• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: No potvrzeni o prijeti objednavky je pro mne jako zakaznika to same jako potvrzena objednavka, protoze v tom potvrzeni objednavky se pise, ze zbozi bude dodano zitra... nechci tu slovickarit, ale mne z toho vyplyva, ze zbozi je blokovane a objednane.

    Co jinyho je potvrzeni objednavky? I kdyby tech mailu posilali treba 30, tak mne zajima tenhle prvni, kde se nepise ze obj. je potvrzena az v pripade, kdy dojde "opravdu" potvrzujici mail (to neni mmch ani v podminkach)... tedy az v pripade ze si prodejce rozmysli zda te vubec proda nebo ne.
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: Objednávka kupujícího je závazná pro obě strany okamžikem jejího potvrzení prodávajícím.

    http://www.czc.cz/obchodni-podminky/clanek - bod c.3. - v tomto pripade ti prodavajici jen potvrdil, ze jim to do systemu doslo
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: ok diky
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: v tom pripade mas opravdu smulu... potvrzeni o prijeti objednavky je automaticky generovane systemem (ktery vyuziva vetsina obchodu) a nepomuze ti ani COI...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: Potvrzení přijetí objednávky, rozdily znam
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: potvrzeni objednavky nebo potvrzeni o prijeti objednavky? v tom je dost velky rozdil...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    THE_MIRACLE: 70% a v tomto pripade to delalo nejakych 15000, ale jako akce super, za ultrabook bych stejne vic nedal, rozhodne mne nenapadlo ze je v ty cene chyba..

    probiha mailova komunikace, kdyby Destro sehnal ten predchozi pripad od znameho, bylo by to snazsi asi..
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ARXIE: připojuji se s názorem, že musí dodat za tu cenu, zejména pokud došlo potvrzení. Jen pro zajímavost, jaký byl rozdíl v ceně?
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    DESTROYER: diky, budes moc hodnej (klidne posta), mne hlavne vadi ta jejich arogance ;(
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    M4Y4: Kamarad podobnou situaci s nima pred casem resil a vyhral celkem jasne. Zkusim mu rict, at mi preposle mail co jim psal. Kde zminoval konkretni paragrafy atd...
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    DESTROYER: Pokud se nepletu, tak ti objednávku musí potvrdit obchodník a to je většinou až další kolečko mailu, tj. nejedná se o kopii objednávky, kterou člověk udělal na webu, ta má pouze inf. charakter. Tenhle jev je bohužel celkem častý, hlavně lidi na tom chtějí vydělat. Je nutné se podívat do obchodních podmínek, protože potvrzením objednávky s nimi kupující souhlasí.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    DESTROYER: diky za odpoved, budu to muset promyslet.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ARXIE: Musi dodat za potvrzenou cenu, pripadne staci pohrozit COIkou.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    mam zivou zkusenost s velkym distributorem PC a komponent sem pres web koupil ultrabook, mailem doslo potvrzeni objednavky a behem 20ti minut volala pani ze byla chyba na webu a ze ten notebook za tuhle cenu nedodaji... mam screen webu s cenou i potvrzeni objednavky v mailu, da se s tim neco delat?

    popripade bych to dal nekomu kdo by to rozmazl... jedna se o CZC
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    DUNICAN: V jejich Eshopu bys mel moct fakturu dohledat, vytisknout a s ni rovnou muzes reklamovat u Aceru. Ten ma dle mne vyzvednuti u zakaznika PPLkem...
    DUNICAN
    DUNICAN --- ---
    ok, dík
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DUNICAN: naspodku notesu mas seriove cislo, to postaci...
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    DUNICAN: z moji zkusenosti bez problemu.
    DUNICAN
    DUNICAN --- ---
    Mám Acer. Nevim, nemám zkušenost..
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    DUNICAN: co mas za znacku? nemas lepsi jit rovnou do autorizovanyho servisu?
    DUNICAN
    DUNICAN --- ---
    má cenu zkusit jít reklamovat noťas do alzy, když mám jen takový ty knížečky "warranty" a výpisy z mailu (el. objednávka), ale nemám ten jejich papírovej účet, kterej se zbožím chodí?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam