NELDE: tohle dela komercka i svym vlastnim klientum, telefonicky si je pozve na schuzku s bankerem, kdyz se z ni chci vyvliknout, ze fakt nejsem moc typ na navstevovani pobocek, tak me operatorka premlouva, jak si chtej bejt jisty, ze pro me maj to nejlepsi… a kdyz tam prijdu, tak o me banker nevi. Oni jsou taky hrozne zoufalej ustav. Tak jsem tam nechal jen jednu hypoteku a prestal jsem to pouzivat. V procesu utlumovani aktivity jsem byl vypovedet devizovej ucet osobne na jiny pobocce, pohotova bankerka tam zbystrila, co se deje, tak jsem ji popravde rekl, ze mi prijdou zoufali a jdu zkusit erste… tak zas premlouvani, jaka by to byla skoda a ze mi daj top nabidku, ze ji akorat letos nejak predelali a jak to bude fajn… a ze da moje cislo kolegyni z pece o vyznamny zakazniky… a pak se ta kolegyne ozve, zni jako nejznudenejsi tvor na svete, predstavit vyhody produktu neumi, potazmo se o to vlastne ani nesnazi… a povidani ukonci na zpusob “tak kontakt na me mate, tak pokud byste mel zajem, staci se ozvat a zaktivujeme to”… no, radsi ani ne.