NAVARA: Tak na vyžádání by ti měli sdělit, kdo je správce, což udělali - jméno společnosti. Pověřence sice mít asi musí, ale nemusí ho sdělovat v každém emailu - mohou ho mít někde na stránkách.
NAVARA: Pokud číslo vygenerovali náhodně, tak jak vědí jméno, přijmení a hlavně email (-; ?Jestli věděli, i jaký typ pojištění máš, tak to je trochu více - to už je osobní údaj (protože bez auta těžko máš jeho pojištění apod.). Dále v okamžiku zavolání, kdy jsi sdělil své jméno, tak se z toho čísla stal osobní údaj a oni neměli už právní titul k jeho užívání - už to byl náhle osobní údaj. Proto obvykle žádá operátor o souhlas s pokračováním, aby měli právní titul!
Jinak tam mají chybičku - "oprávněný zájem společnosti Conectart vyplývající přímo z nařízení GDPR" je nesmysl. GDPR dovoluje oprávněný zájem jako právní titul, musí být ale specifikováno, čím je ten zájem konkrétně oprávněn - to není bianco šek na jakékoli zpracování. Obvykle je to užívané, když oslovuješ své existující "zákazníky", nikoli cizí osoby, což ty jsi. Měli by ale mít balanční test na posouzení jak je ten jejich zájem oprávněný, což pochybuji, že mají (viz ta chybička). Takže si stěžuj, vypadá to, že jim tam úřad nějaké chyby najde.
Viz tenhle výklad ÚOOÚ:
https://www.uoou.cz/gdpr-a-primy-elektronicky-marketing/d-30715 plus tento text od Frank Bold (ti jsou docela dobří v GDPR)
https://www.fbadvokati.cz/cs/novinky/1403-kdy-je-primy-marketing-opravnenym-zajmem-stanovisko-uoou
Stručně - pro zákazníky máš oprávněný zájem (případně lépe smluvní závazek, když je to ve smlouvě (-;), pro nezákazníky potřebuješ souhlas nebo je musíš upozornit, jak mohou být vyřazeni. Pro nezákazníky jsi docela na vodě, pokud jsi koupil databázi, což zakrývají tou "lží" o generovaném čísle.