ADAMM: uz to ctu a zamracene pokyvuju hlavou. ja se priznam, ze jsem mel sam cukani se o CX s KB na linkedinu rozepsat... a to by se KB povedlo fakt neco, co nehecnul ani muj byvaly kolega Robert, ktery linkedin ve firme vzdycky hrozne zapalene tlacil a vsecky nas peskoval, jak je hlavne zivotne dulezity tam tvorit nejakej content.
ona me totiz banka aktualne take prevadet zacala, po 14 mesicich od okamziku, kdy me o prevodu poprve informovala... no a s prevadenim teda skoncila velmi zahy. Nejprve jsme v jejich pruvodci prevodem narazil na to, ze mi moje individualni nastaveni sluzeb v ramci prevodu zrusej a daj mi nove sluzby za 39 korun mesicne... pruvodce jsem teda zavrel a bance napsal dost jizlivej email. na ten mi nejaka pricetna agentka zakaznicke pece odepsala, aniz by radeji zabrusovala do mych invektiv, ze kdyz prechod dokoncim, tak si pak muzu sluzby snizit na ucet zdarma (proc to nemaji v tom pruvodci nechme asi stranou). tak jsem se teda jal v prechodu pokracovat, abych se zasekl hned v dalsim kroku, kde mi me pojisteni zdarma pro celou rodinu chteli prevest na pojisteni pro me zdarma a pro rodinu za priplatek... kdyz jsem tuhle sluzbu nechtel, tak uz jsem byl eligible jen k prevedeni na pobocce... a to jsem jim teda napsal hned znovu, ze teda dekuju, ale na pobocku nejdu a at si KB+ teda nechaj.
dnes mi kvuli tomu volala osobni bankerka, aby me prosila, at prijdu... opacil jsem, ze mam KB klic, ze mam i datovou schranku a ze mam spoustu dobre vule s nima udelat nutne zmeny na dalku, ale na pobocku me nedostanou. Rekla, ze by to teda vlastne melo jit vzdalene, kdyz mam ten KB klic a ze to overi a pozdeji zavola.. volala teda asi za pet minut, ze kouka, ze mam teda vsechny sluzby zdarma v systemu az do roku 2025 a ze by na to teda radsi nesahala, at teda ucet neprevadim, dokud nebudu fakt muset. Zkusil jsem ji jeste navrhnout, kdyby teda mohli odstranit z appky otravnou welcome message, at DOKONCIM PRECHOD, ze by to bylo fajn, ale uz jen tak utrousila, ze to zkusi, ale nemuze slibit. je mi jasne, ze k tomu nedojde. a je mi to vlastne fuk, ja na ten jejich ucet uz ani nelezu, drzim to kvuli te hypotece, je to v ramci nejake hierarchie muj asi ctvrty nebo paty ucet co do dulezitosti a neresim to. jen to pro me uz navzdy bude jeden z nejkriklavejsich prikladu toho, jak takovouhle zmenu jako firma nedelat. minimalne v mych ocich ten brand strasne silne a pravdepodobne nenavratne poskodili.