• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JIKEKlavir, dospeli zacatecnici
    FIFI
    FIFI --- ---
    NIMUI: my jsme BGS měli koupit letos v září, než jsme ji koupili, měla dcera BGSku půjčenou z Lidušky a to byl opravdu salát, nějak z roku 1974 (tuším) :-)

    Teď má asi nějaké to nové vydání? Vypadá to takto: http://www.ama.cz/p672-klavirni-skola-pro-zacatecniky-bgs/

    Já jsem laik, pro mne to je prostě těžký, co k tomu mám dceři říkat, když dcera umí víc jak já? Cvičí sama, ale bývám u toho i já. Pani učitelka mi na konci hodiny třeba řekne: Dneska všechno uměla, jen dbejte na zahnuté prsty..to a to jí šlo výborně, tam a tam jsme něco opravili. Nebo: Teď už ví přesně, co tam bylo špatně, jen to kontrolujte apod.. Tak se snažím pak ty pokyny celý týden připomínat, to, co je u skladby přímo napsané, to si přečte sama.. Víc pro to asi neudělám.

    Jinak schválně napíšu, co třeba na dnešek dostala malá za úkol - (paní učitelka jí to píše vždy do žákovské ). Ta BGS a Nová klavírní škola je tam zastoupená přibližně stejně..
    1. úkol byl naučit se A dur 4 oktávy každá ruka zvlášť + akord zvlášť
    2. BGS - č. 34 zpaměti, č. 35 zvlášť
    3. Janžurová - 205 dohromady obě ruce (před tím už hrála každou ruku zvlášť), č. 213 zvlášť
    4. Už 4 týdny hrála skladbu Tom- Tom (Beryl Joyner), stále procvičovat. To jí paní učitelka okopírovala, to si nosila jen papír.
    5. Koledy z Já, písnička.

    Často taky hrají něco ze Svěráka a Uhlíře.

    Včera dcera hrála na takovém "koncertě" pro děti z mateřských školek. Je to vlastně takové představení nástrojů, které se v místní Lidušce učí, pro ty předškoláky je to vlastně takový malý nábor do ZUŠek:-)

    Dcera na to měla na připravené 3 věci (Tom- TOm a jednu z té BGSky), nakonec hrála jen jednu, aby to pro malé děti nebylo moc dlouhé. Hrála Rolničky, rolničky .-) - je to i kvůli tomu, aby to ty malé děti ze školek třeba znaly.
    NIMUI