• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    ZUZU: jestli je to netbook, tak to bude tra věc, co vypadá jako ramka :)
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    SELECTOR_IX: tu ramku na chvili chci vymenit prave proto, abych mohl nabootovat z flashky a nahrat na ni z disku dulezita data. (vymontovat disk a udelat jeho zalohu nekde jinde bych asi nedoved, je to netbook, a je nekde v hloubi utrob).
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    STOPIV: obcansky (neplest s obchodnim, ktery jsi zminil. jako bezny konecny zakaznik opravdu nenakupujes dle obchodniho zakoniku) zakonik to pochopitelne opravdu vyzaduje.. po ceskych firmach. coz je u pixmanie prave kamenem urazu
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Normalne jim na miste rekni, ze to je ramkou. Urychli to reklamaci.
    STOPIV
    STOPIV --- ---
    udelat blbce , a vyreklamujes vsechnoco se ti rozbije ne vlastni vinou. 1. musis presne popsat situaci pri ktery se projevuje zavada! 2.predej papir s postupem jak se ti podarilo nekolikrat umyslne tuto chybu vyvolat 3. nerad technikovi co ma vymenit nebo co se rozbilo, on si poradi je to jeho prace tak mu ji neber.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    i když bych doporučoval vyndat disk a přelejt z něj data v nějakym jinym kompu...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    SELECTOR_IX: dvakrát měřim jednou řežu .)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ZUZU: Ne, je to naprosto v poradku..
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    když to není přelepený, co řešíš? :)
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    zdravim. mam rychly dotaz - kamarad ma notebook od CZC a prestal mu fungovat - ma tam vadnou ramku. kdyz jej otevru a na chvili vymenim ramku (je pod krytem se dvema srouby, ale neni to nicim "if removed varranty void" prelepeny), abych mu z toho stahnul soubory, a pak tam vratim zase tu vadnou ramku, aby to on mohl v pondeli reklamovat (to ja uz budu nekde mimo), bude to moct reklamovat? muze se stat ze by tohle byl duvod neuznani reklamace?

    STOPIV
    STOPIV --- ---
    jinak pozor na CENY obchodu PIXMANIA.
    na trhu meli jednoznacne nejnizsi cenu, tak sem se musel zaregistrovat a pak sem si chtel objednat monitor.
    Jenze jsem k monitoru dostal zbozi v hodnote cca 2-3tisice , ktere neslo od produktu odebrat.
    timto zbozim byla jakasi (zaruka 2 roky , zaruka kvalitu , spolehlivosti....) proste neco co garantuje obchodni zakonik pri koupi produktu prez eshop......
    monitor jsem neopjednal protoze by pak byl drazsi nez kdekoli jinde.... bohuzel jsem se konecnou cenu dozvedel as po zaregistrovani.
    KIE
    KIE --- ---
    STOPIV: coz ovsem vubec nevysvetluje zdlouhavy postup Alzy v nasledujcim obdobi po te co jim to pani poslala. Btw v souladu s §616 o.z. je na prodavajicim aby prokazoval ze zbozi bylo kompletni a pokud to neprokaze tak to musi uvest do bezvadneho stavu za sve. Ta pani mozna udelala blbost, ale tim zkomplikovala situaci , ale a ne sobe.

    A dobre ze ten clanek vysel. Ono to alzu povede k zamysleni - jednou blbe realizovanou reklamaci prijde o X zakazniku, kteri budou mit strach. Ja u alzy taky kupuju jen kdyz neni zbyti a jinde to nemaji.



    Ceska posta x PPL
    Ja jsem si od alzy nechal 2x neco posilat pres PPL - platba kartou predem - a obe zasilky v hodnote nekolika tisic predalo PPL uplne jine osobe (jednou o ulici dal , podruhe v uplne jine ctvrti - vubec je nezajimalo jak se ten clovek jmenuje a ze se misto predani neshoduje s adresou na baliku - proste nasli nekoho kdo jim byl ochoten podepsat prevzeti a tim to skoncilo). Az kdyz jsem v trackeru zjistil ze vec uz nekdo prevzal tak zpetne dohledali (aspon ze tak) tu osobu a balik privezli. (ten druhy jsem si dohledal sam a byl jsem si pro nej u toho "prijemce").

    Od posty mi zatim doslo vsechno a ve stavu neporusenem.
    STOPIV
    STOPIV --- ---
    clanek v idnes se evidentne oprel jen do jedne strany
    takze konec spekulacim

    alza +, veskere zbozi , ktere jsem reklamoval bylo radne vymeneno nebo vraceny penize. napr. funkcni a nechutne piskajisi router usrobotics - vymena, 600W zdroj xilence nechutne piskajici pri merenem zatizeni 425W, (s dotazem zda mi ho nevymenej za stejnej novej kus se me technik zeptal "A Vy byste ho chtel?") - penize

    ceska posta -, potrati me ztratili balik, a nikdo nebyl schopnej rict, kde se to stalo, nebo, kde prosel lidskejma rucickama cesky posty naposled. Jesli ho dostal do ruky postak v usti, zdali odjel z prahy,....dorazil do usti?

    v clanku propiraj alzu, ale hlavni vinik , je SPATNE PREVZETI ZASILKY. clanek se mel jmenovat jinak, treba 20 tisicova duvera zahadne zabalena do papirove uterky treba od souseda.

    Alza totis ma napsano na strankach jak jejich balik ma vypadat!

    Ikdyz duchodce nejsem a mam auto tak pro me pripadna reklamace problem asi nebude , ze.
    Ale pokud bych byl duchodce bez auta a z houroucich pekel tak si to poradne prekontroluju abych to pak nemusel nest na postu , kterou mi treba nedavno zrusili v miste bydliste.

    kazdopadne tezko reklamovat posta je velmi zahadnej (komancskej) subjekt, a tak se nedivim , ze alza je laxni.

    toto je na obranu alzy..........

    Alza.cz - největší obchod s počítači a elektronikou
    http://www.alza.cz/

    Co dělat když...

    … dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)

    Kontaktujte prosím chybna.dodavka@alza.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
    … je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

    Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Alza.cz, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

    PPL
    Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu poskozeni.zasilky@alza.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte do 24 hodin zašlete mailem (poskozeni.zasilky@alza.cz) nebo faxem (225 340 190) a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky již nelze reklamaci žádným způsobem uplatnit.

    Česká Pošta
    Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu poskozeni.zasilky@alza.cz (přiložte kopii zápisu a uplatnění od Č.Pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.
    … jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené

    Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na sykora@alza.cz a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel.
    … je zboží vadné a vy jej potřebujete reklamovat

    Jak postupovat při zadání reklamace zjistíte zde.


    Doporučujeme!
    Zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo tam. Celý proces probíhá výrazně rychleji, neboť nejednáte přes prostředníka, ale přímo. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na dobré úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort, který výrobce nabízí (velmi často oprava u zákazníka nebo výměna ihned, apod.) Více informací naleznete zde.

    Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno RMA číslo, pod kterým je vadné zboží evidováno. Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné zřetelně označit RMA číslem jak jednotlivé reklamované zboží uvnitř balíku, tak i všechna RMA čísla zřetelně uvést na balíku. Balík musí obsahovat seznam zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány.

    Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Alza.cz a.s. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem

    O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době v provozovně v Holešovicích.

    Kdykoliv si také průběh celého procesu můžete ověřit právě pod RMA číslem na našich www stránkách (na stejném místě kde jste si RMA číslo přidělili).
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Podle me si koupila nejakej bazar nebo open box, u normalnich veci se to nestava, protoze jsou zapecetene. I kdyz u posty bych se nedivil nicemu.
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    DEATHKA: je to sedumdesatileta babka
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    hlavne nechápu, když zboží reklamovala a do 30 dnů alza nic nevyřešila, došel bych si normálně pro prachy a koupil si notebook novej. pochybuju, že alza neda peníze po 30dnech v reklamaci...reklamoval jsem tam už dost věcí a vždy bez problému.
    SHARK
    SHARK --- ---
    FEMUR: kdzy ona je picovina si nechat posilat takovehle veci postou, aspon PPL. Preci jenom originalni prebal s lepenkou ALZA.CZ je tak nejak pro tridice na poste provokujici a kazdej pozna na originalni krabici co tam asi je a pak je jednoduche to vykrast. Kdyz uz to jde postou tak by to chtelo aby to alza prebalila tak, aby to bylo co nejmin napadne.
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    EXX
    EXX --- ---
    ja mam ted ipad 64g, pripojuje se vpohode pres ap i pres wifi router (thc) , ale jako taky bych si to nekoupil. jediny na co to vyuzivam je net a skype, jinak vec knicemu...
    KRISHNA
    KRISHNA --- ---
    KULA: OK, moje chorá mysl se jde raději někam zahrabat :)
    KULA
    KULA --- ---
    KRISHNA: prošlo mi mnoho jablečného hw pod rukama a připojovalo se na mnoho síťových zařízení. Nikdy a to zdůrazňuji, nebyl problém se sítí.

    Ani bych to nepsal, kdyby tenhle nesmysl nepocházelo z choré mysli tohoto IDcka.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam