• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    WOKURKA
    WOKURKA --- ---
    GOR: BUNDA: Nejdená se o Mironet.
    WOKURKA
    WOKURKA --- ---
    DESTROYER: Co je jako zjevná chyba? Chápu že telefon za 1kč je asi hodně divny ale nemůžeš přece vědět jestli to neni promo akce / reklama atd.. No uvidíme co napíšou... Prostě dali věc za 30% ceny a teď se najednou cukaj...
    GOR
    GOR --- ---
    WOKURKA: Mironet je tim vehlasnej.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    WOKURKA: nedávno Mironet. Hlavně se pak ani neměli k vrácení peněz.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Pokud se nejedna o zjevnou chybu (typu telefon za 10 korun a pod.), tak jsou povinni potvrzenou objednavku dodat.
    WOKURKA
    WOKURKA --- ---
    Máte někdo zkušenost s tím, že vám eshop nechce vydat zboží, protože ho v době objednávky měl špatně naceněné? Potvrzení objednávky mám i s uvedenou cenou (která je dle eshopu špatně).
    SOJKA
    SOJKA --- ---
    Tak vše dopadlo jak jsem chtěl,sice na.me zkoušeli že 30 dní konci až dnes ale dopocital jsem jim to na kalendáři a nezbylo jim nic jiného než vrátit peníze :-D
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SOJKA: Ok tak neni co resit, nazapomenout pro pripadne odstoupeni ssebou mit zbytek prislusenstvi k navraceni (adapter).
    SOJKA
    SOJKA --- ---
    DESTROYER: V reklamačním dokladu píši, že lhůta se počítá od dalšího dne od přijetí reklamace, nic o pracovních dnech tam není. A jelikož se to počítá od neděle, a prosinec měl 31 dní tak by měl být posledním dnem dnesek.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Pres vanoce / svatky se hodne casto nestihne 30dnu protoze servisy nepracujou. 3.12. byla sobota a 30denni lhuta se pocita od nasledujiciho pracovniho dne cili vyrizeno musi nejpozdeji 5.1. ale nejsem si jist, jak jsou v soucasnosti judikaty k novemu obcanskemu zakoniku z r.2014 a jestli se to nejak nezmenilo.
    SOJKA
    SOJKA --- ---
    JEREMIUS: No už mají jen 2 hodiny tak se budu modlit :-D
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Mám zkušenost, že to poslední den nachystají a pošlou info, že je to k vyzvednutí. Tohle si hlídají.
    Kdyby ne, tak samozřejmě trvej na vrácení peněz, máš na to nárok
    SOJKA
    SOJKA --- ---
    M4Y4: To mam v planu. Dik
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    To je diskutabilní, doporučil bych ti hned ráno tam zajít.
    SOJKA
    SOJKA --- ---
    M4Y4: A kdyby mi dnes jeste prisla sms, ze zbozi je pripravene k vyzvednuti, ale uz se tam nedostanu protoze maji zavreno?

    Jako celkem se mi to hodi, protoze mi koncila zaruka 4 dny potomv, nez jsem jim to tam dal a dostat zpatky 20k za 2 roky starej pocitac je fajn
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    SOJKA: ano, tak ukládá zákon
    SOJKA
    SOJKA --- ---
    Ahoj mel bych dotaz ohledně reklamace.

    Reklamoval jsem NTB v Alze. Do reklamace byl dán 3.12. do včera byl podle (moje alza-sekce reklamace) v servisu. Dnes je 30. den a nikdo se mi neozval a v reklamaci v alza sekci je "Připravujeme k osobnímu vyzvednutí"

    Mohu tam zitra nastoupit a chtít vrátit peníze, když nedodrželi zákonnou 30ti denní lhůtu?Máte s tím někdo zkušenost?

    Díky za odpovědi
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    THE_MIRACLE: Jak "jen za alza.cz, nebo za všechny alzy..." ?
    AFAIK je Alza jen jedna... :-D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam