji, a tohle je tak velký hráč (Revolut) že to dělá špatnou reklamu.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CAMELLA: Jako KB mám na blacklistu už od VŠ pro několik případů nekompetentnosti a tímhle si to moc nepolepšili…
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam