REDGUY: tam, kde jiná silnice není, je tu jízda na dálnici na kole legální. Místní cyklisti po nich jezdí taky.
Dál ve vnitrozemí většinou vedou dvě komunikace dálničního typu souběžně: 1 až 2 místné číslo znamená skutečnou dálnici s mimoúrovňovýma křižovatkama, 3 místné číslo je silnice s více křižovatkama, často částečně nebo zcela úrovňovýma, určená pro místní provoz.
Další velký trend všude v Asii jsou stavebně oddělené (zeleň, plot, svodidla...) pruhy pro pomalý provoz, hlavně ve městech ale občas i jinde. Tady v Číně už začínají být označované jako cyklostezky, i když obecně jde o pruhy pro mopedy, multikáry, místní tříkolová přibližovadla všeho druhu nebo i pro parkující auta.
Rozhodně kdyby to bylo tak ilegální jak tvrdíš, tak bychom nikam nedojeli. Obsluha jedné mýtné brány mi akorát anglicky řekla, ať dávám pozor.