• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARmoderní :: postmoderní :: současné umění
    DKULHANEK
    DKULHANEK --- ---
    PASHAACEK: spíš jen kytarovou : ))
    PASHAACEK
    PASHAACEK --- ---
    JAZZZ: :D :D
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    PASHAACEK: to znamená, že hudba musí mít říz ;)
    PASHAACEK
    PASHAACEK --- ---
    ALBATROS: to je tvoje prace??? a to ma znamenat ze nemas rad hudbu?? :D

    KHALAVERA: pekne!!
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ALBATROS: piš prosím i autora, ne každý ví, že je to tvoje
    ALBATROS
    ALBATROS --- ---
    TANAIS
    TANAIS --- ---
    KHALAVERA: tak ty knihy mě nadchly!
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Kaz Oshiro













    Kaz Oshiro is a master of deception. His works posit ordinary objects with a humble simplicity. Washing machines, kitchen cabinets, stereo speakers, and trashcans are presented with mundane matter-of-fact-ness ― bland commercial components, bearing the marks of their habitual use. Oshiro’s forms, however, are not usual household appliances: they are actually three dimensional hyperrealist paintings. Each of Oshiro’s works is assembled from stretched canvas, expertly faux finished and adorned with real fixtures such as handles and decals. Through openings in the back of each work, Oshiro reveals the secret of their making.

    In combining sculpture and painting, Oshiro considers his work as dissociated from both disciplines. Instead he describes his practice as “postmodern photography”, creating provocative instances of perception which simultaneously confuse and expose artifice and reality. Equally influenced by Minimalism and Pop art, Oshiro uses these references to reinterpret the traditional genre of still-life. Like 17th century paintings of flowers and fruit, Oshiro’s contemporary emblems of status symbol and commodity invoke a transitory mysticism in their contrived illusion. In replicating the quotidian, Oshiro conjures a magic in the in the experience of everyday banality.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Shane Bradford





    TANAIS
    TANAIS --- ---
    KHALAVERA: pane jo, ten černobílý stůj je fakt super! :)
    JOSLIACKY
    JOSLIACKY --- ---
    MORPED: ...asi ano
    MORPED
    MORPED --- ---
    JOSLIACKY: ja bych rekla ze da!!!!
    JOSLIACKY
    JOSLIACKY --- ---
    MORPED: ...a keby sa dala ta stolicka aj pouzivat k tomu stolku...
    MORPED
    MORPED --- ---
    KHALAVERA: ty jo tak ten cernobily stul je fakt ulet!!!
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Daniel Young & Christian Giroux








    http://cgdy.com
    LALAITHWEN
    LALAITHWEN --- ---
    dobry!:)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    omg, některé ty věci fakt tesat...
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---

    MAURIZIO CATTELAN: You look great.

    Paul Chan: Thank you.

    MC: Before we start, I would like to give you

    something.

    PC: What is it?

    MC: Five minutes of uninterrupted eye contact.

    PC: I don’t know what to say…

    MC: Think of it as a gift.

    PC: I know what to say now. Thank you.

    [Five long minutes pass]

    MC: How do you feel?

    PC: Aroused.

    MC: Isn’t that strange, me too!

    PC: I don’t think it’s strange. It’s just nice.

    MC: Why do you think that happened?

    PC: Silence and attention have a way of

    heightening all the senses.

    MC: It’s true. You even look a tad taller.

    PC: It might be the new pants.



    cont> http://www.flashartonline.com/interno.php?pagina=intervista_det&id_art=198&det=ok&title=PAUL-CHAN
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    VYTVARNICE
    VYTVARNICE --- ---
    jo, vidím to jako rubikovu kostku, každé pole je jeden šuplík převažujících zájmů :))
    NOIK
    NOIK --- ---
    umělecká obec se rozděluje do skupin krylovců a cimrmanovců ..to zní opravdu apokalypticky:)
    VYTVARNICE
    VYTVARNICE --- ---
    Autorské čtení Pavla Hejátka rozhodně stojí za to. Autora znám osobně, není tak tvrdý, jak na první pohled vypadá. V jistém slova smyslu je to křehký, nemocí zlomený člověk, který ve svých básních bojuje s něčím, co je už minulostí. Některé slovní obraty a sousloví mají jiskřivý vtip a jiné páchnou dekadencí. Vidím ho jako muže, básníka, exhibicionistu, vesnickou pavlačovou klepnu a fanouška Karla Kryla. Je zajímavé, že například i umělecká obec se rozděluje do skupin krylovců a cimrmanovců. S Járou Cimrmanem si u Hejátka neškrtnete. V každém případě autorské čtení doporučuju i z osobních důvodů. Obal knihy Pomníky z asfaltu jsem mu na zakázku malovala já. P.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    FACEO: ano, myslel jsem běžné střední školy a jejich vliv na povědomí o výtv. umění jejich absolventů...
    TANAIS
    TANAIS --- ---
    FACEO: už jsem v obraze :)

    GGG: dost líbí

    NOIK: obávám se, že nezměnilo. Chyba je v osnovách...
    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    GALERIE NOD
    11/1/2009 19:00
    Pavel J. Hejátko - Pomníky z asfaltu




    Autorské čtení kontroverzního básníka Pavla J. Hejátka spojené s hudební produkcí (dernisáž výstav Iranian Komplex, Podvratné mýty a Kassaboys Museum)

    Básník, spisovatel a novinář Pavel J. Hejátko se narodil 30. 9. 1975 v Rakovníku. Vystudoval bakalariát na FFMU v Brně, obory afrikanistika a rusistika a v roli odborného asistenta zde i nějakou chvíli přednášel. Žije na samotě v malé vesničce poblíž města Náměšť nad Oslavou, kde od roku 1993 také tvoří.

    V současnosti jde pravděpodobně o nejextravagantnějšího česko-slovenského umělce, který je tvorbou přirovnáván k Františku Gellnerovi, Karlu Krylovi, Egonu Bondymu, či Ivanu Divišovi. Publikoval v mnoha literárních časopisech: Psí víno, Protimluv, Obrys-Kmen, Tvar, A2, Totem, Divoké víno atd., ve kterých vyšla i řada pozitivních recenzí na jeho knihy.

    V letech 1993 - 1997 byl také členem dnes již legendární undergroundové skupiny Agony Conscience, která jako jedna z mála českých skupin svého hudebního ražení (grind core), prorazila za hranicemi České republiky.

    Hudební vystoupení Milan Kozelka, Radovan Čerevka & host.


    http://nod.roxy.cz/?p=592

    GGG
    GGG --- ---
    Paul Urich







    NOIK
    NOIK --- ---
    no vono je to totiž tim že se na středních školách pořád nevim proč dává zbytečně velkej prostor pravěku, egyptu, antice a podobným dávnověkům a pak už na tu dvacítku prostě nezbejvá čas...to platí i pro dějepis...ale možná je ta situace teď lepší-nevim

    co se týká dějin umění tak třeba v olomouci se 20. století věnuje jenom švácha (architektura-jedny z nejlepších přednášek na týhle katedře) a pak taková lehce zmatená pani jejíž přednášky stojej víceméně za hovno a dostane se tak maximálně k popartu-radši nechtějte slyšet jak to vypadá...a to je samozřejmě velká chyba protože tady už ten prostor na speciální semináře je...nevim ale jak je to v praze, brně nebo ostravě
    ALBATROS
    ALBATROS --- ---
    Pravda je ze na Slovensku vyuka na Kunst historii vraj aspon podla toho čo som sa rozpraval s viacerimi absolventmi konči surealizmom neviem ako to je tento rok ale tak to bolo
    FACEO
    FACEO --- ---
    SEEKER: tak vies radsej sa opytam ako by som sa zase v dacom pomylil bo na slovensku fakt nieje na vseobecnych skolach o dejina umenia skoro nic a v tom mate pravdu ze je to velmi na skodu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam