• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    OMNISLASH: Zadnej soud neni potreba, staci poslat ten pozadavek a normalne se to proplati..
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    THE_MIRACLE: to imo obecne nedelaji, protoze naprosta majorita zakazniku nevi, ze maji narok na proplaceni a tech par, co by to snad vedelo, s nimi do soudni pre nepujde kvuli casu
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: deska vyměněna po cca 26 dnech za novy kus. Poštovné za přepravu do ALzy mi ale neproplatili. Nicméně jsem s tím ani nepočítal.
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DARUMA: jako byvala franchizingova pobocka jen ty nejhorsi :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: Mesic je maximum dane zakonem (pokud to nemas jako firma) a tech 10dnu casto odpovida, kdyz to resis primo s asusem a ne s prodejcem (kde x dni zabere to, ze to nekde lezi, prebaluje se, preposila atd..). A pokud to tam takhle je od zacatku, tak je to dost tvoje hloupost. Priste hned reklamovat do 24hodin jako mechanicke poskozeni co bylo pri prevzeti a nechat si to ihned vymenit.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Btw. Jaké máte zkušenosti s Mironetem co do kvality služeb? Reklamace, komunikace, spolehlivost atd.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    DESTROYER: Je to N56V. Ono už to tam bylo od začátku, ale protože pořád cestuji, tak jsem na to kašlal. Jenom 10 dnů? Myslel jsem, že to je měsíc.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    WRAH: Já bych to i utáhnul, ale šroubky žádné nevidím. :-) Je to tak divně odchlípnuté.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: Jestli ultrabook tak tam je ten vysiraci pant prakticky vlastnosti produktu.. Kazdopadne kontaktovat Asus a domluvit si svoz (bezplatny-soucast zaruky) a vyrizeny to bejva kolem 10dnu.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    DESTROYER: Asus za dvacku. :-)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MIKROM: Lenovo (ideapad) servis je v tomhle hrozna loterie. Jednou neopravi, jednou zfusujou, pak zase zamitnou a ve finale jsou schopny i to co pises :)
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DARUMA: jak pise DESTROYER, pokud je to dell a mas NBD tak ti to treba prijede nekdo dotahnout, ale pokud mas MSI a jen cekas kdy to upadne tak je to na plnych 30dni v polsku. v alze to v zaruce nikdo nespravi pac jim vyrobce nebude chtit dodat dily a tak ruzne..

    btw lenovo dnes prekvapilo a u notebooku rozlamanyho na sr*cku kvuli vyrvanymu pantu uznali chybu a vymenili sasko. a to to byla naka mr*ka za desitku.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: vyrobce/znacka?
    WRAH
    WRAH --- ---
    DARUMA: zpravidla ti to budou chtit poslat do servisu, jinak by tam v x% pripadu nedelali nic jinyho. Pokud se ti to kyve, doporucuju zkusit dotahnout sroubky v obou dolnich rozich obrazovky, ktere jsou pod zaslepkama a taky utahnout ze spoda ntb sroubky okolo pantu ;)
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Mám koupený NTB od Alzy a trošku mne zlobí panty u obrazovky. Je to v záruce a nechce se mi to posílat na reklamaci, protože NTB potřebuji k práci. Myslíte, že když ho vezmu na pobočku, tak se mi na to někdo mrkne?
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MIKROM: No jasny, furt dokolecka.. Nejvtipnejsi opravu GK co jsem zazil bylo, kdyz jsme ji posilali s tim ze haze artefakty. Vratilo se "opraveno" a ve finale sme zjistili, ze to opravili tak, ze zneschopnili cast streamprocesoru :D :/.. Agem konecna, idealne to chce tem vecem "pomoct", aby to proste opravit neslo za zadnych okolnosti..
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DESTROYER: jojo, nejhorsi je ze to nevyrabis ty, posilas to na reklamaci dodavateli, ten treba zase dal, a kdyz ti to pokazdy vratej, tak ses za kokota ty jako prodejce.
    zakaznik, neskutecne pohodovej typek, u nas trikrat reklamoval grafiku - hazela BSOD - a ty *** v agemu to vzdycky poslali zpatky jako "opraveno" se stejnym S/N - wtf? to tam jako prekulickovavaj v troube nebo co? az napoctvrty se uhadal dobropis a zakaznik si moh koupit novou GK.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    COSMIC_MONCHI: Obvykle (90%+ pripadu) vec rozesraneho software/firmware.. Servis udela reboot/flash a pak testuje a skonci s tim, ze tam zavada neni. Zamitne - neprojevilo se.
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    nedavno jsem byl v alze vratit nerozbalene zbozi, nebyl problem, ale prede mnou byl clovek, kteremu trikrat vratili z reklamace poskozeny (neopraveny) telefon, protoze se zavada nikdy neprojevila. A po ctvrte mu to uz vzit nechteli, ze na to nema narok. Delal opravdu divy a nakonec dokopal toho cloveka tam, at ten telefon primo tam vyzkousi a podepise na predavacim protokolu, ze se zavada pri predani opravdu projevila. Vse to byla zalezitost tak cca 20 - 25 min a musim pred tim clovekem smeknout ze se nedal, protoze jsem mu se zacatku moc nadeji nedaval...
    DAREBAK
    DAREBAK --- ---
    DESTROYER: pochopitelne vim, jak se mam branit. ten kram jsem potreboval a nove pero stoji ctyri stovky. a cekat dalsi mesic? to jsem si nemohl dovolit. takze pero jsem si koupil a zvuk se da vyvazit "softwarove". az si koupim nove zdorbo (coz bude brzy), tak jim to tam soupnu na hrani. treba to opravi a segra bude mit radost :-). je to jen vec. vic mne mrzel ten pristup toho reklamacniho prebirace, vydavace. pravdepodobne ma sve chovani narizeno "z hury" a nebo ho to bavi. cokoli. kazdopadne na tom miste by mel sedet vyvazenejsi a odolnejsi jedinec s chuti problemy resit a ne je vytvaret. p.s.: ten skrabanec od sroubovaku mi tam vadil fakt nejmin.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam