• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    Zkusím to tady, nemáte náhodou někdo slevový kód do Alzy, který nevyužijete? Rád bych si tam pořídil blu-ray přehrávač. Stačí pošta, díky!
    NELDE
    NELDE --- ---
    SHAMAN23: Byl jsem svědkem vracení licence na Windows (protože koupili 64bitovou a ten stroj nebyl). Nebyl problém, jen musíš počkat, protože MS musí potvrdit, že nebyla použitá (jakmile zaregistruješ tak už to nejde). Nicméně v tomto případě to není separátní produkt a tedy vrácení je možné jen celku.
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    THE_MIRACLE: vetsina shopu ma v podminkach toto - kamosi maji svoje eshopy a tohle resi casto...

    Potvrzení objednávky je realizováno po přijetí objednávky kupujícího (potvrzení o přijetí objednávky do elektronického systému není považováno za potvrzení objednávky). Potvrzení objednávky provádí prodávající zpravidla ihned nebo v co nejkratším termínu (nejpozději do 3 pracovních dnů). Potvrzení objednávky je vyjádřeno vystavením zálohové faktury na jejím základě. Prodávajícím potvrzená objednávka (i její část) je pokládána za závaznou pro obě strany.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SMARIO: Pokud se nepletu, pred necelym rokem se neco podobneho stalo vodafone s nejakym telefonem a vse nakonec dodal za tu smesnou cenu (myslim, ze cena byla 4999,- misto 14999,- nebo tak nejak).
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    SHAMAN23: tu serii clanku si docti celou - vysledek je takovy, ze neuspel
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: to potvrzeni o prijeti objednavy je pouze automaticka odpoved, abys jako zakaznik mel odezvu, ze se neco deje, zes to treba vlozil spravne a pripadne to mohl opravit - asi totez, jako kdyz si tam zridis zakaznicky ucet, nebo automaticka odpoved v nepritomnosti...

    pak se ti jeste musi ozvat obchodnik, ze tvoji objednavku akceptuje nebo nikoliv - coz se vlastne stalo s tim, ze ti nabidli jinou cenu

    naopak si predstav situaci, ze za tebe nekdo objedna se spravnymi udaji cokoliv, a prodejce by to pak taky mohl brat stejne zavazne a nutit te minimalne do storno poplatku 10% - opravdu automaticky to takhle brat nejde, ale zkusit to muzes - imho zbytecna ztrata casu

    SHAMAN23
    SHAMAN23 --- ---
    Ahoj máte někdo zkušenost s vracenim licence za windows u zakoupenýho notebooku? v licenčnim ujednání se píše že pokud s nim nesouhlasim ať windows nepoužíváma a řeknu si prodejci o náhradu za zboží. ptal sem se nato v alze a samozřejmě mi tvrdili že to nejde, ovšem na rootu je článek, kde je hned několik legálních důvodů proč by mi to vrátit měli. máte s tim někdo zkušenost? bohužel chci thinkpada kterej se bez OS prostě neprodává, na druhou stranu licenci na windows mám tak si je nechci kupovat znova...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: No potvrzeni o prijeti objednavky je pro mne jako zakaznika to same jako potvrzena objednavka, protoze v tom potvrzeni objednavky se pise, ze zbozi bude dodano zitra... nechci tu slovickarit, ale mne z toho vyplyva, ze zbozi je blokovane a objednane.

    Co jinyho je potvrzeni objednavky? I kdyby tech mailu posilali treba 30, tak mne zajima tenhle prvni, kde se nepise ze obj. je potvrzena az v pripade, kdy dojde "opravdu" potvrzujici mail (to neni mmch ani v podminkach)... tedy az v pripade ze si prodejce rozmysli zda te vubec proda nebo ne.
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: Objednávka kupujícího je závazná pro obě strany okamžikem jejího potvrzení prodávajícím.

    http://www.czc.cz/obchodni-podminky/clanek - bod c.3. - v tomto pripade ti prodavajici jen potvrdil, ze jim to do systemu doslo
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: ok diky
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: v tom pripade mas opravdu smulu... potvrzeni o prijeti objednavky je automaticky generovane systemem (ktery vyuziva vetsina obchodu) a nepomuze ti ani COI...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: Potvrzení přijetí objednávky, rozdily znam
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: potvrzeni objednavky nebo potvrzeni o prijeti objednavky? v tom je dost velky rozdil...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    THE_MIRACLE: 70% a v tomto pripade to delalo nejakych 15000, ale jako akce super, za ultrabook bych stejne vic nedal, rozhodne mne nenapadlo ze je v ty cene chyba..

    probiha mailova komunikace, kdyby Destro sehnal ten predchozi pripad od znameho, bylo by to snazsi asi..
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ARXIE: připojuji se s názorem, že musí dodat za tu cenu, zejména pokud došlo potvrzení. Jen pro zajímavost, jaký byl rozdíl v ceně?
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    DESTROYER: diky, budes moc hodnej (klidne posta), mne hlavne vadi ta jejich arogance ;(
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    M4Y4: Kamarad podobnou situaci s nima pred casem resil a vyhral celkem jasne. Zkusim mu rict, at mi preposle mail co jim psal. Kde zminoval konkretni paragrafy atd...
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    DESTROYER: Pokud se nepletu, tak ti objednávku musí potvrdit obchodník a to je většinou až další kolečko mailu, tj. nejedná se o kopii objednávky, kterou člověk udělal na webu, ta má pouze inf. charakter. Tenhle jev je bohužel celkem častý, hlavně lidi na tom chtějí vydělat. Je nutné se podívat do obchodních podmínek, protože potvrzením objednávky s nimi kupující souhlasí.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    DESTROYER: diky za odpoved, budu to muset promyslet.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ARXIE: Musi dodat za potvrzenou cenu, pripadne staci pohrozit COIkou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam