• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    DARK_SAVANT
    DARK_SAVANT --- ---
    ja bych rekl ze tech bezproblemovych dodavek bude v alze vic.. treba ja predminuly vikend, objednaval jsem za cca 20k + messenger do peti hodin.. za tri hodky jsem to mel u sebe v byte a bez problemu..
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    THE_MIRACLE: lucker :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Dovolíim si + zkušenost. Objednávali jsme komponenty v Alze za cca 10000,- ve čtvrtek minulý týden a v úterý dorazily. Doprava přes Českou poštu. Takže spokojenost.
    2ND
    2ND --- ---
    no jeste si muzete dojit do Alzy osobne kdy z jsou problemy s kuryrem :)
    ja tam zazil peknou hodinku , kdyz jsem potreboval v sobotu pytlik RJ45 konektoru a zbytek prahy se zrovna rozhodl se si koupi plaznmovou televizi a neco jineho pod stromecek, ty lid co vydavaji zbozi vypadaji za kazdou chvili padnou....
    ale kde jinde chcete koupit z takovyho vyberu v sobotu vecer?
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    tady je to samej krupan, co prvně nakupuje pres internety co?:)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Reklamuj a vyridi se to, bez problemu.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    M někdo zkušnost, že pokud pošlete vlastního kurýra do alzy a paní mu nedá klávesnici za 300,- on to prehlidne a já to musím reklamovat 3 dny poté?

    Naštěstí to nejde z mé kapsy, takže kyž to endopadne tak se nic neděje :(
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    2NDREALITY: No muzu ti zaridit poslani znova, novyho kusu. To, ze to nejakej idiot na sklade blbe zabali uz ale neovlivnim. Ale zase vim, ze tehle pripadu je celkem malo takze ten druhej pokus i doporucim.
    CORIM
    CORIM --- ---
    MIKZ: Vis co - normalka - presne ten duvod proc si to radsi vyzvedavam sam :D
    MIKZ
    MIKZ --- ---
    CORIM: tohle ale neopustilo alzu, kazdy den mi rikali, ze to je na palete pripraveny na odvoz dopravci
    ani hovno... a jeste tam chybela zakladni deska
    2NDREALITY
    2NDREALITY --- ---
    DESTROYER: dnes mmi prisel postou balik , poskozena zasilka neprevzato (evidentne mizerne zabaleny - propadle dno krabice) , jak postupovat ? no co se pripravit (zbozi je zaplacene ) , nasypou tam do novy krabice stary zbozii? , no vanoce se nekonaj diky AlzOOOOOOO , aspon ty penize mi vrate ...prosimm
    CORIM
    CORIM --- ---
    MIKZ: To zase u dopravce muze bejt taky peknej bordel - mi takhle neco nebyli schopny dodat 7 dni - lezelo jim to na centralnim skladu. Ale teda je pravda ze to nebylo PPL.
    MIKZ
    MIKZ --- ---
    já si minulé vánoce (24.12. ráno mám pocit) jel do alzy protože mi zaslali nekompletní dodávku pplkou

    a to trvalo skoro 10 dní než mi ta PPLka přijela ... grrrrr. každý den jen lži že už je to na paletě a dnes odchází k dopravci
    DAREBAK
    DAREBAK --- ---
    CYBERARCHER: jo jo, bordel tam tak nejak maji. ja jsem si sveho casu u nich poridil bundle cryptoworks+hdtv balik od skylinku. bohuzel to bylo v dobe, kdy nejaka kabelovka zacala nejak resit nacerno prodane pristroje pro prijem, takze vsichni sli do karet. ja to nevedel, a protoze se mi nepodarilo kartu zaregistrovat, tak jsem jim to sel vratit. protoze jsem to kupoval jako balik, tak jsem to jako balik vratil. po mesici mi borec rekl, ze si mam prijit pro novy. ten samy den mi volal technik ze skylinku, ze karta i modul jsou ok a zprcal me jako malyho kluka a ze mam vedet, ze registrace id te karty muze trvat i 30 hodin, protoze pasmo odbavujici registrace je zahlceno. takze jsem dostal ukol zapnout tv, vrazit do toho kartu a cekat treba dva dny u zapnute tv. s tim mamlasem jsem se nebavil, protoze jsem vedel, ze uz mam novy balik na vydejne. vlitnu tam a ejhle, vratili mi jen kartu cili bez modulu. rikam, ze chci modul. frajer sel nekam dozadu s necim hartusit. prisel s tim, ze zbozi bylo vydano. rikam super, ale ne mi a ne ted. zacal nekde zurive telefonovat a s nekym si psat. po pul hodine mi rekl, ze ten modul prodali a na sklade dalsi nemaji a ze mi to poslou postou. takze jsem si mesic pockal a pak si pockal v hodinove fronte na poste. alza je proste jedinecna. vse sice nejak vyresili, ale co nervu a casu to stalo.... p.s.: nova registrace probehla behem par vterin. *** ale nejvic ve me hrklo, kdyz jsem si pred par lety u nich koupil fotak za tricet litru. kdyz jsem si pro nej prisel, tak mi rekli, ze jim klekla db, a ze nejen moje registracni udaje nejsou a nebudou a ze tedy ani nevi jestli jsem jim tam ty prachy fakt poslal. po par dnech se jim to podarilo nejak sparovat a pripsat mi to jako bonus na novy registracni ucet. horke chvilky umi pripravit.
    CYBERARCHER
    CYBERARCHER --- ---
    WILDENBURY :)), DESTROYER diky za nabidku, kterou nemusim vyuzit, jelikoz..

    ..oproti vsem predpokladum (nebo sebekriticky "predsudkum") se Alza zachovala profesionalne. Rano prisel omluvnej email, ze ktereho plyne ze disky ted nemaj ale ze 15.12. dorazi nova zasilka, ze ktery ten disk dostanu a ze ted uz dohlidnou na to aby to vsechno probehlo bez problemu. Sice v tom meli trochu hokej ale tohle zni dobre. Nerad bych prechvalil den pred vecerem. 15.12. bude uz brzo tak dam vedet.
    (nefunguje mi reply)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    CYBERARCHER: Delam v alze, muzu poresit jestli chces. Posta.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    CYBERARCHER: Ja bych tam prisel prevlecenej za tu zelenou kreaturu, jeste treba se santaklausovskou cepici.. A zacal bych pred zakaznikama hulakat "Alza je vaaaas mimozeeeemstaaaan, nejlepsi ceny, cheche, prave me okradli a nejsou schopny mi ani rict, co se deje, chcete se taky nechat okrast? Pak jdete do Alzy, ALZA, nejvetsi obchod s pocitaci a elektronikou!"
    CYBERARCHER
    CYBERARCHER --- ---
    Dneska sem byl oblozen v Alze.cz, chci se zeptat jestli nekdo neporadi jak na ne...
    19.11. sem si objednal zbozi (ext. disk) a zaplatil pres net.
    28.11. prislo oznameni ze si ho muzu vyzvednout na Andelu. V tom tydnu sem byl mimo CR a nemoh jsem to resit.
    6.12. pisu podle instrukci na andel@alza.cz, ze sem byl pryc, nestihal si zbozi vyzvednout a jestli si pro nej muzu prijet na Andel nebo na centralu (protoze v mailu stalo ze po 3 pracovnich dnech se vraci pryc). Zadna odpoved.
    9.12. posilam dotaz na centralu kde je disk.
    10.12. odepisujou ze zbozi bylo jiz vydano a jestli je dotaz aktualni. Pisu ze je a at to zjistej kde je.
    11.12. odepisujou ze podle jejich db je to na Andelu a ze si ho tam muzu od 16:00 vyzvednout
    12.12. jedu si pro zbozi. Referent na prodejne rika ze zbozi tam neni a ze objednavka je zrusena. Jediny co mi da je potvrzeni ze u nich ty prachy mam, nacez mi dava dobropis... wtf??

    Takze pokracuju v komunikaci ale zajimalo by me jestli uz to nekdo neresil - jaka je sance ze se ke mne muj nebo libovolnej jinej, ale srovnatelnej, disk, dostane a to jak jinak nez pred vanocema a za tu cenu co uz sem jim davno zaplatil. Jestli ma cenu usmivat se, nebo se ohanet ustanovenima z Obcanskyho zakoniku a obchodnich podminek Alzy, nebo se na to proste vykaslat, zatnout zuby, koupit neco predrazenyho a par let tam zas nevkrocit protoze jinak nez pres soud to uz proste nepujde.

    Diky.
    TOMASINOOO
    TOMASINOOO --- ---
    SYNTHY: díky za tip!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam