LINKOS: tak je pravda, že čím posouvám těžiště níž (což je kvůli stabilitě), tím větší šanci mám skončit pod kolama, to je fakt. tak se holt budete muset sázet, jestli to přežiju, nebo ne.
Německé širší "polní" cyklostezky jsou často otevřené i pro traktory a jsou "mofuss frei"; elektrokola do 45 km/h budou z hlediska regulace to samé jako moped, takže víceméně... cesty, kde mě auto ani náklaďák nesmějí smést, v Evropě existujou.
samozřejmě, že městské cyklostezky jsou otevřená pouze pro elektrokola do 25 km/h (pedelecy) ale zase ve městě by rychlost případných kolizí na uliciích zase neměla být tak zničující.
obecně si šanci na přežití slibuju od toho, že jezdím po okreskách, kde prakticky nic nejezdí (a když už, tak já rozhodně nepředjíždím, že :-). na silnicích 1.třídy se s tímhle bude bát (zase celé Turecko pojedu po 4 proudé skoro-dálnici v odstavném pruhu, což je překvapivě bezpečné - odstup od aut mám průměrně tak 3m...)
jinak mám to celoodpružené i proto, protože hodně počítám s polníma a lesníma cestama. no prostě... uvidíme, no. pod náklaďákem skončit nechci, ale dokud to není úplně všední záležitost, tak vehikly, které dokážou upoutat pozornost, jsou obvykle v bezpečí (a těch 2m solárních panelů na silnici si rozhodně zatím všichni všimli...)