• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    INF1466
    INF1466 --- ---
    HNIZDO: hm kontaktni adresa do nemecka.. jediny s cim mam zkusenost je asus shop na jiraku kterej je zaroven provizni prodejcd czc
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Pls neznate nekdo tohle?

    http://shop.asus.cz

    Nejaky zkusenosti?
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    DESTROYER: pokud jde o nakup jednotlivce, tak je to jedno, je to podpultovka, pokud o preprodej dal, asi neni problem napsat fakturu o koupi s pocitacem.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    BIMBAS: Pokud je to DELL OEM tak uz si rovnou muzu nainstalovat cracknuty, jako poruseni licence to vyjde stejne.. (pokud nejsem builder/retailer dellu)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Mám doma 48ks Windows 7 Professional SP1 64bit DELL OEM. Jde to nainstalovat kamkoliv. Pokud by jste nekdo mel zajem, blizsi info v poste. Dostal jsem je jako splatku dluhu.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Tak dneska poklona před Alzou. Reklamoval jsem opět již zmiňovanou desku, kterou mi Alza vyměnila za novou cca 1,5 měsíce zpět. Důvod stejný, resumé dobropis. Koupil jsem Asusu a asi přišel na jádro problému. Asuska pro změnu nestartovala vůbec, respektive problikávalo logo biosu - chyba je nejspíš v tlačítku reset, které občas samovolně zkratuje reset piny. Takže teď je odpojený a doufám, že to bude šlapat.
    NELDE
    NELDE --- ---
    DARUMA: Nakupuji u Mironetu docela často. Zkušenosti zatím pozitivní. Např. ta jejich garance času dodání funguje - už jsem od nich dostal celkem 1500,- za zpoždění - které bylo řádově několik hodin (místo v 12:00 to bylo v 14:00 apod.). Rovněž servis bez problémů. Zažil jsem problém u jiného zákazníka, který se vztekal, že nechtějí vzít zpět sw licenci na windows (špatná verze) a dát jinou. Pracovník tvrdil, že se musí počkat, až bude MS pracovat a potvrdí, že nebyla použitá; zákazník byl naštvaný, že na počítači musí pracovat (koupili ho v pátek a v pondělí měli nějaký termín). Pracovník tvrdil, že pokud nebyla použita, peníze vrátí, ale že nemůže dříve.
    LOFEEK42
    LOFEEK42 --- ---
    koncem června jsem dával k reklamaci v CZC notebook ASUS (nefunkční větrák, občas blblo tlacitko power, chcrici zdroj)... v pátek mi volali, že se to nedá opravit a jestli budu chtít jiné zboží nebo vrátit peníze

    jednání v pohodě, borec na reklamacích mi řekl, že většina herních notebooku asus, msi, nebo allienware se jim prostě na ty reklamace vrací a docela dost

    vybral jsem si teda monitor ke stolnímu, oni vytvořili dobropis kde odepsali cenu monitoru a vse OK

    takto by to asi melo probihat, ale v dnesnim svete jsem prekvapeny, ze to tak skutecne funguje u CZC nakupuju delsi dobu a zatim vse uplne v poradku
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    MCKIDNEY: zalezi odkud to bere alza, idealni je znat se s obchodnikem. Treba Marek Scambora (wx 100mega, ted mironet) dokazal stahnout specialni konfiguraci della z francie :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Mátě někdo zkušenosti s Alzou a dodáváním jiných typů klávesnic?
    Můžu si objednat jenom z alzy.

    A ideálně bych chtěl Lenovo Keyboard Preferred nebo aspon EU(nebo US) variantu.
    SACKX
    SACKX --- ---
    TWARR: tak určitě to víš líp než já, chtěl jsem pouze pomoct z druhé strany barikády.
    TWARR
    TWARR --- ---
    DESTROYER: no ja mam dve ponauceni z toho, ze netreba plasit, kdyz se 14dni "nic" nedeje a pak druha, ktera automaticky neguje tu prvni :D je, ze je uplne nejlepsi to stejne donest do holesovic primo ;))
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    TWARR: Ok.. a fajn. Ono je opravdu hromady hloupych lidi co to posilaji ruzne na pobocky atd. a pak si stezou, ze jim to nikdo neprebral, ze se balik neeviduje aj. proto me to zajimalo.
    TWARR
    TWARR --- ---
    DESTROYER: do certous, jinak, vcera mi udelali vratku, tak to netreba resit ;)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    TWARR: Adresa kam si to poslal?
    TWARR
    TWARR --- ---
    SACKX: cislo zasilky messenger nevede, jinak tvoje teorie o "lezeni" baliku bez ladu a skladu je imho lichá
    SACKX
    SACKX --- ---
    TWARR: A máš to číslo? Bez toho čísla se to jen naskladní a bude to ležet na skladu klidně pár měsíců než se někdo nezačne zajímat co to je, a pokud v systému nenajde spárovaný číslo, tak se to vrátí výrobci nebo skartuje.
    TWARR
    TWARR --- ---
    zrovna s alzou mam ted trable. kvuli urychleni vraceni zbozi ve 14ti dnech, jsem to poslal na sklad kuryrem. a sulini z obchodni podpory po me chtej furt cislo baliku. od messengera mam info, ze prevzato v ten den, tu hodinu, tim clovekem. bordel!
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    OMNISLASH: Alza ti nic takoveho neodmitne.. Nema zapotrebi. Neopodstatne muze byt maximalne pokud budes chtit treba tisicovku za benzin do holesovic.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam