• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    DESTROYER: Je to N56V. Ono už to tam bylo od začátku, ale protože pořád cestuji, tak jsem na to kašlal. Jenom 10 dnů? Myslel jsem, že to je měsíc.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: Jestli ultrabook tak tam je ten vysiraci pant prakticky vlastnosti produktu.. Kazdopadne kontaktovat Asus a domluvit si svoz (bezplatny-soucast zaruky) a vyrizeny to bejva kolem 10dnu.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    DESTROYER: Asus za dvacku. :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MIKROM: Lenovo (ideapad) servis je v tomhle hrozna loterie. Jednou neopravi, jednou zfusujou, pak zase zamitnou a ve finale jsou schopny i to co pises :)
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DARUMA: jak pise DESTROYER, pokud je to dell a mas NBD tak ti to treba prijede nekdo dotahnout, ale pokud mas MSI a jen cekas kdy to upadne tak je to na plnych 30dni v polsku. v alze to v zaruce nikdo nespravi pac jim vyrobce nebude chtit dodat dily a tak ruzne..

    btw lenovo dnes prekvapilo a u notebooku rozlamanyho na sr*cku kvuli vyrvanymu pantu uznali chybu a vymenili sasko. a to to byla naka mr*ka za desitku.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: vyrobce/znacka?
    WRAH
    WRAH --- ---
    DARUMA: zpravidla ti to budou chtit poslat do servisu, jinak by tam v x% pripadu nedelali nic jinyho. Pokud se ti to kyve, doporucuju zkusit dotahnout sroubky v obou dolnich rozich obrazovky, ktere jsou pod zaslepkama a taky utahnout ze spoda ntb sroubky okolo pantu ;)
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Mám koupený NTB od Alzy a trošku mne zlobí panty u obrazovky. Je to v záruce a nechce se mi to posílat na reklamaci, protože NTB potřebuji k práci. Myslíte, že když ho vezmu na pobočku, tak se mi na to někdo mrkne?
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MIKROM: No jasny, furt dokolecka.. Nejvtipnejsi opravu GK co jsem zazil bylo, kdyz jsme ji posilali s tim ze haze artefakty. Vratilo se "opraveno" a ve finale sme zjistili, ze to opravili tak, ze zneschopnili cast streamprocesoru :D :/.. Agem konecna, idealne to chce tem vecem "pomoct", aby to proste opravit neslo za zadnych okolnosti..
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DESTROYER: jojo, nejhorsi je ze to nevyrabis ty, posilas to na reklamaci dodavateli, ten treba zase dal, a kdyz ti to pokazdy vratej, tak ses za kokota ty jako prodejce.
    zakaznik, neskutecne pohodovej typek, u nas trikrat reklamoval grafiku - hazela BSOD - a ty *** v agemu to vzdycky poslali zpatky jako "opraveno" se stejnym S/N - wtf? to tam jako prekulickovavaj v troube nebo co? az napoctvrty se uhadal dobropis a zakaznik si moh koupit novou GK.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    COSMIC_MONCHI: Obvykle (90%+ pripadu) vec rozesraneho software/firmware.. Servis udela reboot/flash a pak testuje a skonci s tim, ze tam zavada neni. Zamitne - neprojevilo se.
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    nedavno jsem byl v alze vratit nerozbalene zbozi, nebyl problem, ale prede mnou byl clovek, kteremu trikrat vratili z reklamace poskozeny (neopraveny) telefon, protoze se zavada nikdy neprojevila. A po ctvrte mu to uz vzit nechteli, ze na to nema narok. Delal opravdu divy a nakonec dokopal toho cloveka tam, at ten telefon primo tam vyzkousi a podepise na predavacim protokolu, ze se zavada pri predani opravdu projevila. Vse to byla zalezitost tak cca 20 - 25 min a musim pred tim clovekem smeknout ze se nedal, protoze jsem mu se zacatku moc nadeji nedaval...
    DAREBAK
    DAREBAK --- ---
    DESTROYER: pochopitelne vim, jak se mam branit. ten kram jsem potreboval a nove pero stoji ctyri stovky. a cekat dalsi mesic? to jsem si nemohl dovolit. takze pero jsem si koupil a zvuk se da vyvazit "softwarove". az si koupim nove zdorbo (coz bude brzy), tak jim to tam soupnu na hrani. treba to opravi a segra bude mit radost :-). je to jen vec. vic mne mrzel ten pristup toho reklamacniho prebirace, vydavace. pravdepodobne ma sve chovani narizeno "z hury" a nebo ho to bavi. cokoli. kazdopadne na tom miste by mel sedet vyvazenejsi a odolnejsi jedinec s chuti problemy resit a ne je vytvaret. p.s.: ten skrabanec od sroubovaku mi tam vadil fakt nejmin.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DAREBAK: Neprebirat a pozadovat pero ve stavu v jakem bylo prijato do reklamace..
    DAREBAK
    DAREBAK --- ---
    KORKMAZ: a tak to ja to mam zase naopak. reklamoval jsem u nich s-pen a vyvazenost reprodukce zvuku u sgn-ii. vedel jsem, ze poladit potenciometr v peru je spatne, protoze se tim moc (a na dlouho) nevyresi. coz jsem jim rekl. v oficialne nasmlouvanem britexu jim ten pristroj odmitli opravit. poslali to nekam jinam - udajne take oficialni sevis samsungu (?), tam mi pero rozebrali (pri tom poskodili tu silikonovou zaslepku toho potenciometru) a u zvuku mi rekli, ze zavada se neprojevila. takze mam pero, ktere uz sice nekresli z luftu, ale take uz nema pritlak. a prave sluchatko, ktere temer nehraje. ale jim to prijde normalni a dal uz to s semnou neresi. pokud k tomu pripojim i jina sluchatka, tak je vysledek pokazde jinak desivy, vetne vyvazenosti. to je dle prijimaciho servisniho technika v poradku. kdyz jsem protestoval uz pri prejimky reklamovaneho zbozi, tak mi vicemene rekl, ze to mam reklamovat v tom znackovem servise a vypoklonkoval mne. ostatne sedmnact litru jsem jim tam nechal a vic nepotrebuji - alespon takovy mam z tech lidi pocit. nehlede k tomu, ze jsem jel primo na centralu a maji tam neskutecny chaos a bordel - jak u cigosu na dvorku. co nakup v czc, to problem. v alze obcas take problem a take se tam s semnou nevybavuji, ale rovnou mi nacpou opravu vymenou a je po ptakach.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    JUANITA: jj klasika :))
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JUANITA: si už s klukama na reklamacich tykas, ne? Kolega z prace, co u alzy objednava, takze ma kontakt na VIP obchodnika, je poprosil, aby na tu reklamaci dohledl, tak uvidim. :-)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    THE_MIRACLE: mne tam uznavaji reklamace bez problemu. mam sesty par jednech 'sportovnich' (sic) sluchatek. pozdeji jsem prikoupil druhy, a jenom je rotuju; jedny jsou vzdycky v reklamaci a sportuju s druhym parem, mezitim prijde z reklamace novy par (nikdy neopravili, vzdycky jsem dostal novy par), a rozbije se aktualni. jde to takhle uz par let. protoze bydlim velice blizko, je to zalezitost par minut.
    DEATHKA
    DEATHKA --- ---
    THE_MIRACLE: já si tam kdysi koupil grafickou kartu, která se jednou za cca měsíc zasekla a zrestartovala počítač (náhodile, nezáleželo na zátěži).. trvalo to sice celej měsíc, ale reklamaci uznali
    KEITHHSTER
    KEITHHSTER --- ---
    KORKMAZ: musim taky potvrdit . ale v hradci .
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Jsem teď posílal na reklamaci desku do Alzy. Když pominu to, že jsem ji posílal na centrálu z pošty na Petřinách a dodání trvalo přes týden (ano, řekl jsem pošťačce, že to nemusí posílat jako balík do ruky, že to tam druhý den být nemusí - vzali to doslova), tak Alze trvalo 4 pracovní dny (od 14. do 21.), než reklamaci zavedla do systému. Musím ale zase pochválit odezvu na emailový dotaz, kdy mi odpověděli během cca dvou hodin. A teď už jen čekám, jak se to vyvrbí - blbá závada. Restarty z důvodu ztrát napájení (event log). Vyzkoušena výměna všech komponentů, krom desky a CPU. Bohužel se to projevovalo dost nahodile. Tak doufám, že to uznají.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam