HERR_FLICK: 2005 48kW našel jsem několik možných typů.
U toho odpojovače jsem data sheetu našel odpojení při 10,5V!
Jinak tyhle napětí co jsou v tabulce znám, bohužel ani moc neodpovídají u jednotlivých typů, jelikož není gelovka jako gelovka a pod. Každý výrobce používá trochu jiné metody. Ale to není to hlavní. Problém je že to napětí není úplně směrodatný ukazatel vzhledem ke stáří akumulátoru a hlavně vzhledem k fázi ve které se nachází. Například dojedeš vypneš motor a akumulátor bude mít první desítky minut mnohem vyšší napětí i když třeba nebude úplně dobito. Po nastartování zase krátkodobě klesne napětí aniž by se výrazně snížila kapacita.
Pak taky vymyslet kam to zapojit? Osobně přemýšlím o tom odpojovat pouze novou větev, která by jela i při vypnutém zapalování. Pojím se, že pokud je klíček v první poloze už je odběr auta nemalý. Navíc potřebuji nabíjet i když nejsem v autě. Tedy bych to natáhl rovnou od baterky, nějakým pořádným kabelem s vlastní zásuvkou...