• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Riding Saratov to Kazachstan road
    http://www.youtube.com/watch?v=knPrCzb5YI8
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    ANDY_WARHOL: nema smysl resit kdo je jaky looser ne?
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ale jsou tam vetsi looserove nez xchaos, to zase jo :)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    REDGUY: rady od vsech - ne jen od tebe lol
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    XCHAOS: . Daniel si pořídil odpruženou přední vidlici už ve Lvově - takze ma poloodpruzeny kolo, takze s tvym "nutne potrebuju celoodpruzeny" to zas tak nesouvisi, ze ne?

    François mě odpružení strašně závidí - No jiste 8)) Akorat ze i bez nej te bez vestich problemu dojela.
    rozdíl od bratrů Colleových jsem nepřezouval (oni asi 5x) - Ty jsi zatim ujel 4200km, oni 8100km. Pripomen mi prosim, je to zavod v minimalnim poctu prezouvani, nebo v rychlosti? 8)))

    Takže to nevidím tak černě. 8))))) Colleovi jedou skoro doslova DVAKRAT RYCHLEJC nez ty. A presto to "nevidis cerne" 8)))

    Hele, fakt to porad nechapes nebo to jen predstiras? Je uplne jedno, jestli celoodpruzny kolo je pohodlnejsi nebo ne. I kdyby nahodou bylo (pochybuju), tak zcela zjevne neposkytuje takovy vyhody, jak jsi tvrdil. V pelotonu jsi daleko vzadu a s prehledem te porazeji nejen jezdci na poloodpruznejch, ale i komplet tvrdejch kolech. A proc? Presne z toho duvodu, kterej jsem se ti snazil vysvetlit uz loni: spalil jsi spoustu casu a penez do plnyho odpruzni ktery ti prineslo jen minimalni benefit (pokud vubec nejakej), misto abys postavil, otestovat a natrenoval na klasictejsim kole. Ostatne, sam to o kousek dal priznavas: já jezdil celou zimu na kole do práce. Ale na lehokole potřebuješ trochu jiný svaly co myslis? Kdyby ses ridil tim, co jsem rikal, loni na podzim mel rekneme elektrifikovany lehokolo od azubu a celou zimu a jaro na nem trenoval, o kolik tisic kilometru bys ted byl dal? Mnohem driv bys zjistil, ze chlazena striska je blbost, mel bys natrenovano a otestovano, usetril by sis tu testovaci komedii v Alpach... ale jasne, chapu, rady od Redguye jsou automaticky trollovani, ridit se jima neprichazi v uvahu a ted je potreba vymyslet kazdou pitomost, abys to zpetne oduvodnil 8)))
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XCHAOS: co se ho jen zeptat, jaky soft pouziva aby se to naucili sami, bude se jim to hodit i na pristi rocniky
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Tak jak se dalo očekávat, pořadatelé by ty lineární extrapolace rádi pro všechny, nejen pro 4 vybrané účastníky...

    Pokud se s nima REDGUY domluví, bude zřejmě dost king, protože oni mapu outsourcují a evidentně z ní data opisujou jen ručně :)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XCHAOS: to je furt rano :)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ANDY_WARHOL: tady už je 12...
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XCHAOS: pivo po ranu stejne neni dobry
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Wow, wifi! Jen pivo jim došlo, tak aspoň kafe
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    ABDULAH: no futra se kdyztak delaji ocelova ... tezko tam budu cpat drevo ...

    pokud konstrukci dobre vyrobis - jsou srouby pouze jistici a staci ti jich na celou konstrukci cca 10 ... jinak odpruzeni muze mit klidne 20cm v tom neni problem - zalezi na pruzinach ... moje predni vidlice ma 10cm pohyb ... docela to staci na hodne veci ... plaste alrspon dvou palcaky s hrubym vzorkem a dvojtou vyztuhou ...

    nerikam ze to nevazi ... a prosim proc odstoupil? se mu rozpadla konstrukce? no a v cem je problem s tlakem-silou na kolo? chapu ze bude problem mit nejaky pomer tlak tloustka cena vzorek slozeni ... ale kdyz tahnout vozejk tak s panelama

    a kdyz me to bude hodne srat tak vzduchovy odpruzeni ... nepotrebujes tlumice ... nebo zkusit ten muj navrh krutne napravy hihi ... proto potrebuju vyhrat - kdyz uz tak at to za neco stoji ... hihi

    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ABDULAH: celoodpružená tandemová tříkolka je Coural. Na rozdíl od kluků Colleových a Caquila otce se synem si ale vezou krámy na dvoukoláku (kupodivu nesolárním), takže se jim podařilo zredukovat tlak na nápravy.

    Šroubovaný hliníkový rám má Patrice Plozner, ten už ovšem odstoupil. Může ti to chvíli fungovat, pokud do provrtaných míst nacpeš co nejtvrdší dřevěný hranol (např. dub). Šrouby samotný ale taky něco vážej...

    Já zatím mám naprostý minimum problémů s rámem.. kromě stojanu, který jsem chtěl udělat dost jinak (a po návratu taky udělám)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    no koukam ze celo-odpruzena trikolka se solarni nastavitelnou strechou jak se tady psalo bude nakonec nejlepsi varianta ... hihi

    zajimave jak lide co tomu vubec nerozumi ale jezdi na kolach kolobezkach cely zivot dokazi u piva behem hodiny to same co jini za nekolik let "vyvoje" ...

    XCHAOS: vsazim sportku a kdyz to alespon trosku dopadne - postavim to s kamosem co tomu nerozumi ... nejvic asi zabere zaplatit programatora ale budiz ... pak mozna jeste prace laseru ...
    predstav si ze "navrhnul" ram co nema jediny svar :-D vse je sesroubovane z duralovych profilu bezne sehnatelnych v obchode ... to se mi moc libi ... sance ze ti praskne 8 pevnostni sroub kvuli strihu je tak velika asi jako ze te trefi v garazi meteorit ...
    vlastne svar tam je ... na neco musis navarit ulozeni na vidlici ...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DEREK_CUSTER: jo, v horách kolem Almaty si chci dát skutečnou dovču :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    QNEDLEEQ: no já jezdil celou zimu na kole do práce. Ale na lehokole potřebuješ trochu jiný svaly.. a navíc mi 3 týdny hodně bolelo, jak mi zmlátili zbojníci na Podkarpatský Rusi, asi naražený žebro.. např. strašně bolelo když jsem zakašlal, naštěstí jsem nenastydl.

    Většina energie jde fakt ze slunce, ne ze svalů. A ten protivítr v Kazachstánu je fakt zlo. Spotřeba se šplhá tam, kde byla v Alpách, což je vidět na http://twitter.com/ArachneLabs deníku. Jenže tam to zachraňovala rekuperace..
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    REDGUY: jinak jestli bys měl zájem zpřístupnit ty tvoje grafy na nějak] m webserveru, třeba by na tebe pořadatelé zveřejnili odkaz... mají zájem o jakoukoliv publicitu...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    REDGUY: no moje zdravotní pojištění končí ještě o něco dřív :)

    Hele, jsou tu i jiný fakta. Daniel si pořídil odpruženou přední vidlici už ve Lvově. François mě odpružení strašně závidí, když se kodrcá přes zdejší méně opravené úseky a říká, že příště si odpružení rozhodně pořídí...

    Na drastickém úseku ze Saratova na kazašskou hranici (100 km +/- ujde, 100 km dost špatných a cca 100 km tak děravých a hrbolatých, že jsem radši místo po asfaltu jel po krajnici) mi nepraskl ani jeden drát.

    Na rozdíl od bratrů Colleových jsem nepřezouval (oni asi 5x) a jedu na gumách, co měly najeto 8000+ km už před startem. Takže to nevidím tak černě.

    François mimochodem v minulosti na nesolárním kole přejela poušť Atacama. Moje představa cestovky se solárníma kolama je blíž realitě, než kdy předtím - ale paradoxně ne proto, že to umím zkonstruovat, ale díky znalosti ruštiny a azbuky...
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    XChaosi, kdy odjizdi ten zpatecni vlak?
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    Otazka "Splni XChaos aspon nektere z tech vykonnostich cilu, ktere si pred startem dal?" je uz davno zodpovezna, nastesti to neznamena konec napeti! Objevila se nova otazka: stihne XChaos dojet do cile vcas? Podle pravidel ma na cestu 100 dni. Ostrej start byl iirc 19.6., takze to znamena ze ma cas do... (google, google, google) ... 27.9. A diky zazraku linearni extrapolace se muzeme podivat, jak zatim tenhle termin stiha!



    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam