• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

    [ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
    rozbalit záhlaví
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    OMNISLASH:
    CAMELLA:
    Bankomaty AirBank umí 60 bankovek, tj. 120 000 Kč na 1 výběr. Týdenní limit na kartě je 300 000 Kč, ale na pobočce by měl jít pracovníkem jednorázově ještě zvýšit.
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    KOC256: Bývalo to omezené na 40 bankovek nejvyšší hodnoty, v AB jsou nejvíc 2k bankovky, takže 80 na jeden výběr. Na jednu kartu 400k, dá se případně udělat výběrový kódy a na každý vybrat tuším 3*80. Celkově si pamatuju, že jsem asistovala výběrům kolem 600k + a šlo to, s pomocí pracovníka banky
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NAVARA: já bych teda sázel na jiné věci než na hotovost (a koruny tuplem). ale jako obvykle platí zásada, že nejlepší je diverzifikovat rizika :))
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    OMNISLASH: zas pokud zakáže hotovost, máš to obráceně
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OMNISLASH:
    - plne nadrze v autech
    - hotovost
    - a dost streliva

    To jsou jistoty na obdobi krize :)
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    jako nechci strasit, samozrejme. jen se trochu obavam, ze bude stacit, aby babis jednou chytre placnul, ze banky jsou v pohode, ze se lide nemaji bat a nemaji vybirat.. a bude velky problem :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    KOC256: a zátky :o
    KOC256
    KOC256 --- ---
    OMNISLASH:
    Myslim ze jsem nedokazal vytahnout vice nez 100 000 na jeden vyber.

    V takove situaci je vzdycky dobre mit nejakou hotovost :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    OMNISLASH: Rok dozadu jsem jim z bankomatu vytáhl bez problémů pořádný pakl dvoutisícovek - tip říkal že na vklad až 650k, výběr je tuším omezen na těch 270k - jestli mají nadotováno teď nevím...
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    jak jsou na tom vybery v ab v hotovosti v radech set tisic? uz mate zkusenosti, nebo otalite? :)
    VENIKA
    VENIKA --- ---
    Smenarny jsou zavreny, ze? Tzn hotovost smenit jedine v bankach?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    50 bps dolu.
    ČNB přijímá stabilizační opatření v souvislosti s epidemií koronaviru - Česká národní banka
    https://www.cnb.cz/...-zpravy/CNB-prijima-stabilizacni-opatreni-v-souvislosti-s-epidemii-koronaviru/

    Jsem zvedavy, jak dlouho jeste Trinity bude nabizet 2,08 % :-).
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Ty regulace jsou dost obecný a gumový, každá banka je musí nějak implementovat a pak na to dostat razítko od regulátora. A gag order je často požadovanou součástí těchto pravidel, aby nebyl dáván návod jak je obcházet.

    PATRIKCHRZ: Jj, jejich support je neexistující - nešla mi aktivovat apka na novém telefonu (tj. nedostal jsem se do chatu) a jediné co jsem našel byl email na ombudsmana, fórum nedostupné (musí se tam nějakým procházením a časem získat asi tři levely).
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ocividne i "normalni banky na tom budou nekdy pobodne"
    Když vás Equa bank dostane do nesnází. A je jí to jedno. - Blog Martina Humpolce
    https://martinhumpolec.cz/kdyz-vas-equa-bank-dostane-do-nesnazi-a-je-ji-to-jedno/

    ale oproti revolutu, se aspon nekam dovolas, sice je ti to k nicemu, ale jde to
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GHOSTSTALKER:
    A myslis ze ten fintech je v tomto ohledu stejne bezpecny?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    KOC256: Nam takhle zrusila firemni ucty holandska ABN Amro, rovnez z nevysvetlitelnych duvodu/s vagnim odkazem na KYC (a jeste pred zrusenim nam asi na mesic zablokovala ucty). To se proste bohuzel muze stat u kamenne banky i fintechu.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PATRIKCHRZ:
    no korporatni ucet bych na necem takovem fakt nezakladal. :-D

    Jinak já měl podobné strory s PayPalem (viz PayPal auditko), kde mi zrušili účet a nikdo mi neřekl proč. A ani mi neřekli, že mi to nemohou říct, jen prostě blbé a nasrávací kecy...
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    PATRIKCHRZ: Jo, to je dobrej fail toho uzivatele, ze tam zalozil korporatni ucty.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Sdíleno z Chronomagu:
    http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/36617-jakou-mate-banku/?p=2479650

    Tak já mám teď čerstvou, a ne moc příjemnou zkušenost s Revolut. otevřel jsem tam korporátní účty, proces byl dost náročný a trval asi dva dny, nicméně prošel jsem vším včetně doplňovacích údajů od complaints. No a cca za 20 dnů mi takhle v pátek večer, když už byly účty nadeponovány příchozími platbami, poslali email, že jako sorry, ale že už mi dál nemůžou poskytovat služby, a že si do dvaceti dnů mám peníze odeslat jinam.
    Takže anabáze : chat....přestal fungovat, protože zůstala otevřená komunikace s touto informací a pokud ji nezavřou, nelze otevřít nový chat s dotazem. Takže dotaz sem...bez odezvy. Email : problém nějaký najít, ale našel se, odeslán. Ihned odpověď od robota,že to zpracují a do 15ti dnů dají vědět. Tak šup na FB...no a tam se člověk nestačí divit, že není sám s problémem... nicméně žádná reakce dodnes od Revolut adminů.Tak poslední pokus ještě Revolut community...no horor přes registraci až po to vyznat se, kam vložit dotaz/ stížnost...a čekat, až vás to vůbec pustí zadat nějaký příspěvek, O sz adminům se vám může jen zdát. Nicméně i to se nakonec zadařilo.
    Týden se nic nedělo, peníze odeslali zpět (nicméně dodnes zpět nejsou u odesílatelů) a ticho po pěšině. Tak znovu kolečka chatu, mailů, atd. Dnes první reakce : odeslali jsme zpět, je to automatický proces, nevíme, kdy to bude mít odesílatel připsáno u sebe. Tak zase dotazy (páč hurá, info přišlo v chatu)...a zase ticho po pěšině. Nicméně email s podobným zněním též dorazil... No a po 15ti dnech skutečně napsal někdo ze stížností, žen mi nemůžou říct proč mi nemůžou dál vést účty, že přísné regulace a bezpečnost a kecy v kleci...prostě šablona, jen mění jména a data stížností .
    Takže výsledek necelého měsíce je : zrušený účet, nepřijaté platby odeslané zpět (14 dnů a zpět není nikde nic) a komunikace 0.
    Ted večer zareagoval z Community další podobně postižený soudruh a ptal se mě, jestli už je to vyřešeno, ta komunikacke atd...tak jsem takovýto podobný příspěvek pověsil pěkně na zeď, ať i ostatní nešťastníci vidí, jak to tu ( myslím v Revolut)chodí.
    PS: A na té komunitě jsem byl zděšen, jak obrovské množství lidí tam řeší (a to už od roku 2014 minimálně) to, že se nemůžou dostat k penězům, že s nimi nikdo nekomunikuje, že mají zrušené účty, nebo jen karty, nedoručené odeslané platby apod. a bez možnosti to nějak řešit.... No, nejsem rád,že to nefunguje jak by mělo, ale je to tak. Trochu škoda, FinTechům fandím, sám jeden provozuji, a tohle je tak velký hráč (Revolut) že to dělá špatnou reklamu.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    CAMELLA: Jako KB mám na blacklistu už od VŠ pro několik případů nekompetentnosti a tímhle si to moc nepolepšili…
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Hezké. Docela nechápu, proč by měla banka chtít daňové přiznání. Pokud mají pocit, že je něco v nepořádku, mají to hlásit na FAU.

    Ohlásit by to měla soudu formou žaloby a o náhradu způsobené škody. Vypovězení smlouvy je platné snad až od doručení klientovi, ne?

    Jinak bacha na to, že KB jako součást SG musí plnit různé podmínky různých regulátorů, nejen ČNB.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam