• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    HDD IOMEGA EGO DESKTOP / 2 TB / 7200ot. / 3.5" / 16 MB Cache | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/hdd-iomega-ego-desktop-2-tb-7200ot-35quot-16-mb-cache-usb-20-modry+dp105445/
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    AMD A4-3400 @ 2.70GHz / 2C2T / 256kB L1, 1MB L2 / Radeon HD 6410D | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...400-270ghz-2c2t-256kb-l1-1mb-l2-radeon-hd-6410d-fm1-k10llano-65w+dp157457/
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    LCD Monitor 19" SAMSUNG E1920N / LCD / 1366 x 768 / TN / 16: | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...lcd-1366-x-768-tn-169-5ms-500001-250cdm2-vga-vesa-cerny-vyprodej+dp116138/
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Jinak Mironet, jako malé dítě. Včera tam měli tento disk za 553,-

    ADATA Premier Pro SP600 128GB / SSD / 2.5" / SATA III / R: 3 | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...ro-sp600-128gb-ssd-25quot-sata-iii-r-360mbs-zapis-130mbs-interni+dp183583/

    Objednal jsem, zaslali mi potvrzení a pak mi psal obchoďák, že objednávku ruší, protože disk není skladem. Když jsem mu poslal odkaz, že disk skladem je, tak mi na to odpověděl, že není skladem za akční cenu, kterou mám v objednávce. Informoval jsem ho, že o žádnou akci nešlo, že tak objednávka nebyla označena a stav kusů byl v pořádku, načež mi arogantně oznámil, že objednávku zrušil na základě Obchodních podmínek část: Objednávka a uzavření kupní smlouvy, číslo: 8. Prodávající má právo objednávku zrušit („stornovat“) nebo její část v případě, že objednané zboží během vyřizování objednávky nebude dostupné, případně se výrazným způsobem změní jeho cena či se změna bude týkat chybného parametru udané ceny předmětu zboží.

    Nicméně podle mě v momentě, kdy dodají potvrzení objednávky již objednávka je uzavřena a řeší se pouze expedice...
    WRATA
    WRATA --- ---
    THE_MIRACLE: Moc dlouhy linky takze nejdou otevrit :(
    NELDE
    NELDE --- ---
    DALL: Tohle je standardní přístup všech servisů - oni tam totiž nahrávají nový firmware. Doporučení je zálohovat (a nejen před servisem).
    DALL
    DALL --- ---
    Reklamoval jsem u ALZY telefon Prestigio kvůli konektoru, opravili to v rozumném čase, ale telefon se vrátil kompletně zformátovaný a vymazaný ačkoliv podle "nadstandardního servisu" garantují zachování dat. Tak jsem jim napsal na reklamační, že jsem nespokojen a nabídli mi poukaz na 1000,- Jinak s telefonem jsem zatím spokojenej.
    WRATA
    WRATA --- ---
    BUNDA: Spolubydlici reklamoval telefon. Vratili s tim ze byl namocenej
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KORAL: moje nedávná reklamace u Alza, tablet Prestigio a spokojenost. Ale asi to není standard no.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KORAL: Prestigio je neustalej pruser dokola, neustale problemy s jejich servisem plnym hluchonemych rumunu. Bude se (v alze) s tou znackou koncit.
    Zazadej si o dobropis / vraceni penez na reklamacnim, dostanes je.
    KORAL
    KORAL --- ---
    DESTROYER: Prestigio

    Mám od nich ještě tablet. Tam odešla Wifi a tam se servis zachoval skvěle ... Ale u telefonu totálně pohořeli.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KORAL: Lenovo?
    KORAL
    KORAL --- ---
    Oblíbil jsem si Alzu, jako prodejce, ale jednu věc jim musím hodit na hlavu. A to, že ve vyřizovaní reklamací mají stále co zlepšovat.

    Už potřetí u nich mám telefon s tou samou závadou. pokaždé mi ho vrátili, že je závada opravena. Pokaždé přímo na krámě jsem to s nimi ověřil a zjistili jsme, že není a stále se opakuje :)
    U zboží mají uvedeno "Nadstandartní servis" . Mno tohle taky nesplnují. Když jsem hodil stížnost, tak mi přišla odpověď, že nemohou nijak ovlivnit servis výrobce.
    Ale to si odoporuje s tím co píší přímo u tohoto servisu
    Cituji
    Můžeme Vám tak zaručit, že Vaše případná servisní zakázka bude odbavena s nejvyšší kvalitou a péčí.

    Pokud servis 2x vrátí zboží, že je opravené a pokaždé je tam ta samá chyba, svědčí to jen o jednom. Ani na to hehrábli a neověřovali. Dokonce to lehce svádí k tomu, myslet si, že to Alza ani nikam neposlal a nechala to u sebe 30 dní ležet.
    A jelikož se jedná o SW chybu, tak u toho skvělého servisu alza píše:
    Cituji
    Softwarové závady jsou řešeny nejpozději do druhého dne.
    V případě opakované vady je servis přednostní (95 % vyřešeno do 3 dnů).

    První rekalamce byla i na HW. Tam top zabralo 30 dní. HW opravili na SW se vykašlali. Takže jsem obratem reklamoval ten SW znovu. Podle textu výše "by to mělo být" vyřešené do 3 dnů. Ale reklamace opět trvala 30 dní ...

    Mno a při třetí reklamaci už je to tam ted 14 dní a to i po oné stížnosti :)


    Já na Alzu nezanevřu kvuli tomuhle, ale vím, že už jim nemám věřit tyhle keci:
    Skvělý servis
    https://www.alza.cz/skvely-servis-art12269.htm

    A vám doporučuji to samé. Protože realita je úplně jinde.

    MIKROM
    MIKROM --- ---
    REDTIME: záleží na provozu na tuším fec gladius je 3mm sklo, už přes deset let ho každoročně čistím pro jednu kavárnu (po zimě tradiční výměna zahulených ventilátorů (když je zavřená zahrádka)) do nějaké restaurace ušetřili a koupili AIO shodou okolností MSI ale typ nevím, tenkrát nebyl moc výběr, a má to rezistivní dotyk a po pár letech letech je to na vyhození..
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    Jinak pokud by někdo budoval nějaký POS, tak http://cz.msi.com/product/aio/Pro-24-2M-.html#hero-overview je celkem zajímává (o polovinu levnější) varianta.
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    MIKROM: Dík, asi to teda bude nějaké elo... i když ty ceny jsou relativně pekelné...
    MIKROM
    MIKROM --- ---
    REDTIME: elo? fec? dělají to jako pokladní terminály do restaurací
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    Shaním nějaký all-in-one PC s dotykovou obrazovkou do prašného prostředí (skladu). Nemáte někdo tip po čem se podívat? Bohužel všude nacházím jen samé hračky pro sekretářky... :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam