• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    THE_MIRACLE: 70% a v tomto pripade to delalo nejakych 15000, ale jako akce super, za ultrabook bych stejne vic nedal, rozhodne mne nenapadlo ze je v ty cene chyba..

    probiha mailova komunikace, kdyby Destro sehnal ten predchozi pripad od znameho, bylo by to snazsi asi..
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ARXIE: připojuji se s názorem, že musí dodat za tu cenu, zejména pokud došlo potvrzení. Jen pro zajímavost, jaký byl rozdíl v ceně?
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    DESTROYER: diky, budes moc hodnej (klidne posta), mne hlavne vadi ta jejich arogance ;(
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    M4Y4: Kamarad podobnou situaci s nima pred casem resil a vyhral celkem jasne. Zkusim mu rict, at mi preposle mail co jim psal. Kde zminoval konkretni paragrafy atd...
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    DESTROYER: Pokud se nepletu, tak ti objednávku musí potvrdit obchodník a to je většinou až další kolečko mailu, tj. nejedná se o kopii objednávky, kterou člověk udělal na webu, ta má pouze inf. charakter. Tenhle jev je bohužel celkem častý, hlavně lidi na tom chtějí vydělat. Je nutné se podívat do obchodních podmínek, protože potvrzením objednávky s nimi kupující souhlasí.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    DESTROYER: diky za odpoved, budu to muset promyslet.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ARXIE: Musi dodat za potvrzenou cenu, pripadne staci pohrozit COIkou.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    mam zivou zkusenost s velkym distributorem PC a komponent sem pres web koupil ultrabook, mailem doslo potvrzeni objednavky a behem 20ti minut volala pani ze byla chyba na webu a ze ten notebook za tuhle cenu nedodaji... mam screen webu s cenou i potvrzeni objednavky v mailu, da se s tim neco delat?

    popripade bych to dal nekomu kdo by to rozmazl... jedna se o CZC
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    DUNICAN: V jejich Eshopu bys mel moct fakturu dohledat, vytisknout a s ni rovnou muzes reklamovat u Aceru. Ten ma dle mne vyzvednuti u zakaznika PPLkem...
    DUNICAN
    DUNICAN --- ---
    ok, dík
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DUNICAN: naspodku notesu mas seriove cislo, to postaci...
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    DUNICAN: z moji zkusenosti bez problemu.
    DUNICAN
    DUNICAN --- ---
    Mám Acer. Nevim, nemám zkušenost..
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    DUNICAN: co mas za znacku? nemas lepsi jit rovnou do autorizovanyho servisu?
    DUNICAN
    DUNICAN --- ---
    má cenu zkusit jít reklamovat noťas do alzy, když mám jen takový ty knížečky "warranty" a výpisy z mailu (el. objednávka), ale nemám ten jejich papírovej účet, kterej se zbožím chodí?
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    DESTROYER: hele byl prijemny, mam na ne vzdycky stesti asi:)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DEATHKA: a to pockej az uslysis debilniho operatora :D
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    tak po 8 minutach..
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    snazim se dovolat na alzu a uz 6minut slysim debilni pisnicky, to je normalni?
    TOONEK
    TOONEK --- ---
    Přispěl bych svou troškou do mlýna...
    Za poslední půlrok jsem řešil dvě reklamace notebooků:
    1. HP pavilion asi ze třetí ruky, původem určený jen pro dánský trh: jedna ze dvou grafik byla odpálená. Zavolal jsem na zákaznickou podporu ČR, trochu si mě přehazovali mezi odděleníma, ale všichni vstřícní. Celková doba hovoru asi 12minut. Druhý den ráno mi volal člověk z FedExu, že mi veze krabici z Maďarska. Přijel, noŤas bez baterky a adaptéru jsem strčil do jakéhosi futrálu, podepsal papír o předání a tradá. Pátý pracovní den mi volal znovu a dovezl krabici zpátky. Uvnitř naleštěný noťas a papír, že vyměnili základní desku. Všecko od té doby v okeju.
    2. Dell Latitude, u kterého netuším kolika rukama přede mnou prošel (záruka NBD): začal se přehřívat, volám na zákaznickou podporu, všechno během 4 minut pořešeno. Chvíli na to mi volal technik aby se se mnou domluvil na čas. Další den přijel na minutu přesně a během 15ti minut vyměnil komplet chlazení, přestože bylo jenom fest zaprášené + vyměnil i ulomený cvoček na zavírání víka, o čemž jsem se operátorovi jenom zmínil, když se ptal jestli má notebook ještě nějaký nedostatek.
    Nakonec mi bylo řečeno že až se větrák zanese znovu, stačí když zavolám přímo jemu a přijede mi ho zase vyměnit, ale že můžu klidně noťas otvírat a čistit dle libosti a měnit konfiguraci.
    K oběma strojům jsem měl jenom adaptér, žádný doklad, krabici, nic takového.
    U NBD záruky se to dalo čekat, ale s HP servisem jsem byl mile překvapen.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam