• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    CORIM: nn serou se vsechny stejne..
    CORIM
    CORIM --- ---
    SKID: Dokonce bych dost vazne premyslel o 2.5" disku - protoze ty notebookovy disky jsou delany na to aby vydrzely vic nez klasicky desktopovy.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    míň otáček = větší výdrž.
    CORIM
    CORIM --- ---
    SKID: Na tohle bych asi poridil neco co bude mit 5400 (WD) nebo 5900 (Seagate) otacek. Mne osobne se vic libi ten druhy disk.
    CORIM
    CORIM --- ---
    SKID: A na co ten disk vlastne chces?
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    SKID: po precteni hodnoceni bych bral v potaz, ze u toho prvniho jeden clovek uvadi, ze disk "neusina" a nejde postavit na vysku... pokud nema 7.200 RPM tak jen takhle po prostudovani popisku a hodnoceni bych sel do toho druheho...
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    Zkusím to tady, nemáte náhodou někdo slevový kód do Alzy, který nevyužijete? Rád bych si tam pořídil blu-ray přehrávač. Stačí pošta, díky!
    NELDE
    NELDE --- ---
    SHAMAN23: Byl jsem svědkem vracení licence na Windows (protože koupili 64bitovou a ten stroj nebyl). Nebyl problém, jen musíš počkat, protože MS musí potvrdit, že nebyla použitá (jakmile zaregistruješ tak už to nejde). Nicméně v tomto případě to není separátní produkt a tedy vrácení je možné jen celku.
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    THE_MIRACLE: vetsina shopu ma v podminkach toto - kamosi maji svoje eshopy a tohle resi casto...

    Potvrzení objednávky je realizováno po přijetí objednávky kupujícího (potvrzení o přijetí objednávky do elektronického systému není považováno za potvrzení objednávky). Potvrzení objednávky provádí prodávající zpravidla ihned nebo v co nejkratším termínu (nejpozději do 3 pracovních dnů). Potvrzení objednávky je vyjádřeno vystavením zálohové faktury na jejím základě. Prodávajícím potvrzená objednávka (i její část) je pokládána za závaznou pro obě strany.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SMARIO: Pokud se nepletu, pred necelym rokem se neco podobneho stalo vodafone s nejakym telefonem a vse nakonec dodal za tu smesnou cenu (myslim, ze cena byla 4999,- misto 14999,- nebo tak nejak).
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    SHAMAN23: tu serii clanku si docti celou - vysledek je takovy, ze neuspel
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: to potvrzeni o prijeti objednavy je pouze automaticka odpoved, abys jako zakaznik mel odezvu, ze se neco deje, zes to treba vlozil spravne a pripadne to mohl opravit - asi totez, jako kdyz si tam zridis zakaznicky ucet, nebo automaticka odpoved v nepritomnosti...

    pak se ti jeste musi ozvat obchodnik, ze tvoji objednavku akceptuje nebo nikoliv - coz se vlastne stalo s tim, ze ti nabidli jinou cenu

    naopak si predstav situaci, ze za tebe nekdo objedna se spravnymi udaji cokoliv, a prodejce by to pak taky mohl brat stejne zavazne a nutit te minimalne do storno poplatku 10% - opravdu automaticky to takhle brat nejde, ale zkusit to muzes - imho zbytecna ztrata casu

    SHAMAN23
    SHAMAN23 --- ---
    Ahoj máte někdo zkušenost s vracenim licence za windows u zakoupenýho notebooku? v licenčnim ujednání se píše že pokud s nim nesouhlasim ať windows nepoužíváma a řeknu si prodejci o náhradu za zboží. ptal sem se nato v alze a samozřejmě mi tvrdili že to nejde, ovšem na rootu je článek, kde je hned několik legálních důvodů proč by mi to vrátit měli. máte s tim někdo zkušenost? bohužel chci thinkpada kterej se bez OS prostě neprodává, na druhou stranu licenci na windows mám tak si je nechci kupovat znova...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: No potvrzeni o prijeti objednavky je pro mne jako zakaznika to same jako potvrzena objednavka, protoze v tom potvrzeni objednavky se pise, ze zbozi bude dodano zitra... nechci tu slovickarit, ale mne z toho vyplyva, ze zbozi je blokovane a objednane.

    Co jinyho je potvrzeni objednavky? I kdyby tech mailu posilali treba 30, tak mne zajima tenhle prvni, kde se nepise ze obj. je potvrzena az v pripade, kdy dojde "opravdu" potvrzujici mail (to neni mmch ani v podminkach)... tedy az v pripade ze si prodejce rozmysli zda te vubec proda nebo ne.
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: Objednávka kupujícího je závazná pro obě strany okamžikem jejího potvrzení prodávajícím.

    http://www.czc.cz/obchodni-podminky/clanek - bod c.3. - v tomto pripade ti prodavajici jen potvrdil, ze jim to do systemu doslo
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: ok diky
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: v tom pripade mas opravdu smulu... potvrzeni o prijeti objednavky je automaticky generovane systemem (ktery vyuziva vetsina obchodu) a nepomuze ti ani COI...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SMARIO: Potvrzení přijetí objednávky, rozdily znam
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    ARXIE: potvrzeni objednavky nebo potvrzeni o prijeti objednavky? v tom je dost velky rozdil...
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    THE_MIRACLE: 70% a v tomto pripade to delalo nejakych 15000, ale jako akce super, za ultrabook bych stejne vic nedal, rozhodne mne nenapadlo ze je v ty cene chyba..

    probiha mailova komunikace, kdyby Destro sehnal ten predchozi pripad od znameho, bylo by to snazsi asi..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam