• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    MUXX
    MUXX --- ---
    A to jsem se chtel zrovna zaregistrovat a dostat tech 1500kc
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ČSOB down, nedříve jen přihlašování, teď komplet

    https://www.csob.cz/provozni-informace

    THUNDERBIRD
    THUNDERBIRD --- ---
    Díky všem za názory.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAM: Jako z eurového účtu? Pokud z korunového, tak je asi lepší vybrat koruny a užít směnárnu.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ADAM: podle mne bez nějaké kulišárny (DCC, poplatek) to žádný bankomat neumí. To je lepší zvolit banku, kde lze z a na účet vložit za nějaký rozumný poplatek. Třeba Raifka to umí (tuším) jednou měsíčně zdarma, prémiové účty (např. Erste Premier) také mají hotovostní operace s eury zdarma.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    ADAM: IMHO ani ne každý Euronet. Onehdy jsem zkoušel ten v Praze na Petřinách, a nepřišel jsem na to, jak z něj ty Eura vymámit.
    ADAM
    ADAM --- ---
    Pls vydává nějaký bankomat v Česku eura?
    Euroet vím, možná zkusím, ale tam čekám nějaké děsné poplatky a figle.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    THUNDERBIRD: dávná historie je dávná, asi bych se tím nijak nestresoval. podmínky jsou komunikované transparentně, dokonce v appce vidíš, kolik plateb kartou proběhlo a jestli tedy splňuješ podmínku pro bonusový úrok na příští měsíc.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    THUNDERBIRD: hele ma ji bankovni licenci, politika jak ziskat klienty je prave ten vysokej urok, myslim ze historicky at uz s nima mas spojeny cokoliv, tak to tu banku nijak neshazuje. jen se podivej na podminky co pise bunda
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    THUNDERBIRD: pokud chceš u Partners účet zdarma, pak abys měl ten vyšší úrok (od 1.9. to bude 4,19%) tak musíš 5x v měsíci zaplatit jejich kartou.
    THUNDERBIRD
    THUNDERBIRD --- ---
    Zdravím, potřeboval bych uklidit na spořící účet vyšší částku a zaujala mne nabídka partners banky kvůli vysokému limitu a slušnému úročení. Když přemýšlím nad dávnou historii Partners, trochu to podlamuje mou důvěru... Co o tom míníte? Nebo existuje nějaká lepší alternativa? Děkuji moc za názory.
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    CERMI_FOX: tak jsem Fio křivdil, nakonec to online šlo vyřešit, i když ta volba je dost skrytá. Natolik skrytá, že o ni zjevně neví ani support.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Hmm, já se jen směju, že jsem už odešel. Třešinka bylo zrušení pobočky poblíž.

    SPLIFFBOY: Zkus navrhnout ať přijde pobočka (bankéřka) za tebou - mají to stejně všechno elektronicky.
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    ADAMM: uz to ctu a zamracene pokyvuju hlavou. ja se priznam, ze jsem mel sam cukani se o CX s KB na linkedinu rozepsat... a to by se KB povedlo fakt neco, co nehecnul ani muj byvaly kolega Robert, ktery linkedin ve firme vzdycky hrozne zapalene tlacil a vsecky nas peskoval, jak je hlavne zivotne dulezity tam tvorit nejakej content.

    ona me totiz banka aktualne take prevadet zacala, po 14 mesicich od okamziku, kdy me o prevodu poprve informovala... no a s prevadenim teda skoncila velmi zahy. Nejprve jsme v jejich pruvodci prevodem narazil na to, ze mi moje individualni nastaveni sluzeb v ramci prevodu zrusej a daj mi nove sluzby za 39 korun mesicne... pruvodce jsem teda zavrel a bance napsal dost jizlivej email. na ten mi nejaka pricetna agentka zakaznicke pece odepsala, aniz by radeji zabrusovala do mych invektiv, ze kdyz prechod dokoncim, tak si pak muzu sluzby snizit na ucet zdarma (proc to nemaji v tom pruvodci nechme asi stranou). tak jsem se teda jal v prechodu pokracovat, abych se zasekl hned v dalsim kroku, kde mi me pojisteni zdarma pro celou rodinu chteli prevest na pojisteni pro me zdarma a pro rodinu za priplatek... kdyz jsem tuhle sluzbu nechtel, tak uz jsem byl eligible jen k prevedeni na pobocce... a to jsem jim teda napsal hned znovu, ze teda dekuju, ale na pobocku nejdu a at si KB+ teda nechaj.

    dnes mi kvuli tomu volala osobni bankerka, aby me prosila, at prijdu... opacil jsem, ze mam KB klic, ze mam i datovou schranku a ze mam spoustu dobre vule s nima udelat nutne zmeny na dalku, ale na pobocku me nedostanou. Rekla, ze by to teda vlastne melo jit vzdalene, kdyz mam ten KB klic a ze to overi a pozdeji zavola.. volala teda asi za pet minut, ze kouka, ze mam teda vsechny sluzby zdarma v systemu az do roku 2025 a ze by na to teda radsi nesahala, at teda ucet neprevadim, dokud nebudu fakt muset. Zkusil jsem ji jeste navrhnout, kdyby teda mohli odstranit z appky otravnou welcome message, at DOKONCIM PRECHOD, ze by to bylo fajn, ale uz jen tak utrousila, ze to zkusi, ale nemuze slibit. je mi jasne, ze k tomu nedojde. a je mi to vlastne fuk, ja na ten jejich ucet uz ani nelezu, drzim to kvuli te hypotece, je to v ramci nejake hierarchie muj asi ctvrty nebo paty ucet co do dulezitosti a neresim to. jen to pro me uz navzdy bude jeden z nejkriklavejsich prikladu toho, jak takovouhle zmenu jako firma nedelat. minimalne v mych ocich ten brand strasne silne a pravdepodobne nenavratne poskodili.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SPLIFFBOY: bingo. já teď... ale nic, nebudu si kazit pátek :)
    na mrdu zábavných historek s Komerční bankou se můžete kouknout k jednomu kamarádovi na jeho LinkedIn (zejména poslední dva příspěvky): https://www.linkedin.com/in/junekjan/ (je to UXák, jeden z těch v ČR nejuznávanějších)
    SPLIFFBOY
    SPLIFFBOY --- ---
    MLIKARNA: ja mam treba u KB hypoteku s urokem 2,89 fixovanym do roku 2029, tak ta zmena mi ted neprijde jako dobrej napad :) coz nic nemeni na tom, ze jejich sluzby jsou posledni dva roky v souvislosti s jejich slavnym prechodem na novou eru bankovnictvi ucinena tragedie a samozrejme rad vyuziju kazdy prilezitosti, abych si na to postezoval :)
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    MLIKARNA: a to já celkem chápu. Změna účtu je dost opruz, je třeba oběhat dost lidí a a k tomu nějaké úřady okolo toho. Telefonní operátoři v ČR je zloděj vedle zloděje, takže pokud někdo nemá nějaké speciální super podmínky, tak změna nic moc neřeší.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MLIKARNA: to bychom nebyli Češi, abychom si na něco nestěžovali :). Někdy prostě chci u banky nějaký konkrétní produkt, který za těch podmínek jinde nedostanu, což neznamená, že mi nemůže vadit něco jiného. A často stačí jen změnit způsob používání a rázem z nepoužitelné banky je banka výhodná. A proto je tady tahle skupina, abychom se navzájem upozorňovali na různé "hacky" a "háčky". Pak může být z bankovního účtu místo čistého nákladu čistý příjem.
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    NOIZER: jojo, mobilita, už víc než 10 let to jde ;-)
    NOIZER
    NOIZER --- ---
    jinak k ty zmene banky.. ja to nevedel donedavna, ale dneska uz je mozny pozadat novou banku o "prevod uctu" a oni jsou schopni vam ze stary banky pretahnout i veci jako trvaly prikazy, inkasa atd.. jakoze uz je to fakt jednoduchy!:)

    Změna banky raz dva | Česká bankovní asociace
    https://cbaonline.cz/zmena-banky-raz-dva
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam