• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    LEXXA
    LEXXA --- ---
    AQUARIUS: neni to R5 20+2? ne ze by to tam psali... navic 3ware radic s 22 portama je svine tak draha, ze se nevyplati ani v serverech :)
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    LEXXA: myslim, ze by se tam dalo najit vic much... RAID5 11+1 je neco, z ceho se mi jezi chlupy hruzou :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Mě přijde, že si dali práce víc, než konkurence a nabízejí takové ty "Ověřené" lego stavebnice. Provize nevypadají nějak luxusně, takže bych se možná bál o tom jak dlouho budou na trhu, případně schopnost splnit záruční podmínky, ale to si obchodák ověří a soukromník nemusí bát.
    LEXXA
    LEXXA --- ---
    FEMUR: coz o to. NAS za 98 papiru a v cene je jen jedna sitovak... exkluzivni :)
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    ZUZU: pro kristovy rany. 24 gb ramky??
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    ZUZU: Skoda ze nejses z libu na lami a psychopati chodejhlavne k nam http://www.pccl.cz/obchod/ :] ale delame z lamakama radi jelikoz se radi vracej i na radu co se skype atd...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    před pár měsíci jsem tu štkal, jak bych ocenil nějakého prodejce počítačů, pro kterého nebudu póvl, který poradí i lamě atd. a to i za vyšší cenu než ve "velkoobchodech" typu alza. našel jsem a doporučuju, kdybyste někdo chtěl postavit počítač, moc tomu nerozumíte, ale tušíte, co od něj budete chtít. http://www.x-computers.eu
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    no to čislo sn sem nenasel ale za chvili tam letim , tak uvidim ,
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    NELDE: On ti tu slevu dá i na koncáka, pokud to chceš do daní, ale pak právě nemáš fakturu hezky na netu uvedenou.
    Normálně ji změní na koncového zákazníka a máš slevu i pokud faktura není na tebe.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    ARXIE: Oni tu fakturu registrovat musí, ale nemáš ji na netu pod jménem v DB.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ARXIE: Ne nutně. Koncový uživatel si jednu fakturu schová. Obchodník je dává do učetnictví a má jich mraky. A hlavně má fakturu na několik stejných komponent. Takže to obchodníkům pomůže a zabrání, aby reklamovali stejnou desku u jiného dodavatele.
    Nevím jak alza, ale mironet dává registrovaným trochu lepší ceny.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    MCKIDNEY: hm jenze to bys pak nevyreklamoval zadnej malo, resp. zadna koncovka s paragonem by nic nevyreklmovala - leda na dobry slovo.. coz je imho nesmysl
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MCKIDNEY: registruji se uplne vsechny faktury.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KEITHHSTER: S/N je evidováno pouze pokud slo o fakturu na registrovaného uživatele. Aspon tak to má mironet a alza myslím taky. dones s fakturou.
    Koncový uživatele oddělení neregistruje.

    Faktura stačí.
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    DESTROYER: mam uplne vsechno , zejtra tam skočim , damvedet jak to dopadlo .)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KEITHHSTER: Normalne to dones na reklamacni, idelane hned zitra.. To je tam hodnejsi smena. Na prijeti do reklamace ti staci cestne prohlaseni ze si to v alze koupil... Doklad vem sebou, pripadne jestli mas krabici od te desky tak to muze pomoct, obcas na ni byva stitek s S/N.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    KEITHHSTER: na fakture/dodaku by melo byt s/n, tak se podivej na desku zda sedi (zpravidla na krabici i desce) a s tim tam jdi.. pokud nesedi tak to bude slozitejsi, resitelny asi pouze v ramcu slusnosti o ktery u alzy dost pochybuju, uz tam nekupuju prave kvuli problemum s reklamacema :\
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    TOMMY69: JASNÝ FLÁKNU TO TAM :D dík
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    KEITHHSTER: nacpat jim to do riti nastorc?:)

    delam si srandu :) kdyz to bylo kupovany bez lognuti, tak to imo nikde v systemu nenajdes..takze budto prinest normalne na reklamacni oddeleni s tim dokladem o koupi, popripade to muzes poslat postou (spolecne s kopii dokladu o koupi a popisem zavady a radsi i kontakt na sebe..ale osobne bych se teda na postu vykaslal..)

    ;)
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    Ahoj , prosím o radu ,

    Koupil jsem si přes Alzu Základní desku a po dvou měsících mi vypovedela sluzbu . .
    nebyl jsem prihlasen , a koupil jsem si to osobním vyzvednutim , doklad mám , ale na reklamačním oddeleni alzy mi to nenaslo seriovy cislo ani fakturu . jak postupovat ??


    díky moc
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    LEXXA: Jde mi zatim spis o to vedet co se nabizi v tomto objemu. Tj. co vlastne muzu chtit a jestli to vubec potrebuji. Treba nadstandardni telefonicka podpora, garance nahrady pokud to neudelaji hned a pod...
    Zajimaji mne zatim hlavne stanice a je jedno zda budou HP, Dell pripadne nekdo dalsi na te urovni (kdo?).

    Ad HP s NBD u tiskaren mam zatim dobre zkusenosti mam vicero kusu a vsechny opravy probehly dle predstav.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam