PATRIKCHRZ: zacinam promyslet na odejiti od Fio. Tenhle tyden mne straslive se*ou. UZ treti den nejede API, na kterem visi moje firma, zpracovani pohybu, vydavani dohladu, prodluzovani sluzeb. Na pobocce nevedeli co API je a podpora mi napsala tohle
jakoze WUT, proste jsme vypli API. Je nam jedno ze je konec mesice a firmy delaji DPH reporting a podobne.. a nevime nic,, IPcko mam cesky, takze geoblokingem to neni
"
Děkujeme Vám za využití služby Fio servis.
Jak již jistě víte, ve středu jsme se ocitli pod nátlakem hackerů jako mnoho dalších českých bank. Z tohoto útoku se stále vzpamatováváme. Prioritou pro nás bylo umožnit klientům přístup k jejich účtům. To se nám nakonec povedlo právě i díky tomu, že jsme, jak vy píšete, odřízli zahraničí.
Oficiální informaci ohledně Api bankovnictví Vám ovšem ani my nemůžeme předat, protože ji nemáme. Víme jen to, že náš tým programátorů pracuje na znovu zprovoznění a doufáme, že to bude co nejdříve.
Omlouváme se za způsobené potíže. "