NELDE: Ano, na to jsem si stěžoval taky, navíc se původní šablony příkazů ze starého bankingu v novém nepochopitelně nenabídnou při zadávání nového přikazu, ale jsou někde v Nastavení účtu.
"děkujeme za váš dotaz ohledně umístění šablon
Šablony z původního systému byly přeneseny do aplikace KB+. Jejich přehled naleznete po přihlášení do aplikace v pravém horním rohu (v mobilu pod ikonou vašich iniciálů, na PC pod ikonou Nastavení)."Kromě toho když si chci udělat novou šablonu z příkazu k úhradě, můžu si uložit jen číslo účtu příjemce. Tedy ani částku, ani variabilní symbol, ani zprávu pro mě / pro příjemce.
No a do třetice - v transakční historii se u trvalých příkazů zobrazuje jenom částka a účet příjemce. Popis chybí. Takže nemám přehled, kam se co platí.
Tohle všechno ve stávajícím ibankingu bylo.
Jak píšu - nedodělaný paskvil a nechápu, jak to jejich quality assurance oddělení testovalo, než to vypustili. A to otravovali emailem, smskami i telefonicky, abych přešel na nový banking.