• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    ARXIE: Mě nezajímá, jaký problémy mají voni, když mají plnou hubu keců o kvalitě, tak ať se tím řídí, počítače a telefony si fakt v páru kupuju, s recyklovanym tonerem jsem problém neměl, dokud nebyl značky Alza. Navíc rozdíl mezi repasem a nerepasem je asi litr, takže už po týhle zkušenosti začnu kupovat originály, to si můžeš bejt jistej.

    Nicméně dokurvenej toner dodali voni, žádná záhada v tom neni a jejich dovolený jsou mi volný, ať si to zařídí jak chtějí. Tohle je prostě spotřebák a musí se točit, buďto měli vrátit prachy nebo to vyměnit, stejně to tak nakonec dopadne, tak proč mi v tom mají vyset prachy. Nebo možná ještě vymyslej, že jsem to vlastně rozbil sám.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SUCZKER: Ty jsi solidni demagog :), z jednoho reklamovanyho toneru tady delas hotovou tragedii... nekupuj si repasy a pokud mas fakt problem s casem, tak si kupuj tiskarny, tonery i pocitace v paru abys to pak nemusel resit s takovyma nervama.

    Fakt jsou svatky a milion reklamaci s milionem dovolenych + konkretni typ zbozi co se spatne reklamuje.. 30dni ze zakona maji, takze tvuj konrektni problem ze ti to nevymenili hned je i logicky vyusteni tyhle souhry. Osobne Alzu taky nemam rad, ale tohle te potka vsude jinde kde se na ne budes tvarit blbe, ani vlastne nemusis, blba potkas i v malem kramku;). Jinak pochybuju ze by alza mela duvod nejak tobe konrektne skodit a pokud to pujde, toner ti do tydne vymeni nebo vrati grose asap...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Na jednu stranu je spravne to vzit na reklamaci, na druhou stranu clovek co to prijma se nema chovat jak debil a musi to umet vysvetlit. Popis ten celej problem na kontaktni formular na webu co je, a nekdo z nadrizenych od tech lidi se o to postara, aby se to urychlilo..
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    DESTROYER: Centrála v Holešovické tržnici. Když si píšu do popisu produktu žvásty typu: "Tiskové kazety Alza zaručují vynikající barevnou stálost a kvalitu výtisků, přitom je pořídíte za zlomek ceny originálního spotřebního materiálu."

    tak bych se sakra měl snažit pesvědčit zákazníka, že to tak je.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Kde se ti to stalo? (ktera pobocka)
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    u alzy jsem zakoupil TV tunner, ktery pri nakupu "pry" meli na sklade a byl kompatibilni s MAC OS - pristi den jsem to jen pro jistotu kontroloval a zjistil jsem, ze na skladu uz neni nic a u me objednavky byl najednou status dodame do do dvou dnu... po dvou dnech jsem se dival na net a dodaci lhuta byla tyden, po tydnu mesic, az jsem se nasral objednavku zrusil a chtel penize zpet...

    resume - trvalo to 35dni, nez se vubec nekdo zaobiral tim, ze nemam zbozi ani penize, i kdyz jsem platil vse dopredu (ekonto - proforma faktura a platba okamzite) a jeste mne poslali nekam, ze to jsou jejich procedury a o co se to jako snazim... 3x jsem psal at to poslou na stejny ucet zpet, ale stejne pro jistotu vzdy psali at jim napisu cislo uctu - i kdyz jsem tak vzdy ucinil, tak stejne opet nic neposlali, a ze to museli dat schvalit vys atd - 2 mesice zacarovany kruh

    ALZA NEVER MORE - a od dob toho zkurveneho zeleneho zmrda tim tuplem! radeji si zaplatim za sluzbu navic nez aby mi davali vse sezrat zpusobem "mas to levnejsi, tak si naser" - je to pul roku, ale kdyz slysim ALZA, tak bych vrazdil! je to jen obri typicky cesky moloch
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NELDE: nevim, co si vymyslej, tvarili se, jako ze sem si to dojebal sam, optickej valec zasranej na prvni pohled, misto aby se omluvili, ze prodavaj smejdy a hodili to na hlavu vyrobci, co jim tim mrvi znacku, tak delaji debila ze me. Vim, co jsem s tim tonerem delal (strčil do tiskárny a zkusil tisknout pár stránek). Oni by meli bejt taky trochu slusny a vedet, ze to je repas a ne vsechno se tam da ohlidat. Opravdu mam dost jinejch starosti, nez zabijet cas jezdenim na jejich reklmace. Prostě mě ten přístup dost mrzí a v dnešní době nasyceného trhu jsem čekal trochu více prozákaznický přístup.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SUCZKER: na rovinu, ta závada není demonstrovatelná bez konkrétní tiskárny. Byl jsem svědkem podobného případu, kdy paní chtěla vrátit peníze za sw, jenže nebylo možné v daném okamžiku zjistit, zda byl nainstalovaný (použitý reg. kód či nikoli). Strašně se vztekala, že potřebuje něco přes víkend udělat (instalaci počítače prováděla v pátek).
    Jednoduchý dotaz - pokud je vadný, vrátí ti peníze? Mělo by jít domluvit, že ano, pokud si u nich koupíš nový hned. Při nejhorším budeš mít jeden toner navíc.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    DESTROYER: hm, po tejdnu - byly vánoce, dneska měli prvně otevřeno, tak kdy sem to tam měl asi zanést. A vsadim se, že teď to do tejdne neposoudí, protože na reklamacích mají všichni volno až do novýho roku. Nejvíc mě sere, že sem si to objednal kurýrem, páč nemám čas někam jezdit, a teď tam budu muset jak trotl jet ještě alespoň jednou. Fakt Kundenservis.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Podle paragrafu 53 OZ, neni mozne odstoupit od ks / vratit v pripade, ze se jedna o spotrebni material. Dalsi vec je, ze alza zpravidla tyhle veci meni okamzite, v pripade, ze je to reklamovano hned nebo do dalsiho dne od zakoupeni. Po tydnu se nemuzes divit, ze je to prijmuto na posouzeni, protoze to zkousi kdokdo. Jinak tyhle veci byvaji posouzeny / vyrizeny do tydne.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    PETER_PAN: boží, jsem zvědavej kdo to bude převažovat, kolik v tom zbylo toneru, další zajímavá věc je, že jim to tam bude měsíc ležet na reklamaci a pak milostivě usoudí, že mi teda dají novej, tak by mě docela zajímalo, jak to bude s případnym požadavkem na vrácení, když to po dobu, kdy jsem to teoreticky mohl vrátit, leželo u prodejce v reklamaci.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    PETER_PAN: Takovejch co to zkousi je mnoho. Jinak nez brat to na reklamaci / posouzeni realne nejde.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    SUCZKER: na druhou stranu - na tohle maji pravo a vytisknout 2/3 toneru, pak poskodit a reklamovat jsi to teoreticky mohl ..
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    tak menší stížnost na Alzu: reklamuju recyklovanej toner do laserovky značky Alza, kterej jsem koupil před svátkama, že tiskne s černejma pruhama - zkrátka vyběhanej válec, stírátko, nebo něco podobnýho. Místo aby se omluvili, že nejsou schopný udělat použitelnej repas a dali mi novej, tak si to normálně vzali na 30 denní posouzení reklamace. Že v tom mam prachy a že bych rád tisknul je nějak nezajímalo. Zase se jednou předvedli jako nemytý čXrXci.
    TUTIK
    TUTIK --- ---
    PETER_PAN: mediamarkt.de. Znam ho sice v holandsku, ale to je stejne. Maji dobre ceny.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: .. neznate nekdo nejaky nemecky e-shop s HW ? .. nepotrebuju prvni z google.com, ale neco co bude jako cesky czc.cz

    .. pootrebuju si koupit klavesnici zn. Rosewill a na podzim jedu do Nemecka no
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    DESTROYER: to je prave rozsireny mytus, ale neni to tak, baterie neni spotrebni material, jen nelze reklamovat bezne opotrebeni (jako u bot taky nevyreklamujes po dvou letech oslapanou podrazku, ale vyreklamujes ze se rozpadly svy) tzn. snizeni jeji kapacity z duvodu nabijecich a vybijecich cyklu
    mimochodem ma to jeste dulezity dodatek: plati to jen v pripade ze je baterie uzivatelsky vymenitelna, pokud ne (napr. iPhone) je zaruka i na kapacitu cele 2 roky
    cetl jsem na tohle tema pravni rozbor, nemuzu to ted najit - kdyz najdu, dam odkaz

    COSMY: jak pise Synthy, zaruka 6 mesicu je na kapacitu (tzn. bezne opotrebeni), ale na funkcnost je normalne 2 roky, takze nejde-li nabijeni tak rozhodne reklamovat

    no vida! dokonce i Alza to sama uznava
    WELLAND NH204 USB server pro sdílení 4x USB 2.0 - Alza Helpdesk
    http://www.alza.cz/Discussion.asp?line=13526&dpg=0
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    COSMY: Na baterii je záruka 24 měsíců, ale: záruka se nevztahuje na běžné opotřebení. V praxi je obvyklé ( stran reklamace na sníženou kapacitu ) - pokud je reklamace do 12 měsíců - obvykle je baterie vyměněna, pokud nad rok, tak je neuznáno jako běžné opotřebení. Každopádně NB pošli do servisu: http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
    a nebo reklamuj u Alzy. Dle tvého popisu není vyloučeno, že závada může být i "mimo baterii".
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Na baterii jakozto spotrebni material je zarucni doba 6mesicu.
    MIKEE
    MIKEE --- ---
    COSMY: zaruka na baterku byva klasicky 6 mesicu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam