XCHAOS:
. Daniel si pořídil odpruženou přední vidlici už ve Lvově - takze ma poloodpruzeny kolo, takze s tvym "nutne potrebuju celoodpruzeny" to zas tak nesouvisi, ze ne?
François mě odpružení strašně závidí - No jiste 8)) Akorat ze i bez nej te bez vestich problemu dojela.
rozdíl od bratrů Colleových jsem nepřezouval (oni asi 5x) - Ty jsi zatim ujel 4200km, oni 8100km. Pripomen mi prosim, je to zavod v minimalnim poctu prezouvani, nebo v rychlosti? 8)))
Takže to nevidím tak černě. 8))))) Colleovi jedou skoro doslova DVAKRAT RYCHLEJC nez ty. A presto to "nevidis cerne" 8)))
Hele, fakt to porad nechapes nebo to jen predstiras? Je uplne jedno, jestli celoodpruzny kolo je pohodlnejsi nebo ne. I kdyby nahodou bylo (pochybuju), tak zcela zjevne neposkytuje takovy vyhody, jak jsi tvrdil. V pelotonu jsi daleko vzadu a s prehledem te porazeji nejen jezdci na poloodpruznejch, ale i komplet tvrdejch kolech. A proc? Presne z toho duvodu, kterej jsem se ti snazil vysvetlit uz loni: spalil jsi spoustu casu a penez do plnyho odpruzni ktery ti prineslo jen minimalni benefit (pokud vubec nejakej), misto abys postavil, otestovat a natrenoval na klasictejsim kole. Ostatne, sam to o kousek dal priznavas:
já jezdil celou zimu na kole do práce. Ale na lehokole potřebuješ trochu jiný svaly co myslis? Kdyby ses ridil tim, co jsem rikal, loni na podzim mel rekneme elektrifikovany lehokolo od azubu a celou zimu a jaro na nem trenoval, o kolik tisic kilometru bys ted byl dal? Mnohem driv bys zjistil, ze chlazena striska je blbost, mel bys natrenovano a otestovano, usetril by sis tu testovaci komedii v Alpach... ale jasne, chapu, rady od Redguye jsou automaticky trollovani, ridit se jima neprichazi v uvahu a ted je potreba vymyslet kazdou pitomost, abys to zpetne oduvodnil 8)))