• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    BTW komerčka mi vysvětlovala, že mám teď k dispozici krom svého běžného účtu ještě i eurový. Nějak jsem zatím nezkoumal, k čemu je mi to dobrý.
    NUSIK
    NUSIK --- ---
    XARGH: 99% tehle brekotu jsou ruzni vycuranci, kteri proste porusili pravidla
    XARGH
    XARGH --- ---
    ja jsem financni 'kolousek'! ;) musim bejt opatrnej :DD
    XARGH
    XARGH --- ---
    SPLIFFBOY: tech stiznosti (a clanku s mizernym hodnocenim autora https://www.gamebro.cz/karta-revolut-vas-pripravi-o-penize-bez-vysvetleni/) bylo vicero, zameril jsem se na to najit neco cerstveho (2023)
    plus tam bylo to krasne kviceni na konci (I H8 YOU REVOLUT!) :)
    kamose jsem zatahl do ty promo akce, a pak mi to vrtalo hlavou, tak se tady ptam, proc spite klidne ;)
    od MMORT7 dale jsem vice a vice uklidnovan, diky :D
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    Mimochodem, česká banka není žádná záruka toho, že se člověk dostane ke svým penězům. Pamatuju, když umřel otec (a já byl ještě malý s tím nějak pomoct), tak banky zablokovaly všechny účty, protože SJM, a s matkou jsme se půl roku nedostali ani ke koruně. Ale složenky či daně čekat nechtěly. Dneska máme ještě navíc AML nebo zajišťováky nebo prostě stačí, aby někdo podnikal ve špatném odvětví
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    ja pouzivam revolut vcelku intenzivne, prevazne na smeny castek v radu stovek euro, se kterymi se mi nechce volat do devizovky. a budu je letos pouzivat asi jeste vic, kdyz se curve rozhodlo v listopadu svoje sluzby precenenim planu zabit. a potize nemam. v minulosti jsem s jednou zaseklou transakci potize sice mel, ale tam jsem se asi pohyboval za hranou pravidel. ty blokace neprichazeji samy od sebe, i ten linkovany odkaz uvadi par duvodu, ktere za nimi stoji. pokud se clovek vyvaruje toho s tou sluzbou nakladat jinak, nez jeji poskytovatel umoznuje, nemam pocit, ze se musi bat potizi. a jak tu padlo, bezi to jako evropska banka, v pripade zajmu o mimosoudni reseni sporu se lze obratit jak na litevskou centralni banku, tak na ceskeho financniho arbitra. ve vysledku si tedy neprijdu nijak zasadne bezzubejsi, nez kdyz se dostanu do sporu s ceskou bankou.
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    XARGH: Revolut má licenci evropské banky se vším co k tomu patří. Takže nebojím.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    XARGH: Ujištění jsi dostal od ADAMA.
    XARGH
    XARGH --- ---
    OTAZKAKONCE: vzhledem k tvému nicku podotknu, že jateční skot taky očekává probuzení do dalšího rána a ooops...

    Já mám nebo spíše měl revolut rád, platím s tím v cizině, ale bojím se, vzhledem k těm případům. Udělat mi to Česká banka, nejsem tak bezzuby...

    Čekal jsem nějaké ujištění.
    OTAZKAKONCE
    OTAZKAKONCE --- ---
    XARGH: mám ho 3 roky a nikdy žádná issue.
    ADAM
    ADAM --- ---
    XARGH: Žádná novinka, už jsme zvyklí z PayPalu...
    XARGH
    XARGH --- ---
    nebojite se u revolutu blokace a ze byste se jiz nemuseli dostat k penezum?

    viz treba https://help.livechatdirectory.co.uk/revolut/what-to-do-if-revolut-has-blocked-your-account/
    PCE STURM
    AUGUST 5, 2023 AT 6:36 PMREPLY
    When you talk to customer support chat they dont answer, they blocked my accoun without advice and let me without money access in no way,.. I hate you Revolut!


    nechapu, jak to R. muze nekdo sverovat vetsi obnosy nez tisice, rad bych slysel, co v pripade, ze vam to provedou
    MVEK
    MVEK --- ---
    Nevím, jestli to úplně pasuje sem, ale jelikož mě Revolut překvapil, že nenabízí na Androidu widget s kurzy (jen stav mých financí a stocks), tak hledám, jak nejsnáz a bez kdovíjakého špehování mít v Androidu nějaký widget s kurzy vybraných měn, eventuálně i akciemi či kryptoměnami.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    A ještě poslední a už držím tlamu:

  • V mobilní aplikaci KB+ v záložka Účty -> Běžný účet -> Detail a správa účtu -> Karty tato položka nefunguje, hodí mě to zpět na krok Běžný účet. Ke kartě se dostanu jen přes záložku Karty. Od přechodu na nový internetbanking a novou aplikaci už píšu asi šestou stížnost na nesmyslné funkcionality a nefunkčnosti. Už mě nebaví dělat vám zadarmo betatestera.

    "děkuji za vaši zprávu a upozornění na nekorektní chování aplikace.

    Situaci předávám kolegům z vývoje k nápravě. Na aplikaci stále pracujeme a mění se po každé aktualizaci. Věřím, že v nadcházejících verzích aplikací bude vše v pořádku."


  • Váš převodní online nástroj ze starého do nového internetbankingu obsahuje závažnou chybu. Po projití prvních kroků mně nabídl k odsouhlasení bankovní tarif Start, ačkoli mám tarif Standard. Pokud bych tento krok potvrdil, degradoval bych si tarifní služby.

    "děkuji za vaši zprávu. Rád vám poradím.

    Tarif, který je vám při převodu online nabídnut je zvolen automaticky dle aktuální produktů a vyhodnocení systému. V případě zájmu o jiný tarif se aktuálně dá situace řešit návštěvou pobočky. V nadcházejících verzích aplikace bude možné tarif měnit dle potřeby."
  • PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Jo a to ještě jedna věc, co se komikům povedla. Když jsme ten převod dokončii, tak jsem se na pobočce ptal, jestli se teda budu dál přihlašovat do bankingu přes stejnou URL mojebanka.cz. Prý jo. Na infolince mi zase tvrdili, že ne, že nová URL je login.kb.cz. No, obě po přihlášení a autentizaci zobrazí tohle :)

    Takže přátelé, správná URL, která vás autentizuje do nového internetbankingu Komerční banky, je plus.kb.cz

    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    NELDE: Ne, jenom byli dotěrní. Několik emailů a pak mi volali. No jsem blbej, nechal jsem se ukecat. Tak snad to tady čte taky někdo, na koho to budou zkoušet, aby je poslal doháje.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PREDSEDA: A to nějak si ten přechod vynutili? Já bych tedy se snažil být až v poslední možné vlně (-; takhle jsem se vyhnul změně z Equy do RB.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    KOMPAS: S tím převodem - já se tím proklikal asi do půlky (a ještě že jsem měl u toho komerčku na telefonu, spolu jsme si všechny kroky potvrzovali). Pak jsme došli na stránku, kde se mi měl zobrazit můj tarif Standard, který mám u nich sjednaný. Jenže tam byl tarif Start, což je osekanější verze a chtělo ho to potvrdit. Kdybych nedával pozor, případně jí neměl na telefonu, tak mě to degradovalo služby.

    Musel jsem na pobočku, kde jsme převod prošli znova, ženský se tam ukázaly tarify všechny na naklikla mi tam ten správý.

    Takže nejen že je to nedodělané, ale navíc nebezpečné.
    KOMPAS
    KOMPAS --- ---
    Mě z KB dlouho otravovali všemi kanály (mail, SMS, bankovnictví). Mnohokrát mi volali a slibovali, že ten převod bude trvat jen deset minut(!) a že budou volat dál, dokud to nepřevedu.

    Tak jsem si nakonec našel čas. Po 45 minutách neustále selhávajících pokusů o migraci, prohlížení vývojářské konzole prohlížeče a telefonátech s podporou slíbili, že se na to podívají a dají mi vědět.
    (Zpětně jsem zjistil, že musím zaškrtnout Preserve log a pak už bylo vidět, že se z nějaké backendové služby vrací chyba 500 Internal server error).

    Vědět z technické podpory mi samozřejmě nedali, jen mi poslali několik dalších otravných generických zpráv, že mám přejít do nového bankovnictví v okamžiku, kdy to ještě nebylo opravené.

    Nicméně před koncem roku jsem zase měl chvíli času, tak jsem zkusil migraci spustit znovu. Než jsem prošel všechna zákoutí toho (celkem pěkně udělaného) migračního webu a alespoň zběžně pročetl dokumenty, které jsem tam podepisoval, utekla bezmála hodina; s těmi deseti minutami samozřejmě lhali.
    (Ano, kdybych nasypal zrní do klávesnice a nechal to projít holuba, tak by to nejspíš deset minut trvalo, jen by holub podepsal dokumenty, které neměl šanci ani zahlédnout.)

    Nové bankovnictví KB+ vypadá jako na rychlo spíchnutý prototyp. Na dashboardu je náhled účtu s pouhými dvěma transakcemi (proč ne alespoň tři?) a pod tím zbytečný asi kilometr prázdného místa. Víc položek se tam nastavit nedá, jak mi potvrdila pracovnice na telefonu. Vpravo je mimo jiné dole nějaký box s červeným X a nápisem "Údaje teď nejsou dostupné.". Po kliknutí na nastavení Šablony plateb se zobrazí prázdná stránka s nápisem "Zatím jste si neuložili žádnou šablonu" (což je pravda), docela tu ale chybí tlačitko "Nová šablona". Šablony v téhle parodii na bankovnictví však žádným způsobem ani vytvořit nejde, jak potvrdila pracovnice na telefonu; prý to půjde v březnu (neupřesnila však kterého roku).

    Ještě, že to bankovnictví nemusím moc používat, asi by mi praskla žilka.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    SPLIFFBOY: buď rád že tě tam zatím nepustili, aspoň tě to nebude lákat. Já nacházím stále další problémy v jejich novém IB (třeba zobrazení trvalých příkazů ve výpisu) i bugy v mobilní bance (zobrazení karty k účtu) a jsem z toho otrávený a znechucený.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam