• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    GIGABITE: "pečeť" tam sice je, ale jejim porusenim neztracis zaruku (tj. neporusil jsi zarucni podminky).. je to v obchodnik podminkach dovozce, mam to overene z vlastni zkusenosti u nekolika modelovych rad !
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    PETER_PAN: U MSI řad GX*** je na spodní straně NTB záruční pečeť, která zabraňuje výměnu RAM a HDD je to u všech GX modelů nebo to mělo jen pár????
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    THE_MIRACLE: Dik za nazor, XPS je pro me subjektivne uplne nejodpornejsi - snazi se to hrat na neco, co to proste neni ;).

    Thinkpady 4Ever - ergonomie a funkcnost na prvnim miste... notas nemam na paradu...
    CATSIAM
    CATSIAM --- ---
    Já jsem spokojená s Dellama.
    Jen mne teď překvapili s dlouhou dodací lhůtou novýho noťasu do práce.

    Co tak vidím i po okolí, tak většina noťasů jde na opravu do pár měsíců od koupení. Lidi, kteří mají Dell s NBD si ho většinou nechají a nebo ho po skončení záruky dají někomu z rodiny a nb slouží dál. Kdo má něco jinýho, tak to ještě před skončením záruky střelí dál.

    Já tu teď tohle píšu na přes 7 let starý C840.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JJ, nektery Lenova (IBM) jsou pekny... Ale spousta IT profiku je ma rado prave proto, ze jsou hnusny, stejne jako vetsina it prof ma rada hnusna Windows (vzhled ala Win 95) apod. Proste je to takove dogma mezi IT lidmi. A podobnych jsou tuny. Ale nic proti nikomu, je kazdeho vec jakou cestu si vybere :-). Mne se libi notasy stylu XPS apod. A mam rad vizualni motivy Windows. A jako treba to Lenovo X301 je docela koukatelny. Ale ja bych proste sahnul po Dellu (mne se mimoradne hnusi u IBM ty Rkovy rada R51, R61, R500 apod.)
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    THE_MIRACLE: treba to Lenovo IdeaPad, co jsem sem hazel, je i hezky a je designove jinde, nez klasicky IBM..
    _K5_
    _K5_ --- ---
    THE_MIRACLE: rozšířená záruka a servis je až na výjimky /akční nabídky/ za příplatek, ale někdy je ten příplatek jen třeba pětikilo (samozřejmě není problém připlatit si třeba i 7 tisíc ;-).
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    FRAUD: přesně věc vkusu. To Vaio je snesitelný. Ale když porovnám Dell Latitudy D6xx s IBM T tak u mne vítězí Dell.
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    jo omlouvam se, musim sam sebe opravit - znam hezci: Lenovo X301 ;)))
    ale abych byl uprimny jeste jeden ntbk se mi libi: Sony Vaio VGN-TZ31XN/B
    http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=53358
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    THE_MIRACLE: jak jsi rekl, je to vec vkusu - neznam hezci notebook nez T radu IBM/Lenovo ;)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SUCZKER: mne se zas hnusej lenova a IBM, cerny prumyslovy krabice, ale to je vec vkusu. Vim, ze jinak jsou IBM (lenova) dobry, ale jsou proste hnusny. Navic nemaji v zakladu to NBD. A Delly... no nevim jak se nekomu muze nelibit treba XPS :-)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    THE_MIRACLE: Já mam s DELL jenom jeden děsnej problém, mě se ty mašinky prostě nelíbí ;). Ale asi to může bejt v pohodě ;). Je pravda, že u bráchy ve werku přešli z DELL noťas na HP a teď nadávají.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Ma osobni zkusenost s Dell servisem (soukroma):

    Koupil jsem z nyxu od jednoho id Inspiron 1520 pro brachu. Starej cca 1,5 roku dovoz z USA. Bracha na tom dela muziku a zacala mu piskat zvukovka i pri MUTE hlavne ppri pripojenem zdroji. Volaam na Dell, operator mi naznacil, ze jinej servis by se timto asi vubec nezabyval (notas je stabilni, vse slape, jen to piskani), ale ze Dell s tim neco vymysli. Druhej den jsem mel v nasi prdeli za Prahou doma servisaka, vymenil board a bylo to. Nepotrebuju fakturu, nic. Na netu vidim kolik zaruky zbyva a vim, ze jakmile to odejde, opravi to. Jedine, co neni v NBD je vylita tekutina a pad (k tomu slouzi Complete care, ta je za priplatek), ale jinak meni vsechno. Tohle je proste to, za co se imho vyplati i trochu priplatit... Podotykam jeste jednou, ze notas je z USA a nebyl s tim zadnej problem.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    _K5_: Jestli se ovsem nepletu, tak u vsech ostatnich firem je to za priplatek... Dell to ma v cene, takze se musi porovnat napr. stejny notes od IBM (+- vykonove) a pak cena... A myslimze ta bude zhruba stejna, takze beru Dell... :-)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    STARE_CASY: To je prave ono... Diky NBD se da v podstate rict, ze Delly jsou bez poruch :-).

    Ted vazne, myslim si, ze Dell je normalni trida notasu tzn. v podobne kategorii ceny jsou vsechny notasy +- stejne. Dell k tomu ale dava pridanou hodnotu. Nic vic, nic min. Mame v praci 90% desktopu od Dellu (cca 150 PC) Vetsina jsou OP 745,755 a 760. U 760 odchazi regulator otacek ve zdroji - vzdy druhy den novy zdroj. A u starych GX270 vytekaly kondiky... Vymenili snad u vsech boardy i preventivne. Takze u me vitezi ta pridana hodnota.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    NELDE: si delas prcu? NBD je dobry pro vsechny... Nechapu proc by doma nemelo byt dobry. Hergot mam notes doma a chci ho pouzivat. Kdyz se neco podela, mam ho balit a posilat do Brna a pak cekat mesic, nez se mi vrati treba jen kvuli nefunkcni DVDRW? Boha jeho, to je nazor :-))). Fakt si me pobavil.
    _K5_
    _K5_ --- ---
    COLBEN: já tím myslel spíš to, že NBD = Next Business Day (servis na místě s přesně děfinovaným časem), ale vedle toho existuje šest půlek jiných "služeb" se servisem na místě nebo dojezdem k zákazníkovi a tudíž není nutné připlácet za včasnost, když to nepotřebuju (Pickup & Return, Onsite , ...) a zároveň nechci sklouznout k "Return to Depot"

    HP to má třeba takto:
    http://h10126.www1.hp.com/services/carepack/slovnik-pojmu.php
    COLBEN
    COLBEN --- ---
    _K5_: ja mel NBD a servisaci z dellu ke mne prijeli osobne. (2x tj. zadna nahoda)
    _K5_
    _K5_ --- ---
    NELDE: s řadou R nemám letité zkušenosti, akorát IBM R52 (z cca roku 2005) mám mezi lidma asi pět kousků a kromě jednoho odešlého HDD pořád drží, i když jsou už poněkud "omšelé". Teď kupuju lidem R500, zdají se být OK, ale až čas ukáže, jak je to doopravdy. A ještě jden nešvar: většina notebooků se v zaklapnutém stavu dotýká displayem klávesnice nebo touchpadu nebo myšítek a to se po čase na display "obtiskne". Lenovo tento problém nemá.

    jinak DELL se dá pořídit s podsvícenou klávesnicí (žůžo, ale v úplný tmě svítí až moc) i za levno, Lenovo má v základní výbavě "jen" lampičku

    servis na místě (není totéž co NBD) není zadarmo, ale pokud nebydlíš v Modřanech u Českého servisu nebo podobně blízko jiného autorizovaného servisu, pak je to vždy výhodnější, než zabít půl dne cestou do servisu a zpět
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    FAJL: my je máme právě taky na grafiku, vše řada Precision. U každý se něco reklamovalo. Většinou teda pak další roky jedou bezporuchově, to je taky fakt.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam