• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    CUKI: tech 40000Kc das len za testy prestavaneho vozu - homologace pre silnicni provoz... po splneni podminek a dolozeni technicke dokumentace prestavby se provede oficialni zapis do technickeho preukazu vozidla. Po tomto je potrebne este absolvovat klasicke STK.Emise se u elektromobilu nemeri. Povinne ruceni je vyrazne nizsi.

    Technicky zdatneho cloveka bude stat prestavba klasickeho spalovacieho vozu na elektrinu cca 80 000 Kc az 100 000 Kc.
    Kamarad predelaval feliciu a jazdi na nej uz 12 rokov, , Ale dojazd ma len 200Km. Pochvaluje si ale, ze naklady na provoz su tak nizke, ze sa mu uz investicia niekolkonasobne vratila...

    Firmy si za prestavbu uctuju 150 000 Kc az 200 000 Kc .

    Aby to malo slusny dojazd, bude najdrahsia polozka stale akumulator....
    CUKI
    CUKI --- ---
    CYBERHIPPY: otázkou je jestli je to za tu cenu pojízdný :-)
    Předpokládám, že elektromobil mě bude každé 2 roky stát technickou bez emisí a povinné ručení které by mohlo bejt nějak rozumě zvýhodněný ne?

    To k těm 40k Kč je otázka pouze přestavby nebo i úplně nového systému?
    Možná mi něco uniká ale elektromotor a a elektromobil je auto mnohem jednodušší k-ce.
    Koupil bych nějakej devadesátkovej zachovalej rám za pár Kč, které bych doplnil pouze elektromotorem. Pokud vše bude manuální tak by to neměl bejt takovej problém. Největší potíž je sehnat levnej akumulátor aby to mělo nějakej rozumnej dojezd.
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    Citroën SAXO électrique Elektroauto ohne Akkus nur 999,-Euro
    http://www.elektroauto-forum.de/Kleinanzeigen/index.php?id=189
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---

    CUKI: ...z nemecka sa da kupit v bazare citroen saxo electric za 1000€ az 2000€ ...nove aku. cca 1000€... Ale uz je to komplet homologovane...
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    CUKI: v CR musis absolvovat niekolko testov:

    Brzdny system.(ucinnost brzdneho systemu nesmie byt narušená)
    Elektromagneticka kompatibilita.(Vyzarovanie musi byt v norme)
    Konstrukcna rychlost nesmie byt prekrocena.
    Konstrukcna hmotnost nesmie byt prekrocena.

    Samozrejme i vsetky ostatne parametre technickeho stavu musia byt dodrzane.

    Testy stoja cca 40000Kc dohromady. Ak to prejde napoprve.
    CUKI
    CUKI --- ---
    CYBERHIPPY: docela by mě zajímalo jestli je průchozí takovou přestavbu u nás přihlásit a jak by probíhala třeba technická a co by to stálo?
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    Türk Mucitten İlk Yerli Elektrikli Otomobil e-Bis
    https://www.youtube.com/watch?v=SEb0ZGu_S1k
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    e bis,elektrikli bis, 54 AR 974,electric car ,bmw vs bis, Murat Orhon
    https://www.youtube.com/watch?v=EPYhRpY1uV8
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    recumbent urban tricycle BEE
    https://www.youtube.com/watch?v=mXdx2vhzyLc
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    Matt Shumaker - Electric Bicycle
    https://www.youtube.com/watch?v=yjocyldv0Qc
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    The Recumbent Bicycle and Human Powered Vehicle Information Center
    http://www.recumbents.com/WISIL/shumaker/default.htm
    CUKI
    CUKI --- ---
    pokud u elektrokola použiju běžný středový motor, je potřeba řešit odpojovač u brzd? Chápu že pokud nešlapu nejede ani motor, ne? Jakou mají ty konstrukce výdrž?
    Rád bych něco zkušebně zbastlil a přemejšlim mezi středovým a do předního kola... Má někdo nějakej typ na osvědčenou přestavbovou sadu? Odtud případně z číny pokud to bude znatelně levnější...?
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Supercapacitor Uses No Carbon | Hackaday
    http://hackaday.com/2016/10/22/supercapacitor-uses-no-carbon/
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: chtěl jsem vše solární a nakonec 50000 mah power bank byl nejlepší a nejskladnejsi balíček. Více to nebudu rozebírat abych je porušoval pravidla nesolarnim jednáním.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JAZZZ: mno, pravděpodobnější je prostě válečné zničení... resp. nemůžeš říct, že kdyby se místo survivalového gadgetu vyrobil nesurvivalový

    traveleři bývají sociální, já jako "asociální" traveler na solárním kole jsem trochu mimo kategorie.. trochu outdoor, trochu survival, trochu "dodávkář bez dodávky"...
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    XCHAOS: janě pro travellery tvýho kalibru to je něco jinýho. ale mainstremovej turista, vybavenej pičovinkama z DX.com by se třeba mohl spokojit s tou lavičkou :) prostě jsem se nechal myšlenkama unést k zbytečné výrobě všelijakých nesmyslných produktů. surivval gadgety připravující technikou zhýčkanou mládež na přežití ve světě zničeném mimo jiné výrobou těch nesmyslných gadgetů, jsou jen taková třešinka na dortu absurdity :)

    pokud tomu může solární lavička aspoň trochu zabránit, tak má smysl.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    JAZZZ: tak já potřebuju solární nabíječku na kopci, kam chci jít já, a hlavně teda tam, kde přespím... protože největší význam to má třeba ráno při balení stanu a snídání a tak...
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    XCHAOS: takové lokace spravuje kraj. když můžou na kopci postavit rozhlednu, tak tam může být i solární USB nabíječka a na rozdíl o dměsta tam alespoň bude k něčemu dobrá. dává to smysl, proč by si jí měl každý outdoor maniak kupovat aby mu rok ležela v šupleti, aby si s ní na výpravě na boubínský vrch slavnostně dobil telefon kvůli vrcholové selfie. sdílená solární nabíječka dává smysl, ale musí být tam, kde jí lidé většinou můžou potřebovat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam