• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    koncem června jsem dával k reklamaci v CZC notebook ASUS (nefunkční větrák, občas blblo tlacitko power, chcrici zdroj)... v pátek mi volali, že se to nedá opravit a jestli budu chtít jiné zboží nebo vrátit peníze

    jednání v pohodě, borec na reklamacích mi řekl, že většina herních notebooku asus, msi, nebo allienware se jim prostě na ty reklamace vrací a docela dost

    vybral jsem si teda monitor ke stolnímu, oni vytvořili dobropis kde odepsali cenu monitoru a vse OK

    takto by to asi melo probihat, ale v dnesnim svete jsem prekvapeny, ze to tak skutecne funguje u CZC nakupuju delsi dobu a zatim vse uplne v poradku
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    MCKIDNEY: zalezi odkud to bere alza, idealni je znat se s obchodnikem. Treba Marek Scambora (wx 100mega, ted mironet) dokazal stahnout specialni konfiguraci della z francie :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Mátě někdo zkušenosti s Alzou a dodáváním jiných typů klávesnic?
    Můžu si objednat jenom z alzy.

    A ideálně bych chtěl Lenovo Keyboard Preferred nebo aspon EU(nebo US) variantu.
    SACKX
    SACKX --- ---
    TWARR: tak určitě to víš líp než já, chtěl jsem pouze pomoct z druhé strany barikády.
    TWARR
    TWARR --- ---
    DESTROYER: no ja mam dve ponauceni z toho, ze netreba plasit, kdyz se 14dni "nic" nedeje a pak druha, ktera automaticky neguje tu prvni :D je, ze je uplne nejlepsi to stejne donest do holesovic primo ;))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    TWARR: Ok.. a fajn. Ono je opravdu hromady hloupych lidi co to posilaji ruzne na pobocky atd. a pak si stezou, ze jim to nikdo neprebral, ze se balik neeviduje aj. proto me to zajimalo.
    TWARR
    TWARR --- ---
    DESTROYER: do certous, jinak, vcera mi udelali vratku, tak to netreba resit ;)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    TWARR: Adresa kam si to poslal?
    TWARR
    TWARR --- ---
    SACKX: cislo zasilky messenger nevede, jinak tvoje teorie o "lezeni" baliku bez ladu a skladu je imho lichá
    SACKX
    SACKX --- ---
    TWARR: A máš to číslo? Bez toho čísla se to jen naskladní a bude to ležet na skladu klidně pár měsíců než se někdo nezačne zajímat co to je, a pokud v systému nenajde spárovaný číslo, tak se to vrátí výrobci nebo skartuje.
    TWARR
    TWARR --- ---
    zrovna s alzou mam ted trable. kvuli urychleni vraceni zbozi ve 14ti dnech, jsem to poslal na sklad kuryrem. a sulini z obchodni podpory po me chtej furt cislo baliku. od messengera mam info, ze prevzato v ten den, tu hodinu, tim clovekem. bordel!
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    OMNISLASH: Alza ti nic takoveho neodmitne.. Nema zapotrebi. Neopodstatne muze byt maximalne pokud budes chtit treba tisicovku za benzin do holesovic.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    DESTROYER: mohou ten pozadasvek odmitnout jako neopodstatneny a pak nemas bez soudu zadnou paku, jak jej z nich dostat.. coz si osobne myslim, ze je velka chyba, protoze jde o neco, co by klidne mohla kontrolovat coika jako spousta jinych veci kolem vztahu prodejce - zakaznik
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    OMNISLASH: Zadnej soud neni potreba, staci poslat ten pozadavek a normalne se to proplati..
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    THE_MIRACLE: to imo obecne nedelaji, protoze naprosta majorita zakazniku nevi, ze maji narok na proplaceni a tech par, co by to snad vedelo, s nimi do soudni pre nepujde kvuli casu
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: deska vyměněna po cca 26 dnech za novy kus. Poštovné za přepravu do ALzy mi ale neproplatili. Nicméně jsem s tím ani nepočítal.
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    DARUMA: jako byvala franchizingova pobocka jen ty nejhorsi :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    DARUMA: Mesic je maximum dane zakonem (pokud to nemas jako firma) a tech 10dnu casto odpovida, kdyz to resis primo s asusem a ne s prodejcem (kde x dni zabere to, ze to nekde lezi, prebaluje se, preposila atd..). A pokud to tam takhle je od zacatku, tak je to dost tvoje hloupost. Priste hned reklamovat do 24hodin jako mechanicke poskozeni co bylo pri prevzeti a nechat si to ihned vymenit.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Btw. Jaké máte zkušenosti s Mironetem co do kvality služeb? Reklamace, komunikace, spolehlivost atd.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    DESTROYER: Je to N56V. Ono už to tam bylo od začátku, ale protože pořád cestuji, tak jsem na to kašlal. Jenom 10 dnů? Myslel jsem, že to je měsíc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam