MRAKY: tak jsme ted rozebrali nejakej motor BMW ma to v sobe 6 der ze tim prostrcim ruku az po rameno :-D naleto 650000 GO - nejakej problem s mazanim ... kdyz jsem videl klikovku a saly jak jsou lehonce poskrabany uz je to problem - klobouk dolu pred starou technikou ... motor z roku 94 ...
Myslim si ze pokud z takovych materielu jako jsou loziska atd v tomhle motoru udelaji ten elektromotor a jeho nasledne pripojeni - osy loziska atd - bude to opravdu mene poruchove ...
nevim kolik desitek sroubu a jinych hejblatek se z toho dostalo ven ... delali jsme to ve trech ...
Fakt klobouk dolu kyz vidis ty pruzinky na ventilech atd ... jako blazinec ...
PS: nechtel bych videt motor z meho clia :-DDD
Kazdopadne bych doplnil svoji odpoved ... pokud bude benzin/nafta udelan kvalitne bez hromady kurvitek a bude mit dobrou udrzbu - ne jako muj motor nez jsem to koupil - tak je to fakt nesmrtelny - jezdil s tim teda clovek co dela v servise na motorarne ...
Jako menit vstriky jen proto ze nekdo nevymeni filtr za 100Kc ... resit krouzky a buh vi co to s tim motorem jeste udelalo ( ma od te doby nakraply zvuk :-D ) atd protoze tam da nekdo - kamoka filtr na sani ktery se rozerve ... a resit prehrivajici se ventilator protoze nikdo nikdy nevymenil kabinak ... a buh vi jak se menil olej - protoze z vika jsem skrabal carbon atd ... tak si myslim ze s dobrym zachazenim a pravidelnou udrzbou se i ten benzin/nafta dost zlevni na provozu ...
Sice nebudu menit benzinovy filtr kady rok - 10000km ... nebudu menit filtr sani kazdy rok - podle tlakovych zkousek je porad ok ... a natoz kabinak tak je to lepsi udrzba nez kdyz vyndas z auta veci z roku vyroby nebo posledni prohlidky (14 let) ...
ono pretocenej rozvodak na 14 let atd tomu taky neudela dobre ... atd atd atd ...
Takze ano - pokud se EV udela kvalitne - kazde kolo bude mit svuj motor a napravy atd se dobre spocitaji na ty rychle rozjezdy atd ... bude EV mene poruchove a mit mensi udrzbu co se motorove casti tyce ...
Nevim jak bude EV odolne vuci kunam - 26 kdyz jsem chtel nastartovat jsem zjistil ze mi nechali vanocni darecek - hovno na motoru a uhryzany dva kabely a nakousanej svazek ... Nevim jak by se EV tvarilo na takovy utok ...
Pokud to dopadne jako renault clio - kde na nasich silnicich i s dily od lemfeberu mas:
40-50kkm vymenu cepu na predni naprave - repas
silentbloky na motoru se meni - 10let max (ne ze je vymenim protoze mi skripe vlnovec a lita radicka a jsou tam od vyroby)
rozvodak po 6ti letech / 60000km
atd ...
tak si vem ze s timhle i to EV bude mit servis - jen nevim jestli me repas naprav prijde na 3000Kc s tim ze tam zustanou jen plechy - i loziska jsou nova ...
Dale jde o to jak budou delany brzdy - pokud klasicky - i zde je potreba menit brzdovku a delat udrzbu atd ... kor manzety aby se nevydiraly tesneni u posilovacu atd ...
Proste pokud odpadnou tyhle prvky - bude EV dobry vuz ... pokud ne bude to stejne na hovno ...