• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MCKIDNEY: Ok. To by se dalo zvládnout. Dík.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    N0NECZ: Se studenskou slevu jsou z 90% nejlevnější. Bez ní je to většinou rozdíl +-50,-
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    SUCZKER:
    MUCHI:
    V Mironetu jsem byl naposled tak před 5 rokama. Bejvalo, že tam maj všechno dražší, než kdekoliv jinde. Nesleduju ho, tak jestli máte nějaký poznatky jak je to tam s cenama teď?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: jj, taky se přidávám s Mironetem sem zatim neměl problém....
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    MCKIDNEY: Mironet poslední dobou dobrej..., přidávam se...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    N0NECZ: Souhlasim, že CzC už třeba neni takový, jak bejvalo, bylo to teda naposledy před dvěma lety, kdy jsem po nich ctěl něco rozbalit, že si to vyzkoušim a upozorňoval jsem, že to možná nepůjde, tak mi to rozbalili.

    DXT to je docela veselá cháska. Asi 3 roky nazpátek jsem u nich nechal stavět počítač, protože u nich z komponent, co jsem chtěl, vyšel asi o 500 levnějc než všude jinde.

    Vzali si zálohu s tim, že kompl bude hotovej za tři dny. Za tři dny mi volali, že prej příští tejden a takhle asi dvakrát. Nakonec po dalším telefonátu z nich vylezlo, že nemají desku, kterou sem tam chtěl.

    Následně z nich zase vylezlo, že nemají ten typ vypalovačky, co sem tam chtěl dát.

    Tak to už mě přestalo bavit, vykasíroval jsem nazpátek zálohu a už je radši neřešil.

    Chování a přístup těch prodavačů/podavačů raději komentovat nebudu.
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MUCHI: Naopak u CZC reklamuju ten samej routr už asi půl roku. Teď půjdu na třetí reklamaci, protože prsotě neměli zboží, který jsem chtěl, a nechal jsem si od "odborníka" poradit adekvátní zařízení. Pravda je žel taková, že asi nefunguje a nikdy fugovat nebude, jelikož už mám třetí kus a chová se stále stejně. Navíc mi to ma**d na pokladně samozřejmě napsal na kasický placení u pokladny, místo na elektronickej account (i když jsem ho o to snažně prosil, když už ho mám x let zařízenej), takže 14denní vrácení peněz neplatilo. Jsem z toho hrozně happy. Aby to nebylo málo, šťastná příhoda je, že ADSL routr, kterej reklamuju tak dlouho, už mi bude stejně na prd, když jsem se mezitim přestěhoval a zařídil si UPC. (Sry, kdyžtak to smažte, chtěl jsem si vylejt srdce a případně někoho pobavit).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Poslední dobou spokojenost s mironet.cz
    Servis je slušný a rychlý (Většinu věcí jsem vyřešil na počkání)
    Obchodníky člověk nepotřebuje.
    Fronty jsou přivalové, ale průběžně moc nečekáš.
    Sklad je rychlejší než alza/czc, ale není instatní ;)

    Jedinný problém je prakticky nepoužitelný web (Skvělá koncepce, ale buguje příšerně.)

    + studentské slevy
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    KULA: tak to je fakt mooooc....
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    N0NECZ: ono to bohužel platí pro většinu "obchodníků" tady v Čechách - dělám v nákupu a můžu s klidnym svědomím říct, že polovina firem jsou zloději....
    KULA
    KULA --- ---
    MUCHI: Travit v alze hodinu na reklamacich? To meli jeden z tech lepsich dnu:) moje reklamace = 3,5 hodiny
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Nebo to tady můžeš přejměnovat na diskuzi - tržiště na nyxu, kde udělali soudruzi z východního německa chybu ?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: moje řeč.... do Alzy jezdim firemně docela často a přesně jak píšeš, když si jdu pro zboží tak i se zaplacenim tam strávim tak 15min, ale běda pokud jdu třeba něco reklamovat - to tam zkejsnu klidně i na hodinu.... :(
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    Osobně už nevim kam bych měl chodit. Zdá se mi, že Alza se trochu sbírá z absolutního nezájmu a arogance vůči zákazníkům, naopak CZC tam padá a jdou víc a víc po penězích, než po spokejených zákazníkách. Reklamovat něco u jednoho nebo druhého už výjde IMHO skoro stejně a všichni dělaj chytrý borce dokud nepříjde na lámání chleba, kdy se najednou začnou cukat a vymlouvat. Vlastně mě celkově dneska v krámech trápí že platí :"Hrajete si na našem písečku smradi", než :"Náš zákazník, náš pán". Ale s tim asi nic neudělám.
    TRITON
    TRITON --- ---
    SUCZKER: Takže Tvé reference = Alza a DXT Computers velké mínus a CzC plus. Je to tak správně ?

    P.S. U toho DXT - mohl bys to trochu rozebrat ? Osobně jsem tam nikdy nic nekupoval, rád bych se poučil.

    Moje kladná reference je jednoznačně Softcom a CzC.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Mimochodem, nevim, kam to mam napsat, ale ten novej koncept bazaru nyxího bazaru mi přijde naprosto dementní a je vidět, že to vymejšlel programátor... je tam všechno, jenom nejde nic najít...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TRITON: Přesně tak, u alzy je všechno fajn, pokud se tvůj nákup omezí na zaplacení u automatu a vyzvednutí zboží. Jakmile chceš nějaké služby, tak je to sraní na entou... - proces distribuce mají zvládnutý, proces péče o zákazníky příliš ne ...

    Prostě protichůdné informace, případně odpovědi typu, nevíme, nezajímá nás a reklamace, to je otázka sama o sobě...

    Za sebe osobně mám dobré zkušenosti s CZC, a ještě musím varovat před DXT computers, to je banda mXdek...
    TRITON
    TRITON --- ---
    KULA: Za každý vyjádřený názor sem vděčný. Pořád se ale "ALZA" chlubí jako "největší obchod s počítači a elektronikou ", což do tohoto auditoria patří.
    Že se tam dá koupit i šampon, je pro mne novinka. Díky za info. I to svědčí o důvěryhodnosti jejich reklamního sloganu. :o)

    P.S. na nikoho a nic zde neútočíš, a já se nebráním, nemám čemu.
    KULA
    KULA --- ---
    A na alze prodavaji taky sampony. Takze uz se to taky ztaci. No hele, me je to fuk, ja chapu ze se branis. Ja nechci utocit, jen konstatuju.
    TRITON
    TRITON --- ---
    KULA: Každý má možnost volby,k dosem nechce chodit , nemusí, nikoho přemlouvat nebudu, zde to bude čistě o HW a ne 20ti % zbývajícíh druhů eshopů. Osobně dávám přednost jednomu zaměření před kvantitou informací z různých oborů.
    KULA
    KULA --- ---
    TRITON: myslel jsem to obrazne. Mimo to, kazdy obchod co neni z "horni dolni " ma eshop. Takze pak to smrdi duplicitnim klubem. Nic proti, jen me prijde zbytecne aby existovali 2 stejne kluby.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam