• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    TRITON
    TRITON --- ---
    JENDAVB: Uvidíme. :o)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TRITON: co trebas pristi anketu reklamace primo u virobce =) komu se to vzplati a nevzplati posilat primo atd...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    NELDE: ano je to podraz. a proto to sem píšu. :]
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    THE_MIRACLE: jen vecna.. S tema Dellama uz neni takova sranda jak byvavala. Mnoho prodavanych modelu a predevsim ty kancl stroje za 15-20k NBD nemaji a plati na ne normalni dvouleta zaruka.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TOMMY69: No, obávam se, že pokud se ti to rozbije, tak stejný mXdky - budou se vymlouvat, všechno bude trvat tři měsíce s cílem zákazníka co nejvíc znechutit a tak... ale jako držim palce, ať k tomuhle nedojde... Já se na to radši kdycky ptam a popravdě, i když je rozdíl v ceně třeba litr, tak mi to za to u mobilu nestojí, páč je to věc, co používam možná víc než komp a modlit se, jestli se to nerozpadne, to fakt nepotřebuju...
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZUZU: To je ale podraz, protože do měsíce od dání do reklamace, mají vrátit opravené nebo peníze. Už je špatné, že obchodníci mají smlouvy na záruční opravy do 30 dnů - nemají-li svoz každý den, může se stát, že těch 30 dní nedodrží z principu. Měls tam přijít po 30 dnech a jejich kecy ignorovat - buď ti dají počítač nebo peníze.
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    SUCZKER: A jak je na tom http://www.mobilkuryr.cz? Mam od nich totiz telefon (a i nejaky lidi kolem me) a na netu jsem toho o nich moc nenasel.. Kazdopadne..jak z pravniho hlediska muzou prodavat sedivky - tj. mobily z dovozu? Ja na to prisel uplne nahodou, kdyz jsem chtel aktualizovat FW a nasledne se kouknul na product code.. I kdyz bylo mi uz pri nakupu zvlastni, ze davaj svoje zarucaky a ne original Nokia..(kazdopadne ta samolepka s IMEI v nem je, takze teoreticky neni co resit..)
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    PISTA1: dal jsem tam na reklamaci pocitac-sestavu. po mesici se ozvali, ze v ty sestave je vadna zakladni deska, atak tedy tu zakladni desku posilaj na reklamaci k vyrobci-distributorovi - takze se vymlouvali, ze ta reklamace na ten motherboard bude az za dalsi mesic.... a ze reklamace se nevztahuje na sestavu ale na jednotlive komponenty.... proste vochcavka.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ZUZU: nejak nechapu tvoji dvou a pul mesicni reklamaci,. jak mohli ziskat mesic navic?
    _K5_
    _K5_ --- ---
    SUCZKER: pro Pixmania doporučuji hledat totéž ;-)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    KOCKAMNEMYS: Kdo si koupí dneska něco u Mobilky.cz bez toho, aby si předtim dal na webu hledat "pozor mobilky.cz" nebo "reklamace mobilky.cz", tak toho politujeme, ale asi pro něj víc udělat nemůžeme...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: jednani s typkemm bylo v poho, rikal ze tusi, ze by to mohlo trvat cca 3 tydny a ze pokud si s tim nebudou moc vedet rady, tak vetsinou presvihnou tech 30 dni a Alza to odnese (musi vydat dobropis)... Takze i AT, SWS apod. s Alzou zrejme celkem ojebavaji...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    koukám že tu běží debata o prodejcích počítačů a reklamacích a tak...:

    cca před 3mi lety jsem reklamoval počítač v mironetu - tak povýšený jednání a snahu vyhnout se evidentně pro záruční servis určené závadě, a poté snaha vytáhnout ze mě prachy tím, že to vyměnili za dražší součástku a chtěli to doplatit... totální zlo.

    před rokem jsem reklamoval u czc.cz u nich zakoupenou sestavu (po spuštění jen vrčí a nic se neděje). po cca 28 dnech se na to konečně podívali a zjistili, že jde o vadnou MB. a vyreklamovali ji. => získali další měsíc času na opravu. takže oprava trvala namísto měsíce, jak správně má být, dva měsíce pomocí takovýhle ochcávky. mě nezajímá co je tam za vadnou součástku - reklamoval jsem jejich sestavu jako celek. opět naprosto povýšený jednání. počítač byl nakonec spraven za dva a půl (!) měsíce, s překročením lhůty si starost nedělali. jako "omluvu" za ten půlměsíc ten počítač poslali zadarmo kurýrem. a keců milión. kdybych tam skoro denně nevolal, pravděpodobně to opravujou dodnes.

    letos jsem reklamoval ten samej počítač se stejnou závadou. výměna MB, HDD a DVD trvala tři dny naprosto bez problémů a zdarma si to od nás odvezli i to přivezli. tak nevim - stal se zázrak?

    akorát teda (po výměně hdd) bych chtěl vidět normálního "smrtelníka", kterýmu by vrátili počítač bez dat (ač jsem žádal o přetáhnutí na nový disk - ten starý nebyl úplně nefunkční, data z něj šlo přečíst, jen měl špatný konektor, tak se "občas" vypojil) a jen s čistou instalací windows. (jako instalovat všechny ovladače a soft znovu, nastavovat miliardu věcí, o nutnosti to poté aktivovat win přes telefon už ani nemluvim) no - bejt moje matka, docela bych se divil... :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    NELDE: HP byl jen priklad, vetsina lidi je povazuje za slusne notasy, ja taky.
    1) budiz, ale stojim si za svym. Je lepsi mit sluzbu uz v cene
    2) jak se to vezme, prividelavanim bych to nenazyval. kdyz te znamej poprosi, porad mi kde a jakej notes koupit, tak tomu asi moc nerozumi. Pak kdyz se mu pos***, tak se vetsinou opet obrati na tebe: "A nemohl bys mi to vyridit? Ja tomu nerozumim."
    3) to mas pravdu, ale data jsou ve vsech ntb zranitelna podobne. Rozhodne bych se vic bal reklamovat treba Toshibu a posilat ji do servisu s HDD, nez kdyz vim, ze je vadnej board, tak zavolam Dellaka a on to vymeni predemnou. Tudiz data v poho. Nikdy nevis, kdo se ti v servisu v tom bude hrabat apod. A jestli si myslis, ze soukr. osobam to je sumak, ze jim nekdo muze lezt do dat, tak se pletes. Takze timto si mi vlastne dal dalsi argument, diky :-).
    KOCKAMNEMYS
    KOCKAMNEMYS --- ---
    KILL THE MOTHERFUCKING MOBILKY.CZ
    NELDE
    NELDE --- ---
    THE_MIRACLE:
    1) Nevím, jak to dopadne, protože HP bych mu nenabízel ani ve snu. A záleží na rozdílu v ceně a dalších parametrech. A každý si to musí rozhodnout sám.
    2) Pokud si tím přivyděláváš, tak ano. Jinak to je na něm.
    3) Cenná jsou data, nikoli HW. Pokud někdo užívá notebook na občasné hraní, tak mu 30 dní bez počítače nemusí vadit
    4) Opět, HP do diskuse netahej.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JInak reklamace desky u alzy standard - 30 dní posílaj.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    NELDE: To máš jistě pravdu, ale:

    1) když známemu radím, jaký si má koupit soukromý noťas a řeknu mu... Kup si Dell za třeba 26000,- výkonově srovnatelný třeba HP za 22000,- a řeknu mu že tam má tu záruku a že je to lepší značka apod. tak je myslím docela pravděpodobné, že koupí Dell. Když mu řeknu ať koupí HP za 22 a 4 si k tomu připlatí za obdobu NBD, víš jak to dopadne, že?

    2) když někomu doporučuju ntb a on se rozbije, budu s tím mít pravděpodobně starosti já. Co je pak pro mě snazší? Zavolat Delláky a známému noťas druhý den vráti funkční, nebo ho posílat na reklamaci a modlit se, že neřeknou, že spadnul?

    3) luxus to je, ale vzhledem k tomu, že Dell to má v ceně, tak to tolik nebolí. Dneska koupíš kancl noťasy od Dellu kolem 15k. Podle mě to za to stojí v každém případě. Jak chceš posuzovat, že si na to ten noťas vydělá, nebo ne? Když na tom bude známej dělat fotky, psát si s kamarády apod. jak chceš určit, jak je to pro něj cenné, že ten noťas má zaručeně fukční po dobu 3let?

    4) Nehledě na to, že tahle záruka platí i na nákup na ICO. Takze kdyz porovnám třeba HP, který dává standardně na ICO jen rok záruky (a s podmínkami, dle OZ, takže žádných 30 dní), tak je to sakra rozdíl! A dneska si noťas na ICO klidně koupí i známej, kterej dělá na živnosťák zedníka.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam