• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    TWARR
    TWARR --- ---
    SACKX: cislo zasilky messenger nevede, jinak tvoje teorie o "lezeni" baliku bez ladu a skladu je imho lichá
    SACKX
    SACKX --- ---
    TWARR: A máš to číslo? Bez toho čísla se to jen naskladní a bude to ležet na skladu klidně pár měsíců než se někdo nezačne zajímat co to je, a pokud v systému nenajde spárovaný číslo, tak se to vrátí výrobci nebo skartuje.
    TWARR
    TWARR --- ---
    zrovna s alzou mam ted trable. kvuli urychleni vraceni zbozi ve 14ti dnech, jsem to poslal na sklad kuryrem. a sulini z obchodni podpory po me chtej furt cislo baliku. od messengera mam info, ze prevzato v ten den, tu hodinu, tim clovekem. bordel!
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    OMNISLASH: Alza ti nic takoveho neodmitne.. Nema zapotrebi. Neopodstatne muze byt maximalne pokud budes chtit treba tisicovku za benzin do holesovic.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    DESTROYER: mohou ten pozadasvek odmitnout jako neopodstatneny a pak nemas bez soudu zadnou paku, jak jej z nich dostat.. coz si osobne myslim, ze je velka chyba, protoze jde o neco, co by klidne mohla kontrolovat coika jako spousta jinych veci kolem vztahu prodejce - zakaznik
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    OMNISLASH: Zadnej soud neni potreba, staci poslat ten pozadavek a normalne se to proplati..
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    THE_MIRACLE: to imo obecne nedelaji, protoze naprosta majorita zakazniku nevi, ze maji narok na proplaceni a tech par, co by to snad vedelo, s nimi do soudni pre nepujde kvuli casu
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: deska vyměněna po cca 26 dnech za novy kus. Poštovné za přepravu do ALzy mi ale neproplatili. Nicméně jsem s tím ani nepočítal.
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DARUMA: jako byvala franchizingova pobocka jen ty nejhorsi :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: Mesic je maximum dane zakonem (pokud to nemas jako firma) a tech 10dnu casto odpovida, kdyz to resis primo s asusem a ne s prodejcem (kde x dni zabere to, ze to nekde lezi, prebaluje se, preposila atd..). A pokud to tam takhle je od zacatku, tak je to dost tvoje hloupost. Priste hned reklamovat do 24hodin jako mechanicke poskozeni co bylo pri prevzeti a nechat si to ihned vymenit.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Btw. Jaké máte zkušenosti s Mironetem co do kvality služeb? Reklamace, komunikace, spolehlivost atd.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    DESTROYER: Je to N56V. Ono už to tam bylo od začátku, ale protože pořád cestuji, tak jsem na to kašlal. Jenom 10 dnů? Myslel jsem, že to je měsíc.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    WRAH: Já bych to i utáhnul, ale šroubky žádné nevidím. :-) Je to tak divně odchlípnuté.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: Jestli ultrabook tak tam je ten vysiraci pant prakticky vlastnosti produktu.. Kazdopadne kontaktovat Asus a domluvit si svoz (bezplatny-soucast zaruky) a vyrizeny to bejva kolem 10dnu.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    DESTROYER: Asus za dvacku. :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MIKROM: Lenovo (ideapad) servis je v tomhle hrozna loterie. Jednou neopravi, jednou zfusujou, pak zase zamitnou a ve finale jsou schopny i to co pises :)
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DARUMA: jak pise DESTROYER, pokud je to dell a mas NBD tak ti to treba prijede nekdo dotahnout, ale pokud mas MSI a jen cekas kdy to upadne tak je to na plnych 30dni v polsku. v alze to v zaruce nikdo nespravi pac jim vyrobce nebude chtit dodat dily a tak ruzne..

    btw lenovo dnes prekvapilo a u notebooku rozlamanyho na sr*cku kvuli vyrvanymu pantu uznali chybu a vymenili sasko. a to to byla naka mr*ka za desitku.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: vyrobce/znacka?
    WRAH
    WRAH --- ---
    DARUMA: zpravidla ti to budou chtit poslat do servisu, jinak by tam v x% pripadu nedelali nic jinyho. Pokud se ti to kyve, doporucuju zkusit dotahnout sroubky v obou dolnich rozich obrazovky, ktere jsou pod zaslepkama a taky utahnout ze spoda ntb sroubky okolo pantu ;)
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Mám koupený NTB od Alzy a trošku mne zlobí panty u obrazovky. Je to v záruce a nechce se mi to posílat na reklamaci, protože NTB potřebuji k práci. Myslíte, že když ho vezmu na pobočku, tak se mi na to někdo mrkne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam