ABDULAH: Jaký sila? Jaký hodnoty? Těch 52% účinnost? To je výpočet projektu na kterém byl výsledek 52%, já to nepočítal a o motorem vím absolutní minimum, já měl na starosti v Čestlicích pouze MaRku, IT a slaboproud. Nicméně jsem měl k tomu dost rozsáhlou dokumentaci, kde se s tím počítalo. Já si z toho vycucal pouze to co mě zajímalo a to bylo to, že nám to nic světoborného nepřinese, protože jako záloha systému je to zbytečně masivní a náchylné k nehodám a navíc dlouhodobé zálohovaní provozu je stejně k ničemu, když na zbytek není dostatek šťávy. Takže tohle všechno obstarává plynová kogenerační jednotka, ke které tu účinnost neznám, ale bude nepoměrně vyšší než nafta.
No značně nevím, ale pokud to bude od motoru, tak ten bude pro jednoduchost pravděpodobně na zadní ose, takže to by asi bomba nebyla, to máš pravdu. Ale dost by mě zajímalo kolik to auto spotřebuje při těch -10°C energie na krytí TZ pro těch dejme tomu 18-20°C v interiéru? Podle mě to může žrát klidně kW, ale stačilo by málo aby se to zmenšilo třeba jen na pětinu i méně. To by ale musela bejt koncepce karoserie mnohem lépe řešená, ve prospěch obytné koncepce.