clanek v idnes se evidentne oprel jen do jedne strany
takze konec spekulacim
alza +, veskere zbozi , ktere jsem reklamoval bylo radne vymeneno nebo vraceny penize. napr.
funkcni a nechutne piskajisi router usrobotics - vymena, 600W zdroj xilence nechutne piskajici pri merenem zatizeni 425W, (s dotazem zda mi ho nevymenej za stejnej novej kus se me technik zeptal "A Vy byste ho chtel?") - penize
ceska posta -, potrati me ztratili balik, a nikdo nebyl schopnej rict, kde se to stalo, nebo, kde prosel lidskejma rucickama cesky posty naposled. Jesli ho dostal do ruky postak v usti, zdali odjel z prahy,....dorazil do usti?
v clanku propiraj alzu, ale hlavni vinik , je SPATNE PREVZETI ZASILKY. clanek se mel jmenovat jinak, treba 20 tisicova duvera zahadne zabalena do papirove uterky treba od souseda.
Alza totis ma napsano na strankach jak jejich balik ma vypadat!
Ikdyz duchodce nejsem a mam auto tak pro me pripadna reklamace problem asi nebude , ze.
Ale pokud bych byl duchodce bez auta a z houroucich pekel tak si to poradne prekontroluju abych to pak nemusel nest na postu , kterou mi treba nedavno zrusili v miste bydliste.
kazdopadne tezko reklamovat posta je velmi zahadnej (komancskej) subjekt, a tak se nedivim , ze alza je laxni.
toto je na obranu alzy..........
Alza.cz - největší obchod s počítači a elektronikou
http://www.alza.cz/
Co dělat když...
… dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte prosím chybna.dodavka@alza.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
… je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem Alza.cz, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu poskozeni.zasilky@alza.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte do 24 hodin zašlete mailem (poskozeni.zasilky@alza.cz) nebo faxem (225 340 190) a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky již nelze reklamaci žádným způsobem uplatnit.
Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu poskozeni.zasilky@alza.cz (přiložte kopii zápisu a uplatnění od Č.Pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.
… jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na sykora@alza.cz a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel.
… je zboží vadné a vy jej potřebujete reklamovat
Jak postupovat při zadání reklamace zjistíte zde.
Doporučujeme!
Zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo tam. Celý proces probíhá výrazně rychleji, neboť nejednáte přes prostředníka, ale přímo. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na dobré úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort, který výrobce nabízí (velmi často oprava u zákazníka nebo výměna ihned, apod.) Více informací naleznete zde.
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno RMA číslo, pod kterým je vadné zboží evidováno. Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné zřetelně označit RMA číslem jak jednotlivé reklamované zboží uvnitř balíku, tak i všechna RMA čísla zřetelně uvést na balíku. Balík musí obsahovat seznam zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány.
Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Alza.cz a.s. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době v provozovně v Holešovicích.
Kdykoliv si také průběh celého procesu můžete ověřit právě pod RMA číslem na našich www stránkách (na stejném místě kde jste si RMA číslo přidělili).