• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    CASTER: Ne bylo to terminálem, ten výpadek se garmin pay vůbec netýkal.
    Navíc sem bezproblémů hodinkama platil jinde asi 2 hodiny před a 15 minut potom.
    CASTER
    CASTER --- ---
    PISTA1: u Garminu to asi bylo tim, ze jim kvuli ransomware nejelo vubec nic?
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    MICKEY_MOUSE: Stejnej problém jsem měl v pondělí. Hodinky (garmin pay) odmítnul terminál okamžitě (platba zamítnuta). Karta bezdotykově skončila 2x "Jen 1 kartu" a proběhla teprve až kontaktní platba.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    PATRIKCHRZ: Ty jsi hroznej démon.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MICKEY_MOUSE: na žádnou kartu (fyzickou ani virtuální) se nemůžeš 100 % spolehnout. U každé karty, kterou jsem trochu víc platil, se mi někde stalo, že jsem s ní nezaplatil (a jinou ano).

    Těžko říct, kde byl problém. Byl jsi v té restauraci prvně? Mohl být poškozený terminál, může být poškozený telefon, mohlo být v místě nějaké rušení,...
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    Zdravím, už cca rok platím pouze telefonem (Google Pay). Nikdy nebyl problém, jen dnes jsem obědval v restauraci, kde mi jejich terminál odmítal platbu přijmout. Vypsal vždy jen hlášku "Jen 1 kartu". Ať jsem zkoušel, co jsem zkoušel, nezaplatil jsem. Tušíte někdo, co se dělo a jak si v takovém případě počínat? Dost mě to zarazlio, žil jsem doteď s tím, že platby telefonem fungují spolehlivě a proto ani peníze ani karty u sebe vůbec nenosím. Díky.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ZBYNEK: však já byl v ČSOB taky vysvětlovat. Ale u mne se jednalo o 153 Coolkaret a obratu 100 milionů během 4 měsíců :D
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    PATRIKCHRZ: To se pak divím, že už se svými kejklemi dávno nesedíš ve vazbě jako sprostý podezřelý! ;-)))
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Problém je ale v tom, že některé banky poskytující hypotéky mají speciální požadavky na zákazníky - asi v rámci cross-sellingu.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    PULKA: Z těch, co jsou "za obrat", tak vstupy do salonků má jen Erste a ČSOB. Další - KB, UCB, Sberbank mají akorát cestovní pojištění, ale ne lepší, než ČSOB (tam to teď razantně zvýšili, snad na sto milionů?).
    Pak jsou ještě účty za objem spravovaného majetku, a to za 3 miliony Creditas (také 4 vstupy do salonků) a za, tuším, milion Raifka (tady si nejsem jist, jak to je, mají vlastní salonek na Ruzyni, ale jestli mají volné vstupy i do cizích nevím).

    Pak je privátní bankovnictví, ale tam jsou podmínky naprosto jinde, už to chce mít bankou spravované desítky milionů
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PULKA: Erste 70k
    CSOB 50k

    Ostatni moc nestoji za rec myslim...
    PULKA
    PULKA --- ---
    Je někde něco jako přehled aktualnich prémiových účtu a proč je mít? Jen tak ze zájmu, obvykle si stavím s Airbank a Equou, ale třeba mi něco uniká. Jaký je potřeba mít obrat?
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Jak nic, ty je sbíráš, abys o nich mohl psát (-;
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: já mám Erste Premier, takže tenhle účet by mi nic nepřinesl

    FLAVIGNY: stát se může cokoliv, ale v posledních letech ČS spíše ruší celé produkty, než by měnila podmínky. Navíc je tu vysoce konkurenční prostředí, takže si nemyslím, že by něco takového akutně hrozilo. On to není žádný zázrak, podobné podmínky nabídne spoustu bank, spíše je to alternativa pro někoho, kdo z nějakého důvodu potřebuje účet u ČS a nechce za něj platit.
    FLAVIGNY
    FLAVIGNY --- ---
    PATRIKCHRZ: ja rozumim, ze to neni akce. dle me skromne zkusenosti se ale i u techto bezplatnych uctu obvykle po case nejake poplatky objevi.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Už ho máš?
    Podle mě to může být i marketing - není dobré být poslední v různých žebříčcích.
    Nebo zjistili, že je opouští už i důchodci.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    FLAVIGNY: podle ceníku to vypadá, že produkt je bezplatný "z podstaty", tedy dokud bude nabízen, není to akce typu "odpuštění poplatků na půl roku". Samozřejmě ho můžou kdykoliv vyřadit, změnit, zdražit, ale nemyslím si, že by v současném konkurenčním prostředí tohle připadalo do úvahy.

    V podstatě jde o bývalý studentský účet bez omezení věku a studentského statusu
    FLAVIGNY
    FLAVIGNY --- ---
    PATRIKCHRZ: jak dlouho bezplatny, pul roku?
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Česká spořitelna má nový bezplatný účet Standard - Měšec.cz
    https://www.mesec.cz/aktuality/ceska-sporitelna-nabizi-bezplatny-ucet-standard/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam