• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    CRU: Moje nejpozději druhá otázka při prodeji zní: popište mi ve třech větách váš běžný den s počítačem.
    Ale i tak se kategorie s uvedením Timeline řady na trh vyselektovali na dobrou mobilitu a ty druhé.

    Nechtěl jsem vyvolat flame , ale vycházím z toho co mi projde rukama. Troufám si tvrdit, že vzorek je to výrazně vyšší než bežné populace a moje zkušenost hovoří o tom, že Asus má nejlepší servis v ČR. ( a znovu opakuju - je to moje osobní zkušenost a subjektivní názor ).
    Rozhodně je nejrychlejší a když už něco projde Asus Czech, tak je to ve valné většině precizně spravené. Uznají i věci, které nejsou na reklamaci uznatelné. Z posledních případů - novej NB (5 dní starý) a přítelkyně majiteli poslala meltu do klávesnice. Odnesla to jen klávesnice ale i tak. Asus vyměnil a bez komentářů. To samé poškozené plasty a spol, má vlastní zkušenost s NB rodiného příslušníka: výměna displeje Za 4 dny včetně cesty. Připouštím, že může vzniknout komplikace s náhradními díly , ale rozhodně to není pravidlo.
    Tenhle servis je následován Toshibou a Acerem.
    S Pentou alias MSI až tak pozitivní zkušenost není ... ale prodeje MSI u nás nejsou tak vysoké .....

    ... ale jsou i značky které bych vyloženě nedoporučoval - např. Fujitsu Siemens.

    * opakuju: No flame a případné dotazy nebudu odpovídat. Berte to jako zkušenost obchodníka, kterej prodává víc než stovku zařízení měsíčně a zároveň řeší i reklamace a jedna z úvodních vět , kterou říkám - všechny značky si můžou stran procentuálního srovnání prodej/reklamace podat ruku a na čích linkách vzniká valná většina NB je všeobecně známé - vivat globalizace *
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    NELDE: jo jinak jeste..ja bych to videl, ze v tomhle modelu asi nebude "jenom" ta x4500, protoze ma HDMI vystup a na webu Lenova pisou, ze U350 ma support pro HD playback..
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    NELDE: jinak pokud neco silnejsiho, v tyhle velikostni kategorii a v trochu vyssi cene (lehce pres dvacet), tak se podivat na nejvybavenejsi Dell Vostro 1220..
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    NELDE: tim si nejsem jistej..protoze se v tyhle kategorii pouzivaj dve karty - X4500 a X4500MHD (nebo tak nejak)..ta druha to umi stoprocetne, ale teoreticky by to mela zvladnout i ta X4500..v nejakym clanku o tom psali..
    NELDE
    NELDE --- ---
    TOMMY69: Ten nevypadá špatně, až na to jednojádro. Umí ta karta 264?
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    NELDE: Asusu bych se obloukem vyhnul, ty, co mi prosly rukama, byly fakt spatne zpracovany, vrzajici, praskajici apod.. A navic reklamace teda byly zazitek neskutecnej..uz jsem tady nekde zminoval moji reklamaci baterie. A i s ostatnima reklamacema tam byly problemy, nejenom ntb..

    Ale treba MSI muzu jen doporucit, vsichni s nima jsou naprosto spokojeni, co si vzpominam, tak ji nikdo nic nevycital.. Kazdopadne ja treba ted vybiram ntb pro sebe a rozhodoval jsem se mezi MSI a Lenovo..a nakonec zvitezilo Lenovo, ktery pri lepsich parametrech (krome o trosicku vetsich rozmeru) stoji stejne jako MSI..
    (ja si konkretne vybral tenhle model: http://www.anacomp.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=38605 )
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    NELDE: ja doporucuji vzhledem k pomeru cena/vykon MSI ; navic:
    - pomerne dobre resene reklamace (zavolas na MSI, druhej den (max. treti) ti prijede zdarma kdekoliv po CR nejaka prepravni sluzba, vyzvedne zabalenej notebook a po oprave ti ho zase privezou)
    - dobre vedet ze (alespon jeste nedavno) nezahrnovali do 2 lete zaruky napajeci zdroj (ten jako prislusenstvi mel jen 6 mesicu)
    - reklamace provadeji v pohode, napriklad jedna edice mela ventilatorky ktere zacali po x-mesicich vrcet - oprava trvala vetsinou 3 dny (vc. te dopravy)
    - maj numerickou klavesnici 15 palcove a vetsi
    - muzes menit HDD i RAM bez ztraty zaruky, NB na reklamaci muzes posilat bez HDD
    - proslo mi rukama pres 50 kusu ruznych trid, vcelku spokojenost (par much by se naslo: pomalejsi ctecka karet, umisteni klavesy funkce "Fn")
    NELDE
    NELDE --- ---
    CRU: To samozřejmě po tom kamarádovi, který chce notebook, chci. Jenže to nebude tak snadné. A věřím tomu, že v dané kategorii nabídne stroj většina výrobců.
    Ten Asus jsem chápal, že má lepší síť (podle SYNTHY), tak jak to je?
    CRU
    CRU --- ---
    nelde: asus je favorit do tý doby než potrebujes nakej náhradní díl :)))

    vyhejbat se nemusíš ničemu, nejdůležitější je říct si co s tim bookem budu dělat a podle toho koupit, a ne obrácně jako každej druhej "chytrák"
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    SYNTHY: Dík, myslel jsem si, že ty marže sou takhle, jen jsem se chtěl ujistit...
    NELDE
    NELDE --- ---
    SYNTHY: Nebude to na IČO. Asus mi přijde jako dobrý favorit.
    Čemu je třeba se u notebooků vyhnout?
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    NELDE: Značka NB není při výběru defakto vůbec rozhodující. Procento reklamací vzhledem k prodaným kusům je téměř stejné ... co už ale stejné není je rozhodně servisní zázemí v ČR. V téhle disciplíně Asus velmi výrazně převyšuje ostatní značky. Další zádrhel je ... že pokud kupuješ "na IČO" Lenovo a HP = 12 měsíců záruka.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Takový dotaz - jakého výrobce notebooků by jste doporučili? Osobně bych bylo pro ThinkPad, ale ten je asi nad finanční možnosti. Nakolik je standardní Lenovo použitelné a drahé? Nakolik jsou Acer a Asus křapky?
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    SUCZKER: To ti řeknu poměrně přesně. Záleží na produktu ... Nejhůř jsou na tom NB = asi procento a půl a z celkového portfolia se to motá 3-8 procent. Žádný Vývarovice nad Vývarovkou okres Vývarovany se nekonají.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    CRU: Nema nekdo btw tucha, jakej ma obchod velikosti Alza / CzC / Mironet priblizne margin ??
    CRU
    CRU --- ---
    no vono je to tezky, kdyz se klienti/zakaznici chovaj tak jak se chovaj .... jediny co je zajima tak je "nejlevnejsi" cena, ale zaplatit si ten "servis" to uz samozrejme nee ..
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    To je k vzteku, jake jsou dnes ty obchodni spolecnosti pijavice... Chteji jen prodat, prodat, prodat, alzaa je vaaas mimozemstaaaan, tisic --- akcnich --- cen !!! nakupujte!

    Ale nejak pečovat o klienta / zakaznika, to ne, vubec. Nagelovany frajirci s beďarama na reklamacich, neprijemny babizny na pokladne, kdyz se neco posere, clovek musi investovat moře času a peněz telefonovanim, mailovanim, osobnim vyrizovanim.. Aby je prinutil zjednat napravu. To bych blil. :)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    WILDENBURY_SQ: taky mam s mironetem ne uplne prijemnou zkusenost - platil jsem pres online terminal pet min pred zavirackou a chtel si vyzvednout zbozi, ale protoze by jim vcas nedoslo potvrzeni o platbe, navrhli zaplaceni znovu u nich pres karetni terminal s tim, ze se mi zdvojena platba potom zpatky posle na ucet. stalo me to potom desetidenni usili, 4 telefonaty a emaily, nez se zadarilo.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    KULA: Heh, poslat student verzi a tvrdit, ze jako vsechno v pohode, no to me... XXX
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    WILDENBURY_SQ: nevím podrobnosti, ale na klubu [ Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod.. ] se někdo dost naštvaně ptal na jejich způsob řešení reklamací. Takže si asi fakt nevybereš.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam