• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MCKIDNEY: Ok. To by se dalo zvládnout. Dík.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Zmenšete prosím záhlaví, nevejde se do 1024, je to velmi otravné.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    N0NECZ: Se studenskou slevu jsou z 90% nejlevnější. Bez ní je to většinou rozdíl +-50,-
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    SUCZKER:
    MUCHI:
    V Mironetu jsem byl naposled tak před 5 rokama. Bejvalo, že tam maj všechno dražší, než kdekoliv jinde. Nesleduju ho, tak jestli máte nějaký poznatky jak je to tam s cenama teď?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: jj, taky se přidávám s Mironetem sem zatim neměl problém....
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    MCKIDNEY: Mironet poslední dobou dobrej..., přidávam se...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    N0NECZ: Souhlasim, že CzC už třeba neni takový, jak bejvalo, bylo to teda naposledy před dvěma lety, kdy jsem po nich ctěl něco rozbalit, že si to vyzkoušim a upozorňoval jsem, že to možná nepůjde, tak mi to rozbalili.

    DXT to je docela veselá cháska. Asi 3 roky nazpátek jsem u nich nechal stavět počítač, protože u nich z komponent, co jsem chtěl, vyšel asi o 500 levnějc než všude jinde.

    Vzali si zálohu s tim, že kompl bude hotovej za tři dny. Za tři dny mi volali, že prej příští tejden a takhle asi dvakrát. Nakonec po dalším telefonátu z nich vylezlo, že nemají desku, kterou sem tam chtěl.

    Následně z nich zase vylezlo, že nemají ten typ vypalovačky, co sem tam chtěl dát.

    Tak to už mě přestalo bavit, vykasíroval jsem nazpátek zálohu a už je radši neřešil.

    Chování a přístup těch prodavačů/podavačů raději komentovat nebudu.
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    MUCHI: Naopak u CZC reklamuju ten samej routr už asi půl roku. Teď půjdu na třetí reklamaci, protože prsotě neměli zboží, který jsem chtěl, a nechal jsem si od "odborníka" poradit adekvátní zařízení. Pravda je žel taková, že asi nefunguje a nikdy fugovat nebude, jelikož už mám třetí kus a chová se stále stejně. Navíc mi to ma**d na pokladně samozřejmě napsal na kasický placení u pokladny, místo na elektronickej account (i když jsem ho o to snažně prosil, když už ho mám x let zařízenej), takže 14denní vrácení peněz neplatilo. Jsem z toho hrozně happy. Aby to nebylo málo, šťastná příhoda je, že ADSL routr, kterej reklamuju tak dlouho, už mi bude stejně na prd, když jsem se mezitim přestěhoval a zařídil si UPC. (Sry, kdyžtak to smažte, chtěl jsem si vylejt srdce a případně někoho pobavit).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Poslední dobou spokojenost s mironet.cz
    Servis je slušný a rychlý (Většinu věcí jsem vyřešil na počkání)
    Obchodníky člověk nepotřebuje.
    Fronty jsou přivalové, ale průběžně moc nečekáš.
    Sklad je rychlejší než alza/czc, ale není instatní ;)

    Jedinný problém je prakticky nepoužitelný web (Skvělá koncepce, ale buguje příšerně.)

    + studentské slevy
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    KULA: tak to je fakt mooooc....
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    N0NECZ: ono to bohužel platí pro většinu "obchodníků" tady v Čechách - dělám v nákupu a můžu s klidnym svědomím říct, že polovina firem jsou zloději....
    KULA
    KULA --- ---
    MUCHI: Travit v alze hodinu na reklamacich? To meli jeden z tech lepsich dnu:) moje reklamace = 3,5 hodiny
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Nebo to tady můžeš přejměnovat na diskuzi - tržiště na nyxu, kde udělali soudruzi z východního německa chybu ?
    MUCHI
    MUCHI --- ---
    SUCZKER: moje řeč.... do Alzy jezdim firemně docela často a přesně jak píšeš, když si jdu pro zboží tak i se zaplacenim tam strávim tak 15min, ale běda pokud jdu třeba něco reklamovat - to tam zkejsnu klidně i na hodinu.... :(
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    Osobně už nevim kam bych měl chodit. Zdá se mi, že Alza se trochu sbírá z absolutního nezájmu a arogance vůči zákazníkům, naopak CZC tam padá a jdou víc a víc po penězích, než po spokejených zákazníkách. Reklamovat něco u jednoho nebo druhého už výjde IMHO skoro stejně a všichni dělaj chytrý borce dokud nepříjde na lámání chleba, kdy se najednou začnou cukat a vymlouvat. Vlastně mě celkově dneska v krámech trápí že platí :"Hrajete si na našem písečku smradi", než :"Náš zákazník, náš pán". Ale s tim asi nic neudělám.
    TRITON
    TRITON --- ---
    SUCZKER: Takže Tvé reference = Alza a DXT Computers velké mínus a CzC plus. Je to tak správně ?

    P.S. U toho DXT - mohl bys to trochu rozebrat ? Osobně jsem tam nikdy nic nekupoval, rád bych se poučil.

    Moje kladná reference je jednoznačně Softcom a CzC.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Mimochodem, nevim, kam to mam napsat, ale ten novej koncept bazaru nyxího bazaru mi přijde naprosto dementní a je vidět, že to vymejšlel programátor... je tam všechno, jenom nejde nic najít...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TRITON: Přesně tak, u alzy je všechno fajn, pokud se tvůj nákup omezí na zaplacení u automatu a vyzvednutí zboží. Jakmile chceš nějaké služby, tak je to sraní na entou... - proces distribuce mají zvládnutý, proces péče o zákazníky příliš ne ...

    Prostě protichůdné informace, případně odpovědi typu, nevíme, nezajímá nás a reklamace, to je otázka sama o sobě...

    Za sebe osobně mám dobré zkušenosti s CZC, a ještě musím varovat před DXT computers, to je banda mXdek...
    TRITON
    TRITON --- ---
    KULA: Za každý vyjádřený názor sem vděčný. Pořád se ale "ALZA" chlubí jako "největší obchod s počítači a elektronikou ", což do tohoto auditoria patří.
    Že se tam dá koupit i šampon, je pro mne novinka. Díky za info. I to svědčí o důvěryhodnosti jejich reklamního sloganu. :o)

    P.S. na nikoho a nic zde neútočíš, a já se nebráním, nemám čemu.
    KULA
    KULA --- ---
    A na alze prodavaji taky sampony. Takze uz se to taky ztaci. No hele, me je to fuk, ja chapu ze se branis. Ja nechci utocit, jen konstatuju.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam