• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    EDA, CHILDINTIME: Myslim, ze VOJTAM spis neveri, ze by byl realny prodej 300ks za tyden...

    ...coz mne naopak prijde celkem OK.
    CHILDINTIME
    CHILDINTIME --- ---
    VOJTAM: Ja tomu taky nejak nerozumim, pises, ze je u toho skladem vice nez 5k a screenshotu to tak taky je, tak proc by se kazdy den nemohli prodat desitky kusu? Ta informace, ze to je vic nez 5ks je nahodou docela uzitecna, jako zakaznik vim, ze jich je jeste dost a nemusim pospichat s objednavkou. Naopak, kdyz tam je 'posledni 2ks' tak vim, ze bych si mel pospisit..u jinych shopu tuhle informaci casto nemas, je tam skladem a pak najednou neni skladem..
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    COMODOR_FALKON:
    Konkrétně to byl tablet nVidia Shield K1, nikdy jsem neviděl, že by měli skladem více než 5kusů ale přesto mi alza tvrdí že se tento týden prodalo téměř 300ks ... a stabilně každý den 40ks
    Neříkám že to není možné, ale přijde mi to až trochu moc nepravděpodobné

    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    VOJTAM: Ktera konkretni vec to je...?
    Jako chapu, ze treba u polozek typu Mad Catz R.A.T. PRO X je podobny prodej nepravdepodobny, ale u jinych muze byt celkem realny...
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    VOJTAM: Netusim o jakou jde vec, ale stejne si myslim ze je to realne..na 90% netusis jaky prodeje v tomto obdobi nejmenovany obchod ma(stejne jako 90% bezne populace)
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    EDA: No přijde mi k smíchu, jak evidentně lžou... je to věc, která je spíše na objednávku a rozhodně není dostupná v desítkách kůsů, natož aby jich prodali téměř 40.
    EDA
    EDA --- ---
    VOJTAM: Tenhle eshop je sice mimořádně nezábavnej až otravnej (a to už musí něco v jiném, červenějším eshopu nemít, abych sem šel), ale tvému pobavení nerozumím. Což říkám jenom proto, že se chci taky bavit a potřebuju to vysvětlit :-)
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    Baví mě, jak na jednom nejmenovaném (ale zeleném a mimozemském) eshopu mají "statistiky" o prodeji..
    U zboží kterého mají každý den >5ks svítí nápis: Dnes zakoupilo 38 zákazníků.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ROUMEN: To jsou komedianti:

    Reakce na moje hodnocení.

    Dobrý den,
    je nám velice líto Vaší negativní zkušenosti. Věříme, že u dalšího nákupu budete maximálně spokojen.

    Tým Mironet

    Moje hodnocení:

    Minulý týden jsem narazil na nabídku SSD disku za velmi zajímavou cenu (cca 40 % průměrné ceny na ostatních e-shopech). Zboží nebylo nijak označeno a skladová zásoba byla dle webových stránek dostatečná, byť v externím skladu. Byl jsem připraven, v případě, kdy přijde omluva ze strany e-shopu, že se jedná o chybu s žádostí o zrušení objednávky s tímto souhlasit. K mému překvapení dorazilo potvrzení objednávky a až s cca tříhodinovým zpožděním informace o tom, že objednávka bude zrušena. Jako vysvětlení bylo uvedeno, že zboží již není skladem. Když jsem oponoval, že zboží skladem je, ale za jinou cenu, nicméně objednávka je potvrzena s cenou původní, bylo mi řečeno, že zboží bylo v promo nabídce (bez označení) a že dle obchodních podmínek byla objednávka zrušena. Komunikace ze strany e-shopu byla vedena v arogantním (nadřazeném) tónu, a ačkoliv jsem se v e-mailu slušně dotazoval, proč zboží nebylo nijak označeno, když se jednalo o promo nabídku a jak je možné, že v případě potvrzení objednávky ze strany e-shopu jednostranně vypovídají smluvní vztah, byl jsem po třetím e-mailu informován, že na další můj e-mail již nebude odpovězeno. Tuto komunikaci považuji za vysoce nestandardní, stejně jako celý přístup obchodu. Druhý den jsem zaznamenal opět u několika produktů dosti podezřelé ceny a vzhledem k tomu, že mi bylo řečeno, že se v případě disku jednalo o promo, tak jsem některé zboží objednal v domnění, že se jedná taktéž o promo a třeba budu mít víc štěstí a zboží bude skladem. Objednávky opět byly potvrzeny (dokladem "Potvrzení objednávky" vč. veškerých náležitostí). Po několika hodinách byly objednávky zrušeny. Vysvětlení dorazilo s cca hodinovým zpožděním a byl jsem v něm informován, že se jednalo o technickou chybu, která vedla k mému, cituji, „spekulativnímu nákupu“. V podstatě jsem byl tedy obviněn, že jsem zcela záměrně toto zboží objednal v úmyslu využití technické chyby. Eshop se navíc v e-mailu odvolával na již neexistující občanský zákoník - § 39 zák. č. 40/1964 Sb.,„Neplatný je právní úkon, který svým obsahem nebo účelem odporuje zákonu nebo jej obchází anebo se příčí dobrým mravům.“ Podobná definice je i v novém občanském zákoníku, nicméně citovat neexistující zákon je dosti neprofesionální. Nehledě na to, že zde opět zákazníka obviňují, že objednávka byla uzavřena v rozporu s dobrými mravy (objednávka zboží pod tržní cenou rozhodně není nezákonná a ani žádný zákon neobchází), což zejména v kontrastu s tím, že podobně výhodná nabídka byla v předchozí komunikaci označena jako promo, nedává smysl. Ačkoliv tento e-mail dorazil od jiné osoby, na mou odpověď, kde poukazuji na výše uvedené, již odpovězeno nebylo. Předpokládám tedy, že jsem na nějakém black listu, ačkoliv jsem s obchodem komunikoval naprosto slušně a pouze trval na svých právech, které obchod pošlapává. Toto jednání považuji za nepřípustné a rozhodně doporučuji u tohoto obchodu nenakupovat už jen z principu. Dle zde vedené diskuze mají s komunikací, v případě jakéhokoliv problému, potíže všeobecně.čátku, kdy začal fungovat.
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    THE_MIRACLE: :-))) Pobavila mě reakce mironetu: "...sleva v řádu několika set procent." To fakt nejenže dávali zboží zadarmo ale ještě platili lidem za to že si ho vezmou? :-))) Když neumějí počítat, tak se nedivte, že mají v cenách a slevách takovej bordel :-)
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    THE_MIRACLE: Ocividne je jen v Tvem okoli poskozenych vic... O dalsich nejspis vubec nevis...
    Takze ono to tech 5k nejspis celkem pohodove da... ;)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    THE_MIRACLE: Podnet na COI uz dneska podas v klidku online behem par minut.. Nedavno sme takhle s kolegou jeden psali, kdyz mu prodejce nabytku odmitl uznat reklamaci s tim, ze chybejici noha u palandy nebrani funkci... )
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    COMODOR_FALKON: Je mi jasný, že jsem pes co štěká, ale nekouše, ale tohle co si sepsal dává naprosto smysl a z hlediska spravedlnosti by bylo samozřejmě v pořádku přesně takto postupovat. Nicméně, sepsat podnět na ČOI si ještě dovedu představit, ale hlásit to jako podezření pro trestný čin podvodu? Vždyť to ani v sumě nedá 5000,-.

    Na heureku jsem jim recenzi dal. Kór, když mi sami poslali e-mail, abych ohodnotil nákup.

    Tady je popsán podobný případ, ale vypadá to, že obchod postupoval vstřícně hned od začátku, i když prodávat nechtěl.

    Zlákala ho 70% sleva e-shopu. Šlo o chybu, sdělil mu obchodník - iDNES.cz
    http://finance.idnes.cz/...ny-e-shopu-a-prava-zakaznika-dsd-/viteze.aspx?c=A160519_073819_viteze_sov

    Pokud to někoho zajímá, tak je to tady:

    Mironet.cz recenze - Heureka.cz
    http://obchody.heureka.cz/mironet-cz/recenze/

    Díky všem za informace, byly pro mě cenné.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    THE_MIRACLE: Oni s Tebou vlastne ani moc komunikovat nemusi...

    Posli jim (nejlepe doporucene postou) urgenci k dodani zbozi (nejlepe kdyz ji nazves nejak jako "Posledni vyzva k smirnemu reseni"), k jehoz dodani se zavazali.

    Informuj je v ni, ze pokud zbozi nedodaji v nejake (rozumne) lhute, budes celou situaci resit pravnimi cestami a medializaci.

    Pokud nezareaguji, sepis podnet pro COI a dej podnet Policii, ze jsi se pravdepodobne stal obeti TČ podvodu - se skodou ve vysi cenoveho rozdilu... (Zadnou skodu na uslem zisku, atp. Ti to nezpusobilo, ne..?)

    Nasledne to jeste sepis do ctiveho pribehu, ten dej na Heureku, udelej z toho taky obrazek do ktereho vlep i kotatko boxujici do loga Mironetu a rozhod to po socialnich sitich...

    Mozna by to mohlo zajimat i redakci poradu A DOST!
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JEREMIUS: tak jako promiň, ale zajímá mě názor ostatních a zároveň chci upozornit na jejich chování. Jasně, uznávám, že plakat na nyxu a neřešit tam, kde je možné najít odvolní je na prd. Nicméně mým primárním účelem není vyhrát to, že mi za ty ceny prodají ten výrobek, ale kulantně to ukončit.

    Jinak teď mi přišel e-mail z heureky, abych ohodnotil nákup z před deseti dny. Takže se asi rozepíšu tam a tím budu spokojený. To si pár lidí přečte.

    COMODOR_FALKON: Ty práva se prosazují celkem blbě, když se mnou nekomunikují :-). A tak znalý problematiky, abych si byl jist, že ČOI by to opravdu řešila, bohužel nejsem. Proto jsem to konzultoval tady. A dle reakcí některých ta informace byla zajímavá...
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    THE_MIRACLE: Uz jsi to rozjel a mel bys to dokoncit - kdyz to ted vzdas, tak Ty to sice budes brat tak, ze jsi moralne vyhral nad neslusne se chovajicim e-shopem, ale z jejich pohledu vyhrali oni, kdyz dokazali, ze i pomerne rezistentni zakaznik nakonec vymekne a prestane uplatnovat sva prava, staci trocha vytrvalosti...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    THE_MIRACLE: Buď konej, nebo přestaň pořád vypisovat co by bylo kdyby a co neuděláš.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Výhoda, toho že jste v právu, je že můžete dokola opakovat slušný požadavek a to jak vám serou na hlavu ignorovat.
    Nevýhoda provokatéra je to, že se vám to povedlo.

    Je na vás zda si dáte cigaretku na balkóně, nebo zda uděláte tu správnou věc.
    Teď už moc oboje nejde :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Musaím ale říct, že druhému kolegovi ty 2 SSD disky za 553,-/kus dodali. Takže by se to teoreticky dalo brát tak, že to fakt byla akce, byť neoznačená. Jenže právě proto lze těžko usoudit, že to ostatní podobná promo akce nebyla. Nevím, no. Nechci rozjííždět aféru u ČOI, která k ničemu nepovede. Na druhou stranu mě ta jejich komunikace fakt vadí hodně a nějak se s tím úplně nemůžu smířit, protože mi připadá nefér, že se mnou nekomunikují, když jsem si s nimi vyměnil cca 5 slušných e-mailů, ve kterých jsem jen trval na svých právech.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    GOR: U reklamaci se pry v Mironetu chovaji take strasne...

    Zel, takhle arogantne se chova vetsina e-shopu...
    Obcas mam dojem, ze je svoji objednavkou vlastne otravuji... :-/

    Respektive:

    JEDINY cesky e-shop, ze ktereho mi kdy zavolali (+ poslali i mail - viz nize) a SLUSNE poprosili, zda mohou mezitim vyprodane zbozi z doprodeje nahradit ekvivalentem (a i pri osobnim prevzeti jednali velmi slusne + jsem dostal i drobnou pozornost navrch) byl e-shop www.Euronakupy.cz

    Tam se mimojine byl jednatel se mnou schopen i kvalifikovane bavit o dovozech z Ciny, o jejich ruznorode kvalite a vysledcich techto vyrobku ve zkusebnach (tu a tam neco doveze a necha testovat) i mi poradil jak si tyto vyrobky lze po vlastni ose objednat levneji z Alibaby, nez z Aliexpressu.

    A to jsem prosim udelal objednavku za pouhych 650,- Kc.
    (folie, hrazda do dveri a 1ks propisky + dalsi propisku jsem dostal k vyzkouseni)

    Jinak myslim, ze spousta konfliktu jako jsem mel s jinym obchodem ja, nebo s Mironetem Miracle, by se vubec nekonala, kdyby se naucili posilat neco jako:

    "Vážený zákazníku,

    omlouváme se, ale Vámi objednaný roller byl již pouze v doprodeji, můžeme nabídnout jako alternativu http://www.euronakupy.cz/roller-gelovy-pilot-g1-hrot-05-mm-modry/rollery/ nebo si vyberte jiný z naší nabídky.

    Děkujeme

    Euronákupy"
    GOR
    GOR --- ---
    DESTROYER: Pro me z toho plyne jedine pouceni. Mironet uz ne. Kdyz se takhle chovaji u tohodle, jak se asi chovaji u reklamaci?

    Cekal bych nejdriv informaci, ze jde o omyl a slusna prosba o svoleni storna. Az kdyz to nezabere, tak se zacnu ohanet paragrafama (aktualne ucinnejma) a obvinovani ze spekulativniho nakupu si nechat az uplne naposled. Ne, oni hnedka obvini cloveka ze spekulativniho nakupu a delaji bububu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam