• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    ADAMM: Na Office365 je dobrý trik: koupíš si 4 krabice Office pro jednotlivce a 1 Offive Family, do účtu si hodíš ty 3 nebo 4 roční pro jednotlivce (tady bacha, jde jen 5 let do budoucnosti a musi ti rok zbýt, takže max 4 roky), pak nahrajes Family a ono se ti to komplet update na Family.

    Tady je to dobře popsány: https://m.zive.cz/trik-nejlevnejsi-predplatne-microsoft-365-pro-rodiny/a-219517
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    ADAMM: To bude nějaké spiknutí, CZ.NIC zablokoval Micro$softu .cz domény, Revolut označuje jejich transakce jako podezřelé... Co bude další? :-)))
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Revolut mi napsal, že kvůli podezřelé transakci mám dočasně "frozen" kartu. Otevřu aplikaci a je tam "Xbox - msbill.info, IE", musím říct, že jsem nejdřív dost znejistěl, ale je to roční obnovení MS Office 365 :) tak jsem to unfreeznul, tak snad se to pak strhne znova?
    MAGE
    MAGE --- ---
    NELDE
    NELDE --- ---
    DAVIDOWITCH: Na to jsem se ptal. Jde to i bez apky. Podle nařízení nestačí id+heslo, což se řeší různě, většinou +sms kód. Třeba mBank má sms kód, kterým autorizujete zařízení, takže příště stačí jen id+heslo. Banky ty apky samozřejmě tlačí.
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    NELDE: Nemůže to být ta 2FA appka jenom? Nevím jestli ještě jde SMSka, někdy loni nebo předloni se řešilo že by to snad kvůli EU už nemělo SMSkou jít, ale nevím nakolik to byla pravda vs panika.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Ono to nekončí. Tak ten kód je pro aplikaci do mobilu, což je, co jsem výslovně nechtěl. A musím znovu na pobočku, aby mi to znovu nastavili (-; Teď je mám na drátě, přepojili mě na jiného člověka, který píše mému poradci (-; Unicredit hadr.
    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak KB tragédi dneska poslali kód pro aplikaci KB+ s tím, že číslo je ve smlouvě. Neposlali ale dosud smlouvu, uživatelské jméno to nezná, když vyplním email nebo mobil a aplikaci od nich ani nechci - chci jen internet banking. Tak snad to stihnou než Hello bank zavře krám definitivně.
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    ADAMM: Nedali no. Ale kdyz to tu ctu, neni vo co stat :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    NELDE: Tak druhá návštěva byl trapas - spadly jim systémy na podpisy. Třetí návštěva - podpisy se povedly, ale ani po 14 dnech nemám nic - nepřišel mi dosud iniciační email s přístupem do IB. Email mají zadaný dobře, protože obchodní podmínky došly (i email o jejich změně).
    SILVEIG
    SILVEIG --- ---
    Nemá tu někdo přímé zkušenosti s cestovním pojištěním od Revolut? Uplatňoval někdo pojistné plnění? Zvažuji vyšší tarif, tak by mne to zajímalo.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: na druhou stranu, mě by to asi stejně nedali, protože už účet v KB mám (což se snažím raději vytěsnit, očividně někdy i úspěšně).
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Jestli to za to stálo, ti řeknu později. Zatím nemám nic a už mě to stálo hodinu času.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: škoda, že mi v Hello zrušili účet ještě než ohlásili konec, litr bych si taky vzal... ;)
    NELDE
    NELDE --- ---
    SPLIFFBOY: Já po nich nic nechci - jen těch 1000 za přechod z Hello Bank (-;
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    BUNDA: přesně tak :). Obvykle mám účet tak u cca 10 ústavů, které průběžně doplňuji a ruším. Všude maximálně do pojištěného limitu.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MMORT7: tipuji, že prakticky všude, kde to je výhodné .)
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    NELDE: tohle dela komercka i svym vlastnim klientum, telefonicky si je pozve na schuzku s bankerem, kdyz se z ni chci vyvliknout, ze fakt nejsem moc typ na navstevovani pobocek, tak me operatorka premlouva, jak si chtej bejt jisty, ze pro me maj to nejlepsi… a kdyz tam prijdu, tak o me banker nevi. Oni jsou taky hrozne zoufalej ustav. Tak jsem tam nechal jen jednu hypoteku a prestal jsem to pouzivat. V procesu utlumovani aktivity jsem byl vypovedet devizovej ucet osobne na jiny pobocce, pohotova bankerka tam zbystrila, co se deje, tak jsem ji popravde rekl, ze mi prijdou zoufali a jdu zkusit erste… tak zas premlouvani, jaka by to byla skoda a ze mi daj top nabidku, ze ji akorat letos nejak predelali a jak to bude fajn… a ze da moje cislo kolegyni z pece o vyznamny zakazniky… a pak se ta kolegyne ozve, zni jako nejznudenejsi tvor na svete, predstavit vyhody produktu neumi, potazmo se o to vlastne ani nesnazi… a povidani ukonci na zpusob “tak kontakt na me mate, tak pokud byste mel zajem, staci se ozvat a zaktivujeme to”… no, radsi ani ne.
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    PATRIKCHRZ: Kde máš účet teď? Abych měl jistotu že tam nic nemám...
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak jsem jako klient Hello Bank dostal email, že pro nás mají nabídku od KB. Proklikal jsem se až ke sjednání schůzky na pobočce a když jsem tam došel, tak dotyčný nevěděl, proč tam jsem ani o jako nabídku se jedná. Ale moje nacionále v systému měl (a nic víc). Tak jsem ho opustil, ať se ozvou až budou vědět. Nebo až jim to bude fungovat.
    V rámci klikání jsem totiž musel souhlasit s "Souhlasím s předáním informací o existenci mého běžného, spořicího účtu a s předáním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, rodné číslo, e-mailová adresa a telefonní číslo Komerční bance..."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam