DJFRACTAL: není mi z toho článku jasné následující:
1) uvidí zákazník jakou výši platby potvrzuje? Z článku jsem pochopil, že obchodník bude mít pouze "mrtvou" kartu, která nic neukáže (ano, někde mimo na nějakém zařízení zadá částku, ale uvidí to zákazník, kolik zadává?)
2) platící zákazník musí mít mobilní telefon (blbé, když se mu vybije baterka). Bude to umět i nositelnou elektroniku (hodinky, náramky, prsteny,..)? Musí mít zákazník přístup k internetu v době platby?
Pak si trochu postěžuji, že ten reklamní článek je trochu zavádějící. Běžné poplatky za příjem plateb kartou rozhodně nejsou 1,6 - 3 %. Velcí obchodníci se běžně dostanou pod procento, malí neplatí víc než 2 %. Třeba na farmářských a autorských trzích je hodně v módě SumUp s poplatkem 1,98 %.
A ta uváděná výhoda absence poplatku při vrácení zboží, běžně je to naopak. Při vrácení zboží a vratce na kartu vrací zpracovatel obchodníkovi i tu provizi!
Uvidíme, byl by to už čtvrtý pokus. Už zanikla Monetka, Mobito a PaySec. A předplacené karty taky (těch je mi nejvíc líto :D ). Nějak nevidím tu přidanou hodnotu. Dobře, obchodník ušetří 1 % z plateb, ale někteří ani to ne. Co získá zákazník?