• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Ono driv to centrum bylo dobry (Teda nachapu v cem vadi linux ;) ), ale pak v jednu chvíli sony mělo stánek a ostatních ubylo třeba 60%

    Ale koukám že jejich bádání po nové pracovní síle je oprávněné, protože ten člověk s vámi byl idiot.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: koukám evidentně tě to baví. Takže se rozepíši.

    Kolega v práci sháněl ntbk, při projíždění netu narazil na údajné největší ntbk centrum, kterým se chvástal Mironet. Měli jsme vybráno několik kandidátů, ale chtěl je vidět osahat a zkouknout provedení. Na místě byl totálně zklamán velikostí místnosti a s tím souvisejícím počtem vystavených modelů. Po chvilce prohlížení a zjištění, že není nijak označeno o jaký model jde (je tam sice číslo pozice, ale tu musíš dohledat v jejich eshopu a ten zas běží jen na jednom pc jak jsme pak zjistili) a pokud jsou v provozu běží na nich linux.

    Pak se nám nabídl prodavač a začal vysvětlovat, že vlastně mají vždy vystaven jeden kus celé řady. Protože přece provedení 13-17" je stejné. Stejně tak i výbava a display. Ukázali jsme mu tedy vybrané kandidáty (papírový výtisk) a chtěli ukázat, kde ty ntbk najdem (nebo tedy jejich alternativu ze stejné řady). Takže se přesunul k tomu jedinému pc na kterém mu šel spustit eshop a začal hledat a filtrovat. Jak na mrchu jim zrovna systém nějak zlobil takže nemohl nic najít. Asi po deseti minutách to vzdal a začal hledat mezi ntbk tak jak jsme to dělali my a zhruba se stejným úspěchem.

    Možnost předvedení nevystaveného nám ani nenabídl a doporučil si vybrat přes net.
    Tak jsme mu poděkovali a přesunuli se do Alzy.

    Vystavených kousků podstatně více a na větším prostoru, daleko lépe roztříděny jednotlivé značky a typy. Na každém běžel browser s detaily vystaveného typu. Takže jsme se v klidu podívali a vyzkoušeli.

    A kontrolní otázka. Hádej, kde se nakupovalo?

    btw podobnou zkušenost sem sice vyslechl několikrát od dalších lidí co v tom největším ntbk centru (kam šli i na mé doporučení podle netu) byli a z té téměř desítky tam nikdo nenakoupil. Nechápal sem to, ale po vlastní zkušenosti už jo.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    FRAUD: mironet je od alzy asi 700 metrů

    BUNDA: čím odradí?
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    Alza ma neuveritelny mnozstvi skladem a je (relativne) v centru Prahy = vetsi sklady, drazsi misto = vyssi ceny .. tak to beru a akceptuju, kdyz neco chci hned vetsinou mam velkou sanci to mit z Alzy ten den .. CZc super, ale krome mainstream veci maji spoustu veci na objednavku, pravdou je ze casto maji treba 1-2ks takze ja si ten jeden pro sebe koupim ;)
    pred vanoci resil v Alze jednu reklamaci + jedno vraceni pri nakupu pres net a v obou pripadech to bylo vyreseno naprosto v pohode, bez jakychkoliv problemu (novy kus za necele 2 tydny a pri vraceni naprosto bez jakychkoliv otazek penize zpatky)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: když odradí zákazníka ještě při výběru tak je případný cenový rozdíl a přístup při reklamaci bezpředmětný ne?
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    BUNDA: alza je bohužel dražší, jinak mi to přijde co se obsluhy týká podobný - s tím že v alze maj vysírací reklamační oddělení, v mironetu je imho lepší
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KULA: Ale jo jasny, myslim to tak ze sracky se stavaji a to vsem.. I my (alza) mame sve dny :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Souhlasím, taky ta výstavka dost upadla, ale výhoda je,že ti každý model co je skladem rádi rozbalí a ukážou. S čímž má třeba alza i czc dost problém.
    KULA
    KULA --- ---
    DESTROYER: v cene produktu jsou naklady na vsecho mozny. A ja fakt nemuzu zato, ze maji hotline a neumeji ho provozovat. Jo a nemam potrebu nekoho pomlouvat a nebo pro zmenu za nekoho orodovat.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: oboje stejně jako měsíční zdržení při vracení platby.
    SELECTOR_IX: ne reagoval jsem na zkušenost KULA.

    btw v Mironetu nenakupuji, ale byl sem tam nedávno zkouknout ntbk a byli jsme zklamáni a to jak vystavovaným množstvím tak přístupem obsluhy. V Alze to bylo podstatně lepší.
    KULA
    KULA --- ---
    Rozhodně chápu naše názory. Ono moje přirovnání k pindourům si zasloužili za to, že prodali studenský office za 11.5k a dokázali tvrdit, že studenská licence je stejná jako business licence.
    A to, že jsme si to nechali poslat kuryrem nebyla frajeřina ale spíš to způsobil nedostatek času na osobní náštěvu.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    BUNDA: tvoje zkušenost? mě vždycky vyšli vstříc, i když jsem "reklamoval" zboží protože jsem ho chtěl vyměnit za jiný (2 x 1 GB za 2 x 2 GB např.) což rozhodně nemuseli. to že sem tam něco nefunguje, to se prostě stává, ale vždycky to ochotně vyřešili, vyměnili, případně vrátili prachy... ale neumím si představit, jak bych tohle řešil s nějakým Kubou nebo brigádnicí z HD :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KULA: Vetsinou nema smysl resit problemy pres callcentra, je to oddeleni kam se berou vetsinou novackove, brigadnici a podobne.. Prusery resit osobne a vyjdou ti vstric prakticky vzdy. Shazovat firmu kvuli jedne takove veci neni potreba.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    MCKIDNEY: Ještě jsem zapoměl:
    Servis:
    Doporučeno 4 lidem jako pozáruční servis a vše dopadlo v pořádku, ani nenamlouvali moc kravin na to, že jde o low-end techniky
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    no kyž už tu máme mironet:

    Koupě:
    CCA 100000,- 45-55 nákupů.
    Slevy může mít i IČO.
    Registrace není vázana na IČO/Jméno, ale pouze na Email.
    Reklamace:
    cca 13 produktů. většina na místě. Možné reklamovat pouze část soupravy (Naříklad SubWoofer a zbytek nechat doma na zdi.)
    Vrácení produktu také nebyl problém, doplatil jsem a koupil správný (měli špatný popisek)
    Web:
    Dobré třídění, občas buguje.
    Katalog:
    Chybné popisy a často i špatné odpovědi na otázky zákazníků v komentářích.
    Pokud si to fotili sami, tak jsou skvělé fotky, jinak velmi špatné.
    Elektronické platby:
    Zdržení cca 2 dny, osobně považuji za nepřípustné pokud nemáte stejnou bánku, nabízejí banky 2.
    Sklady:
    Všude po Praze
    Ceny:
    Všeobecně nejnižší, či blízko ostatním obchodům. Slevy za věrnost a studenty.
    Výstavka:
    není co bývala, stále hodně notebooku, ale již spíše nadotaz, než 100% výběr uvnitř
    Celkově:
    Všeobecně spokojen. Žádné vážné problémy.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Co je neseriozní? že poslali špatný produkt, nebo to že helpdesk nevěděl o co se jedná?

    Ale málem bych zapoměl jsou to prostě čůráci!

    Hele ono tenhle klub se už moc nedá brát vážně od spamu v 99% příspěvcích. Ale pokud lidé nejsou schopni podat referenci a místo toho si tu vylévate hormony, tak už je to mrtvé.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: třeba by to pomohlo, ale nic to nemění na tom, že jejich přístup je velmi slušně řečeno neseriózní.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    KULA: přitom tam stačilo zajet, že? ;)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    FRAUD: Pro reklamaci nemusis mit dle zakona obal.. Jediny na co muzes narazit je pri prekrocene reklamaci (30dnu) kdy musis dodat prislusenstvi.
    TRITON
    TRITON --- ---
    KULA: No co dodat, asi to v první řadě.....
    TRITON
    TRITON --- ---
    FRAUD: Taky si ty štítky schovávám, ale je fakt, že na faktuře jsou sériová čísla, trak by to mělo být snad jedno.....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam