JIMIQ: ta objemová hustota se počítá taky, protože kolem baterky musíš mít ještě nějakou ochrannou schránku a ta bude samozřejmě těžší, když bude větší... a asi i jízdní vlastnosti budou lepší, když se ti hmotu baterie podaří rozložit co nejblíže těžišti (různé setrvačné momenty apod. rostou s druhou mocninou vzdálenosti hmoty od těžiště, i když samozřejmě od té doby, co mají auta motory vepředu, se na tohle už tolik nehraje a ono může být i výhodné, že ti auto jen tak nějaký smyk neroztočí dokola, takže vlastně tohle asi není argument :-)
každopádně já uvažuju o malém elektromobilu, který by se dobíjel na chatě ze solárů a rodina by ho měla jako "nákupní tašku", přesuny na chatu a na výlety do lesa na houby... 300 km na tohle stačí bohatě... prostě malé vozítko, o kterém člověk může mít iluzorní pocit, že čím víc tím jezdí, tím víc je to "zadarmo"...