Mě z KB dlouho otravovali všemi kanály (mail, SMS, bankovnictví). Mnohokrát mi volali a slibovali, že ten převod bude trvat jen deset minut(!) a že budou volat dál, dokud to nepřevedu.
Tak jsem si nakonec našel čas. Po 45 minutách neustále selhávajících pokusů o migraci, prohlížení vývojářské konzole prohlížeče a telefonátech s podporou slíbili, že se na to podívají a dají mi vědět.
(Zpětně jsem zjistil, že musím zaškrtnout Preserve log a pak už bylo vidět, že se z nějaké backendové služby vrací chyba 500 Internal server error).
Vědět z technické podpory mi samozřejmě nedali, jen mi poslali několik dalších otravných generických zpráv, že mám přejít do nového bankovnictví v okamžiku, kdy to ještě nebylo opravené.
Nicméně před koncem roku jsem zase měl chvíli času, tak jsem zkusil migraci spustit znovu. Než jsem prošel všechna zákoutí toho (celkem pěkně udělaného) migračního webu a alespoň zběžně pročetl dokumenty, které jsem tam podepisoval, utekla bezmála hodina; s těmi deseti minutami samozřejmě lhali.
(Ano, kdybych nasypal zrní do klávesnice a nechal to projít holuba, tak by to nejspíš deset minut trvalo, jen by holub podepsal dokumenty, které neměl šanci ani zahlédnout.)
Nové bankovnictví KB+ vypadá jako na rychlo spíchnutý prototyp. Na dashboardu je náhled účtu s pouhými dvěma transakcemi (proč ne alespoň tři?) a pod tím zbytečný asi kilometr prázdného místa. Víc položek se tam nastavit nedá, jak mi potvrdila pracovnice na telefonu. Vpravo je mimo jiné dole nějaký box s červeným X a nápisem "Údaje teď nejsou dostupné.". Po kliknutí na nastavení Šablony plateb se zobrazí prázdná stránka s nápisem "Zatím jste si neuložili žádnou šablonu" (což je pravda), docela tu ale chybí tlačitko "Nová šablona". Šablony v téhle parodii na bankovnictví však žádným způsobem ani vytvořit nejde, jak potvrdila pracovnice na telefonu; prý to půjde v březnu (neupřesnila však kterého roku).
Ještě, že to bankovnictví nemusím moc používat, asi by mi praskla žilka.