• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    DOBYTEK: i společná domácnost je v pohodě. To já jen, abych nežil v tom, že jsme oba pojištění a pak nebyla nepříjemně překvapená
    DOBYTEK
    DOBYTEK --- ---
    CMLKA: mrkni do podmínek, někde chtějí společnou domácnost apod., ale oddací list už snad nikdo jako podmínku nemá.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    NELDE: Rovnou mi dali tu zlatou plus

    Mimochodem, kdyz pisou pijisteni cele rodiny, je to i partner? Jak se nahlizi na termin "rodina" nevite?
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    NELDE: Jo, pojisteni a teda tvrdil, ze i pojisteni karty, ktere ja si jinak platim
    NELDE
    NELDE --- ---
    CMLKA: Koukám je navíc jen pojištění, takže se to vyplatí hlavně pro ty, co často cestují. Což je v současnosti trochu netypické. Možná proto ji dávají zdarma - mají nesplněný množstevní limit pojišťovny.
    DYNK
    DYNK --- ---
    MEDWYN: U Allianz mi nejlepsi cenu (na autopojisteni) vzdycky udela Robert Votruba - votruba@urban-votruba.cz
    MEDWYN
    MEDWYN --- ---
    Je to sice pojisteni, ale snad to neni uplne silene OT: Dokazete nekdo sehnat dobrou nabidku pro pojisteni nemovitosti a domacnosti u Allianz?
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    LOPIN: podle mne byli hosté zdarma v MC salóncích zrušeni u všech karet, takže budeš na přítelkyni vždy čerpat vstupy. Leda by měla vlastní "prestižní" MC kartu, ale myslím, že obyčejná Gold (pokud to není např. Business) stačit nebude, ale to by v salónku měli vědět, mají tam "výstavu" "platných" karet.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LOPIN:
    a v RB neví? Řešil bych to asi s nimi...
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    Equa bank dava az do konce roku zdarma zlatou kartu. Nevim, jestli to nebyla blbost, ale nechala jsem si ji dat. Pak ji kdyztak ukoncim.

    A druha celkem malickost, co me potesila, ze se v internetovem bankovnictvi objevila moznost rovnou poslat prachy na Moravu, dokonce s predvyplnenejma moznostma, kolik se da darovat, chystala sem se to udelat, ale klasicky to vazlo, takhle sem to videla a hned posala, za me fakt super efektivní!!
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    Mate nekdo zkusenost s rb v mastercard lounge. Meli ted po zruseni rb lounge dat 4 lounge key vstupy i na golden debet mc. Chtel jsem na to vzit pritelkyni, ale nebylo to aktivovane, tak jsem pouzil csob lounge key.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tohle jsem od Banky ještě neviděl - máte to taky?

    Název karty: MKARTA SVĚT VISA
    Poslední 4 čísla karty: XXXX
    Datum transakce: 2021-06-30
    Popis transakce: XXXX
    Částka v původní měně: 154,00 EUR
    Částka v měně účtu karty: 3947,78 CZK
    Náklad na převod: 15,73 CZK
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NELDE: Ve FIO jeste bezi 15 pracovnich dnu na tu moji reklamaci zamitnuti cashback, viz: LAUNCHER.

    Dejme tomu cas, pak muzu zkusit tu COI.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ČOI přímo píše v https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/
    "Prodávající naopak není oprávněn snižovat vracenou částku v situaci, kdy využíváte možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů u zboží, které jste obdrželi poškozené."
    NELDE
    NELDE --- ---
    LAUNCHER: Tak prima, pak Fio je mimo hru a musíš napřímo.
    1) Nech si to potvrdit, že došlo k odstoupení od smlouvy.
    2) Máš fotky, že to došlo poškozené (tedy neodpovídající). Napiš, že pokud nechtějí vrátit celou cenu, že se obrátíš na ČOI. Nebo se rovnou obrať a napiš jim, že ses obrátil. ČOI pošli fotky, jak to vypadalo, když jsi to dostal.
    3) Na 50% kašli, to je jejich hra. Spoléhají, že vyměkneš. Normálně by to vrátili velkoobchodu, ale asi je to nějaká laciná Asie. Tipuji, že 50% je jejich nákupka. Normální eshop by si tohle netroufl.
    NELDE
    NELDE --- ---
    LAUNCHER: Tím si nejsem jist, jestli jde odstoupit, když je reklamace. Navíc ta věta to neříká explicitně (jen implicitně), že odstupuješ. Právě proto by to mělo být řečeno jasně. Ale argumentuj tím, že jsi odstoupil a že tedy se není o čem bavit. Koukni ještě na jejich podmínky, možná bys měl něco splnit - třeba dodat vyplněný formulář - oni to musí nějak zaúčtovat (FÚ kontroly) a možná jen čekají.
    Jako měli by vrátit peníze jak u odstoupení, tak u reklamace. Jen si mohou započítat nějakou srážku za opotřebení - možná budeš muset dokladovat, že to přišlo poškozené.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NELDE: Ted je to pry tak, ze:

    1) Ja jsem zadal o odstoupeni od smlouvyv (nejspis zatim nikdo nerozporuje)
    2) Ale zbozi jsem "vratil poskozene" (nehlede na to ze doprava zpet byla sjednana eshopem a ze zbozi bylo mene poskozeno jiz pri prvnim transportu ke mne), tudiz nemam narok na plne penize.
    3) Pak se stane nejaky "magicky" vypocet (nebo dobra vule eshopu?), na jehoz zklade mam narok na 50% procent. Teda pokud si vyplnim dobropis eshopu a pokud mi nasledne eshop ty penize posle a nezmeni opet nazor

    Dulezite je to "zatim" a "aktualne", protoze viz nize se ten nazor eshopu i Fio postupne vyviji :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    LAUNCHER: Pokud to tak vnímá Fio, tak pak oslovit eshop, kdy hodlá vrátit peníze, na které máš nárok vzhledem k odstoupení od smlouvy. Nicméně by bylo bývalo lepší napsat tam, že odstupuješ, nikoli, že nemáš zájem.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NELDE: Nerikam ze to tak neni, ale proc vetu "O stůl již nemám zájem." vnimas jako reklamaci? Nebo kvuli tomu, ze kdyz nejdriv udelam reklamaci, uz nejde udelat odstoupeni?
    NELDE
    NELDE --- ---
    LAUNCHER: Taky nejsem právník, ale vnímám to jako reklamaci. Odstoupení od smlouvy by muselo být přímo a jasně řečeno. Eshopy na to mívají i formulář (dle ČOI musí mít).
    https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam