ROUMEN: To jsou komedianti:
Reakce na moje hodnocení.
Dobrý den,
je nám velice líto Vaší negativní zkušenosti. Věříme, že u dalšího nákupu budete maximálně spokojen.
Tým Mironet
Moje hodnocení:
Minulý týden jsem narazil na nabídku SSD disku za velmi zajímavou cenu (cca 40 % průměrné ceny na ostatních e-shopech). Zboží nebylo nijak označeno a skladová zásoba byla dle webových stránek dostatečná, byť v externím skladu. Byl jsem připraven, v případě, kdy přijde omluva ze strany e-shopu, že se jedná o chybu s žádostí o zrušení objednávky s tímto souhlasit. K mému překvapení dorazilo potvrzení objednávky a až s cca tříhodinovým zpožděním informace o tom, že objednávka bude zrušena. Jako vysvětlení bylo uvedeno, že zboží již není skladem. Když jsem oponoval, že zboží skladem je, ale za jinou cenu, nicméně objednávka je potvrzena s cenou původní, bylo mi řečeno, že zboží bylo v promo nabídce (bez označení) a že dle obchodních podmínek byla objednávka zrušena. Komunikace ze strany e-shopu byla vedena v arogantním (nadřazeném) tónu, a ačkoliv jsem se v e-mailu slušně dotazoval, proč zboží nebylo nijak označeno, když se jednalo o promo nabídku a jak je možné, že v případě potvrzení objednávky ze strany e-shopu jednostranně vypovídají smluvní vztah, byl jsem po třetím e-mailu informován, že na další můj e-mail již nebude odpovězeno. Tuto komunikaci považuji za vysoce nestandardní, stejně jako celý přístup obchodu. Druhý den jsem zaznamenal opět u několika produktů dosti podezřelé ceny a vzhledem k tomu, že mi bylo řečeno, že se v případě disku jednalo o promo, tak jsem některé zboží objednal v domnění, že se jedná taktéž o promo a třeba budu mít víc štěstí a zboží bude skladem. Objednávky opět byly potvrzeny (dokladem "Potvrzení objednávky" vč. veškerých náležitostí). Po několika hodinách byly objednávky zrušeny. Vysvětlení dorazilo s cca hodinovým zpožděním a byl jsem v něm informován, že se jednalo o technickou chybu, která vedla k mému, cituji, „spekulativnímu nákupu“. V podstatě jsem byl tedy obviněn, že jsem zcela záměrně toto zboží objednal v úmyslu využití technické chyby. Eshop se navíc v e-mailu odvolával na již neexistující občanský zákoník - § 39 zák. č. 40/1964 Sb.,„Neplatný je právní úkon, který svým obsahem nebo účelem odporuje zákonu nebo jej obchází anebo se příčí dobrým mravům.“ Podobná definice je i v novém občanském zákoníku, nicméně citovat neexistující zákon je dosti neprofesionální. Nehledě na to, že zde opět zákazníka obviňují, že objednávka byla uzavřena v rozporu s dobrými mravy (objednávka zboží pod tržní cenou rozhodně není nezákonná a ani žádný zákon neobchází), což zejména v kontrastu s tím, že podobně výhodná nabídka byla v předchozí komunikaci označena jako promo, nedává smysl. Ačkoliv tento e-mail dorazil od jiné osoby, na mou odpověď, kde poukazuji na výše uvedené, již odpovězeno nebylo. Předpokládám tedy, že jsem na nějakém black listu, ačkoliv jsem s obchodem komunikoval naprosto slušně a pouze trval na svých právech, které obchod pošlapává. Toto jednání považuji za nepřípustné a rozhodně doporučuji u tohoto obchodu nenakupovat už jen z principu. Dle zde vedené diskuze mají s komunikací, v případě jakéhokoliv problému, potíže všeobecně.čátku, kdy začal fungovat.