• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KERRAYoO( ) psychedelické memy ( )O๑.. ॐ ..๑O( ) psychedelic memes ( )Oo
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    KERRAY: to jsou mi náhody, teď sem vlezu a zjišťuju, že zrovna něco podobného mě dnes taky napadlo, ale nevím, jestli jsem to promyslel správně :-) [ INK_FLO @ Tibetsky BUDDHISMUS ]
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    When you are sitting right on the edge of something daring and scary and creative and powerful and perhaps wonderful... and you blink and take a step back.

    That's the moment. The moment between you and remarkable. Most people blink. Most people get stuck.

    All the hard work and preparation and daring and luck is nothing compared with the ability to not blink.

    Seth Godin
    EMBRYO
    EMBRYO --- ---

    Boris Artzybasheff
    YBUKO
    YBUKO --- ---
    Jsou lidé, jejichž vírou jsou jen peníze. Jeden den nebo další den peníze najednou nejsou. Je to pro ně omezující ztráta. Peníze nemohou být zbožštěny. Je to vaše iluze, projekce. Jednoho dne zjistíte, že peníze nejsou všechno, že je to prázdný pojem a že jste promarnili svůj život. Začnete proti nim bojovat a zaujmete opačné stanovisko. Opustíte cestu honby za majetkem a nebudete se chtít peněz ani dotknout. Stále však zůstáváte v zajetí své mysli. Nyní jste proti penězům a posedlost zůstává. Vychýlili jste se zleva doprava, středem vaší pozornosti jsou však stále peníze. Změnili jste svou žádost po penězích za jinou krajnost. Byli jste příliš svázáni pozemskostí a jednoho dne jste ji vyměnili za jiný druh pozemskosti - zůstali jste stejní. Nemoc mysli přetrvala. Buddha pravil: Být pozemský znamená být pozemský, prožívat nízké vlastnosti jiným způsobem znamená být stále pozemský. Touha po penězích je nemocí. Stav, kdy odmítáme peníze je stejnou chorobou. Hromadění majetku je hloupé a zanechání všeho majetku je bláznovstvím. Střední Cesta je tou, kam bychom měli vždy směřovat.
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    Self or mind is always hiding things from itself. That's the only way it can exist. The fact that it doesn't exist is the biggest secret it keeps from itself.

    -Robin Dale
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    tady je taky pár
    http://www.cyberspace.cz/dview.php?ident=6395
    není třeba se loginovat
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    SLEEPY
    SLEEPY --- ---
    Loser:

    "somebody who is unable or unwilling to adjust to society"

    (Encarta World English Dictionary)
    PERPLEX
    PERPLEX --- ---
    KERRAY: pekne.)))
    time is passing by ? no, time is eternal, you are the one who's passing by...
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    "We are what we pretend to be, so we must be careful what we pretend to be."
    Kurt Vonnegut
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    PERPLEX
    PERPLEX --- ---
    It is far from simple to show the truth, yet the truth is simple.
    Dziga Vertov
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    Mladý žák zenu Jamaoka Teššú, navštěvoval jednoho mistra po druhém a naplňovalo ho pýchou, když mohl demonstrovat své duchovní vědomosti. Nakonec hovořil před zenovým mistrem Dokuonem ze Šokoku, který právě seděl v zahradě a kouřil dýmku.
    Jamaoka řekl: "Duch, Buddha a živí tvorové nakonec neexistují. Pravá přirozenost jevů je prázdnota. Není žádné uskutečnění, žádné mámení, žádná moudrost, žádná prostřednost. Není žádné dávání ani nic, co se přijímá."
    Dokuon, který tiše pokuřoval, neříkal nic. Najednou uhodil svou bambusovou dýmkou Jamaoku do hlavy. To mladého muže náramně rozhněvalo. "Jestliže nic neexistuje," tázal se Dokuon jemně, "kde se tu vzal ten hněv?"

    [ GAF @ Zenové příběhy ]
    WOA
    WOA --- ---
    Všechno stojí na tom, že to padá;
    tím, jak se to rozpadá, to vlastně drží pohromadě;
    nejdřív se s tím musíš smířit, pak s tím můžeš začít bojovat.
    /Nomad & World Observing Alien/
    LOOK
    LOOK --- ---
    Všichni jsme stvořeni z energie velkého třesku.
    YBUKO
    YBUKO --- ---
    (o konzumu)
    http://www.respekt.cz/clanek.php?fIDCLANKU=996&fIDROCNIKU=2007

    Kam ale může vést taková konzumní „ultrasaturace“ společnosti, která už nemá nic společného s běžnými potřebami a užitnou hodnotou zboží? Cest je několik, jak ukazují zkušenosti západních společností, které prošly podobným boomem o několik desetiletí dříve. První je přepnutí do vyššího „levelu“ stále přístupnějšího luxusu (tady někde se už možná nacházíme), který je jedinou možností, jak zachovat zájem o konzumaci zboží. Rozšíří se zkrátka konzumní pole do jiných oblastí, kde může probíhat nekonečné množení tužeb. Opakem takové extenze je intenzivní pohyb dovnitř, obrat k jiným než konzumním potřebám, na které má podle tradičních ekonomických teorií společnost čas právě až ve chvíli, kdy začíná být přesycena, v tom nejpřímějším smyslu slova.
    Obě cesty se vzájemně nevylučují, nejsou to varianty volby. Obvykle se kříží a vzájemně doplňují nebo se vinou paralelně vedle sebe.
    Ale skutečné bohatnutí společnosti, o němž se v souvislosti s úžasnými březnovými tržbami hovoří, se ohlašuje až v hlubším obratu ke kultuře, kam patří i ekologické a sociální, mezilidské ohledy. Je to nejtajemnější společenská proměna, k níž může dojít, protože v takové chvíli se všeobecně sdílený individualismus, starost o vlastní ekonomické blaho, tento motor konzumentství, vlastně nelogicky a podivuhodně mění v postoj sdílení, který se dostal i do politického žargonu, třeba v podobě pojmu „soucitný konzervatismus“, v českém prostředí tak pěkně přeloženého premiérem Mirkem Topolánkem: „Sociální politika patří tradičně k pravicovým stranám, ale socialisté nám ji ukradli.“
    Euforie z obrovského růstu tržeb je tedy opravdu na místě. Když už ne kvůli nádherně dětské radosti z nového auta, domácího kina, iPodu, dovolené nebo bytu, pak přinejmenším proto, že bod obratu, o němž byla řeč, se zřejmě stále rychleji a nezadržitelně blíží. Chvála konzumu nemusí být vždycky úplně slepá.
    KORNY
    KORNY --- ---
    To co vidíš, nemusí být nutně to, co se děje.

    ( na desce indy a wich, autor? )
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam