Přispěl bych svou troškou do mlýna...
Za poslední půlrok jsem řešil dvě reklamace notebooků:
1. HP pavilion asi ze třetí ruky, původem určený jen pro dánský trh: jedna ze dvou grafik byla odpálená. Zavolal jsem na zákaznickou podporu ČR, trochu si mě přehazovali mezi odděleníma, ale všichni vstřícní. Celková doba hovoru asi 12minut. Druhý den ráno mi volal člověk z FedExu, že mi veze krabici z Maďarska. Přijel, noŤas bez baterky a adaptéru jsem strčil do jakéhosi futrálu, podepsal papír o předání a tradá. Pátý pracovní den mi volal znovu a dovezl krabici zpátky. Uvnitř naleštěný noťas a papír, že vyměnili základní desku. Všecko od té doby v okeju.
2. Dell Latitude, u kterého netuším kolika rukama přede mnou prošel (záruka NBD): začal se přehřívat, volám na zákaznickou podporu, všechno během 4 minut pořešeno. Chvíli na to mi volal technik aby se se mnou domluvil na čas. Další den přijel na minutu přesně a během 15ti minut vyměnil komplet chlazení, přestože bylo jenom fest zaprášené + vyměnil i ulomený cvoček na zavírání víka, o čemž jsem se operátorovi jenom zmínil, když se ptal jestli má notebook ještě nějaký nedostatek.
Nakonec mi bylo řečeno že až se větrák zanese znovu, stačí když zavolám přímo jemu a přijede mi ho zase vyměnit, ale že můžu klidně noťas otvírat a čistit dle libosti a měnit konfiguraci.
K oběma strojům jsem měl jenom adaptér, žádný doklad, krabici, nic takového.
U NBD záruky se to dalo čekat, ale s HP servisem jsem byl mile překvapen.